...:::Da Grasso SOS:::....

11. Data: 2005-05-27 10:21:55

Temat: Re: ...:::Da Grasso SOS:::....
Od: "Miejski" <florist@WYTNIJ_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Konkretnie ten czosnkowy,
W tym wszytskim zapomnialem podac mojego prostego przepisu:

Skladniki:
*majonez
*jogurt
*czosnek
*bazylia oregano itp
* sol pieprz.

Wszytskie skladniki wymieszac w dowolnej proporcji. Ja robie zalozmy 1:1
majonez i jogurt. Do tego czosnek, sol pieprz bazylia i wio odczekac ok 15
min az sie przegryzie i tyle :)

12. Data: 2005-05-27 10:30:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 May 2005 11:59:27 +0200, "Dejf" <z...@j...cy>
wrote:

>Użytkownik "Dejf" <z...@j...cy> napisał w wiadomości
>Da
>że
>

>Witam ponownie !!!
>
>Kurcze nie jest to żadna reklama, a nazwa pizzeri nawet nie była w tym
>wszystkim istotna chodziło tylko o przepis na taki sos czosnkowy, nie
>koniecznie nawet do polania pizzy tylko ogólnie. Podając nazwę pizzeri
>chciałem naprowadzić tych którzy wiedzą o co chodzi bo mają to u siebie w
>mieście...

ten przepis to pewnie tajemnica sluzbowo-panstwowa, nawet na
torturach pewnie by sie nie przyznali, z jakich chemikaliow
korzystali, ale namiastka (haha) bylby pewnie sos oparty na
jogurcie z malym dodatkiem majonezu, duzje ilosci swiezego
czosnku posiekanego badz zmasakrowanego i jakiegos ziolka. moze i
sol do smaku...moze i pieprz...moze i koperek.....ja takie (bez
majonezu) uzywam do pieczonych ziemniakow w towarzystwie salatki
z pomidorow i papryki i cebuli, gotowanej szparagowej fasolki
oraz kukurydzy, albo bardziej lodygowego, mlodego brokula

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-05-27 10:32:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 May 2005 12:16:00 +0200, "Miejski"
<florist@WYTNIJ_TOpoczta.fm> wrote:

>Otoz pewnie nie byles w Lodzi. U nas pizze podaje sie zwykle z sosem
>pomidorowym lub czosnkowym. Fakt pewnie jest to rzadkosc bo gdzie nie jestem
>poza moim miastem to do pizzy moga dodac ew keczup. I tyle wiec pewnie nie
>znacie sosu do pizzy. Wiem wiem we wloszech pizze sie je..... ale to we
>wloszech a tu w polsce zupelnie inaczej i tyle :)

no to niech w Polsce to sie nazywa picca, zeby nie mieszac pojec
:PPP

Pierz

p.s. najlepsza pizza jest pod Neapolem, kolo Amalfi :PPPPP
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2005-05-27 10:53:23

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:vgtd91dpqgl06m89j1e2tl9fllp8l2rs0v@4ax.com...

> [...]
> sol do smaku...moze i pieprz...moze i koperek.....ja takie (bez
> majonezu) uzywam do pieczonych ziemniakow
(ciach)

...wlasnie to jem od 8smej...4 podejscia juz mialam...dodalam cebuli
bialej...i za 3 razem dolozylam czosnek marynowany zeby urozmaicic...na 5
podejscie dodam do bazy paluszkow krabowych....na 7 dodam awokado....dieta
taka :) bo mi sie ugotowalo za duzo malenkich kartofli a na chipsy juz nie
starczylo pieniedzy....

na pizze tez bym to wpakowala...i na kebab i na kanapke i na nalesnika...no
ale wtedy to bez ziemniakow!
popijam mini pepsi bo urocze te buteleczki wpuscili na rynek

a zeby ot nie bylo...popieram aby potraktowac to co napisala Krycha jako sos
"taki jak w Da GRasso"...zadziala!

agataw

15. Data: 2005-05-27 11:11:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>popijam mini pepsi bo urocze te buteleczki wpuscili na rynek
>
>a zeby ot nie bylo...popieram aby potraktowac to co napisala Krycha jako sos

Zasosisz sie na ament :P

bez paluszkow krabowych to tez bym mogla ze wszystkim. ale
nalesnika bym czyms najpierw nadziala i polala tym sosoem. moze
nadziac zbednym kartofelkiem?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-05-27 11:22:51

Temat: Re: ...:::Da Grasso SOS:::....(ot)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:l00e91lsek9f15ra5d9rcbjjg467eatbqi@4ax.com...

> Zasosisz sie na ament :P
>
> bez paluszkow krabowych to tez bym mogla ze wszystkim. ale
> nalesnika bym czyms najpierw nadziala i polala tym sosoem. moze
> nadziac zbednym kartofelkiem?

...grzmotnietym z piachy....owszem

agataw

17. Data: 2005-05-27 13:39:36

Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do miseczki wlewamy wodę goracą (4-5 łyżek stołowych) i sól (niecała
malutka
> łyżeczka).
> dodajemy 2 łyżki stołowe oleju lub oliwy z oliwek...

Ale to jest chyba sos do posmarowania ciasta, nie do polania pizzy?
Hania
http://free.of.pl/p/polnocny_wiatr/

18. Data: 2005-05-27 13:50:28

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Midnight Wind" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> malutka
>
> Ale to jest chyba sos do posmarowania ciasta, nie do polania pizzy?
> Hania
> http://free.of.pl/p/polnocny_wiatr/

Ja stosuję i tak i tak a smakuje wybornie.

Pozdrawiam
Kri$P
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

*** Usuń z adresu co nie potrzebne ***

19. Data: 2005-05-27 15:47:48

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>bez paluszkow krabowych to tez bym mogla ze wszystkim. ale
>nalesnika bym czyms najpierw nadziala i polala tym sosoem. moze
>nadziac zbednym kartofelkiem?

U nas na wsi podaja... kanapki z kartofelkiem, oraz np. confit de
canard, baaaardzo lubie, tylko czemu to takie tuczace ???

A w ramach odchudzania mam dzis na kolacje jajecznice na cebuli, papryce
i... szparagach (zielonych), takie prawie piperade ;) Bez sosu.

Kot

20. Data: 2005-05-28 08:11:59

Od: "jozo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Muszę przynać, że pysznym sosem jest sos jaki serwują do pizzy w Pizzeri

Niestety smaku tego sosu nie znam, ale proponuję wykonać:
1-serek śmietankowy homogenizowany lub inny twarożkowy ( bardzo drobno
zmielony)
2- łyżki majonezu (preferuję Winiary). Otrzymuję wówczas mój smaczek;-)
1- łyżka śmietany (18) lub jogurtu naturalnego
2- ząbki czosnku (utrzeć w moździerzu z odrobiną soli)

?-łyżeczki cukru
sól, pieprz, chili lub paprykę ostrą oraz przy dodatku ze śmietaną - sok z
cytryny do smaku.

Można dodać więcej śmietany lub jogurtu, zależy jaką kozystencję sosu
zamierzamy uzyskać.

Do takiej kompozycji spróbowałbym dodać przecier pomidorowy wraz z ketchupem
w celu uzyskania zamierzonego smaku.

Spróbuj poeksperymentować przy najbliższej okazji:-)
smacznego.

Pytanie o drożdżowe
...::: Pyszny sernik??? :::...
Co można zrobić z młodej kapusty?