Re: [DO] komunikat

Data: 2004-11-09 22:37:30
Temat: Re: [DO] komunikat
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmr5fc$799$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cmr37o$9c3$1@news.onet.pl...

> bazyli4, bazyli4, nie Bazyli4.

Oki, oki, widzę że nie lubisz wielkich liter? ;)

> Znam wielu DO, mniejszość smaży na maśle, większość ze znanych mi na
> smalcu lub boczku.
>
> Poza tym:
>
> 1. Jajecznica na maśle - jest na maśle.
> 2. Jajecznica po wiejsku - jest na tłuszczu z boczku, ergo na smalcu.

Ale w przepisie nie ma smalcu, jako takiego, tylko boczek :)

> 3. Jajecznica z kiełbasą - na maśle.
> 4. Jajecznica z żółtym serem - na maśle
> 5. Jajecznica z cebulą - na maśle
> 6. Jajecznica z groszkiem - na maśle
> 7. Jajecznica z czosnkiem - na maśle
> 8. Jajecznica z wątróbką drobiową - na maśle.
> 9. Jajecznica z nerką cielęcą - na maśle.
> 10. Jajecznica z mięsem wieprzowym - na maśle
> 11. Jajecznica różowa - na maśle
> 12. Jajecznica czerwona - na maśle.
> 13. Jajecznica zielona - na maśle.
>
> Więc nie wszystkie 13 odmian jajecznicy jest smażone na maśle.

Ale w żadnym nie ma konkretnego smalcu, tak jak to zasugerowałeś
w swojej wcześniejszej wypowiedzi. Przeczytaj ją jeszcze raz.
Ktoś kto nie zna DO może pomyśleć, że Kwaśniewski zaleca smażyć
na smalcu, ale Ty go (znaczy smalcu) masz dość i wbrew przepisom
DO smażysz na maśle.
I tylko o sprostowanie błędnego skojarzenia mi chodziło :)

Ale jakoś
> widzę że nad szczegółami nie od dziś przechodzimy do porządku
dziennego, prawdaż?

Bo jak wiesz, w nich siedzi ten cholerny diabeł... 8[
Nie ulega jednak wątpliwości, że jajeczniczka optymalna jest
najlepsza na masełku, leciutko ścięta i usmażona na bardzo małym
ogniu :)

> Jeśli zaś idzie o jaja sadzone to:
> na 8 przepisów - na maśle 3, na smalcu 5

> natomiast przy omlecie z boczkiem smażenie boczku na maśle to pewien
> rodzaj perwersji, szczególnie chemicznej...

Toteż o perwersjach nie mówimy, baaa... to byłaby nawet profanacja! 8(

Pozdrawiam
Krystyna