Re: [DO] Praca mgrska

Data: 2003-11-02 16:05:30
Temat: Re: [DO] Praca mgrska
Od: "Sowa" <m...@b...pl>

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bo2k8j$191$1@inews.gazeta.pl...

> przykro mi ale przeczysz sama sobie, skoro TCDD niszczony jest przez nasze
> slonko , to taka krowa na psatwisku skad bierze TCDD, ktora ma sie
> skumulowac w jej mleku?Bo miesozerna(w warunkach normalnych to ona nie
jest)
> , mozna taki sam lancuch zbudowac dla swinek.

Bo rzeczona, potencjalna krowa, całe swoje życie je mało zanieczyszczone
dioksynami rośliny (część pewnie wdycha) i kumuluje owe dioksyny w swoim
ciele. Światło słoneczne nie dociera w głąb ciała krowy, więc dioksyny w
miłym cieniu mają się dobrze.
Pijąc jej mleko i jedząc mięso zjadasz _skumulowaną_ dawkę dioksyn.

Na tym polega kumulowanie się toksyn w górę łańcucha pokarmowego.
Z tego między innymi powodu, tak niepopularne jest jedzenie drapieżników -
nie bez powodu ich mięso (jak i świnina) uznawane jest w wielu kulturach za
"nieczyste".

Zresztą o dioksynach jest dużo materiałów w Internecie. Nie musisz polegać
na moich postach.
Sam sprawdź jakie są główne źródła dioksyn w organizmie ludzkim.

Sowa