Re: [DO] komunikat

Data: 2004-11-10 07:23:49
Temat: Re: [DO] komunikat
Od: "Jurek" <g...@o...pl>

> Nie są bogaci, i nie mogą... ale dosyć kontrowersyjną sprawą jest
> prowadzenie takich testów na ludziach, jak propagowanie różnorakich
> diet... pomaga, dobrze... ludzie sami tego chcą... i tylko to się
> liczy... nie łazi Kwach za nikim i nie wpycha smalcu z masłem do krtani.

i to jest to (szczegolnie to ostatnie zdanie), ja nie dlatego jestem na DO
ze zostalem "oswiecony", tylko dlatego ze dwie bardzo dobrze mi znane osoby
i bardzo chore (jedna z nich to ta chora na cukrzyce) po kilku miesiacach na
DO poodstawialy praktycznie wszystkie lekarstwa i osiagnely olbrzymia
poprawe stanu zdrowia. A to co wyczytalem w ksiazce "poukladalo" mnostwo
informacji ktore znalazlem w bardzo duzej ilosci literatury ktora
"pochlonelem" wczesniej w czasie "leczenia" i praktykowania kilku innych
diet. To juz z zwodowego doswiadczenia: najlepszy "pub" to ten ktory dzial
na zasadzie "przykladu"

> Ale obudowywanie tego przepowiedniami cudownego życia to już nadto...

to tylko moga stwierdzic ludzie ktorzy dlugo lub bardzo dlugo byli "leczeni"
i dla ktorych jedyna perspektywa bylo : coraz wiecej lekarstw, coraz wiecej
pobytow w szpitalu, coraz wiecej intensywnych leczen. A tu po dluzszym czy
krotszym czasie na DO odzyskuja mozliwosc normalnego zycia. I delikatnie
mowiac, mam "gdzies" ile to jest procent statystycznie wyleczonych. Kazdy
czlowiek ktory odzyska mozliwosc normalnego zycia jest wazny i warto sie
pomeczyc , nawet jezeli w wyniku tego wysilku tylko kilka osob odzyska
"zdrowie"

> Niestety tak. I tutaj nadal bronię swojego stanowiska. Jeden twierdzi że
> ma dowody na dobroczynność takiej diety, choć poza empirią ządnych - jak
> na razie, z drugiej inny twierdzi, że ma dowody na złoczynność tej
> diety - choć nie ma żadnych, także poza empirią, bo nie sądzę -
> wnioskuję z dziedziny farmakologii, choć nie jest to mocne wnioskowanie,
> ale... - żeby nie znalazł się ktoś, komu DO ewidentnie zaszkodziła...
> tak to sobie można piłeczkę odbijać bez końca.

a kto to ma sprawdzic? od czego jest jest ministerstwo tzw.zdrowia(!) i jego
gigantyczne fundusze? tylko do budowania super siedzib i kupowania
luksusowych samochodow?!

> Napór jednak - jak ŚJ w sprawie krwi - zmusi w końcu do przeprowadzenia
> rzetelnych badań. Weganie i frutarianie zyją - mimo ewidentne badania,
> które udowadniają, że nie powinni żyć, z DO może być podobnie a dobry
> materiał statystyczny będą miały dopiero nasze prapraprawnuki, o ile w
> ogóle...

no to to jest bardzo pocieszajace :/ , mnie dlatego nie podobal sie
socjalizm realny bo "dobrze" mialo dopiero byc , a mieszkanie mialem
"dostac" za 14 lat czyli w wieku 35 lat :(
a na serio, nic Cie nie drazni w tym co napisales?

> ... toteż o odrobinę pokory jedynie proszę przy okazji ideologizowania
> żarełka...

najwazniejsza wolnoscia dla kazdego czlowieka , jest prawo wyboru
(swiadomego), a wybor jest tylko czegos wart jezeli jest swiadomy , a wiec
oparty o szeroka informacje

> Znam cztery, które wróciły dzięki ograniczeniu zwykłego jedzenia i
> jedną, która wróciła do normalności po DO, także jedną, która wróciła do
> normalności w wyniku wstrząsu psychicznego... ale tych dwóch sposobów
> także nikt nie bada, nie tylko DO...

no to powtarzam pytanie , na co wydaje pieniadze ministerstwo tzw "zdrowia"?

> [...]
> terapii manualnej panuje schizofrenia - lekarz diagnozuje i zleca a my
> po cichu robimy z pacjentem swoje... ale to zbrodnia, znam osobiście
> sympatyka DO (o którym wspomniałem wyżej) który zbił sobie dietą
> cukrzycę, ale chadzał do lekarza, brał recepty, wyniki mu się
> poprawiały, on te recepty wywalał do kosza, bo już nie były potrzebne -
> i tak mamy zdrowego jednego, lekarza zrobionego w idiotę i być może
> kilku martwych, bo się ten ostatni przekonał, że dobrze leczy i dobre
> leki przepisuje... dlatego jednak znów z całym przekonaniem głoszę -

ciekawe czy "dyzurni" grupowi "opluwacze" cos na ten temat powiedza. Bo
gdybym to ja napisal juz bym mial prawo do kilku "slow" murarskich. Bo pod
tym co powyzej moge sie podpisac.

> Bo znam ludzi, kórym mleko szkodzi a po Kubusiu czują się lepiej.

bardzo mozliwe! ale czy "autorytet" IZZ jest to naklejania na butelkach czy
pudelkach "czegos tam"?

> Nie, mówię całkiem poważnie. Jeśli będę chciał wiedzieć - i każdy, kto
> naprawdę będzie chciał wiedzieć - będzie musiał przejść tę samą drogę.
> Tak się robi naukę... z przykrością muszę stwierdzić, że 'badania
> sponsorowane' są o wiele tańsze od rzetelnych.

:)))))))))) i znowu sie zgadzamy

> Większość czasopism ma swoje elektroniczne wersje :-)

ja wychowalem sie na slowie pisanym, wirtualna rzeczyswistosc nie jest mopja
ulubiona. Co nie oznacza ze jej unikam, ale w "chierarchi" jest nizej

> Nie napisałem, że liczę na opublikowanie. Czytajże ze zrozumieniem. Mam
> wazniejsze sprawy na głowie.

czytam co napiszesz, duza sztuka jest pisac tak, zeby to bylo jasne i
oczywiste dla wiekszosci :)

> To ju ż pominę, tyś na DO, Ty znasz te cytaty przecież....

znam i dlatego sie "czepiam" , bo cytujesz, delikatnie mowiac - nie
precyzyjnie, co badaczowi nie przystoi :)

> To nie jest nainterpretacja. Udowodnij, że nie jest tak, a nie wmawiaj
> ludziom, że nadinterpretują.
> Ekstrapoluj z przemysłu drobiarskiego. Przecież oni też reklamują zdrową
> wieś, łażące kury wcinające dźdźownice... widziałeś gdzie w reklamach
> drobiu zatęchłe kurniki i za małe klatki z krwawiącym drobiem? Nie, sama
> radość i natura.

nie myl reklamy z rzeczywistoscia, jezeli ktos wierzy w to co "wylewa sie "
z ekranow telewizyjnych czy z innych reklam to to jest jego problem. Ja znam
i odwiedzam mojego (!) dostawce jaj, wyrobow mlecznych, swinek. Bo nie
interesuja mnie reklamy, interesuje mnie to co w rzeczywistosci. Troche to
klpoptliwe i wymagajce czasu, ale dla mnie to wazne, a wiec to robie i juz

> No to życzę powodzenia. Wróć do dyskusji jak się pozbędziesz fobii i
> zaczniesz czytać teksty ze zrozumieniem :->>
> Na razxie udowadniam, ze Cię na to nie stać.

stosujesz uniki i ogolniki, a mnie zarzucasz brak zrozumienia , dobre! i
klasyczne :/

> I co, znów pała z logiki? Ano, pała... z metodologii także :-)))

lubisz paly! a co sobie wystawisz? przypominam Ci ze "oceniam cie" tylko i
wylacznie na podstawie tego co piszesz :)

> Pzdr
> Paweł

Jurek