Re: Dalej plujcie na lekarzy;)

Data: 2006-09-12 21:00:19
Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "p47" <p...@b...list.ru>

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:ee6r2a$bta$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
>
> Co do demagogii - to działa to w dwie strony. Ja bym jednak nie
porównywała
> pracy pana Henia, który do zawodu hydraulika nie przygotowywał się 13 lat,
> jak lekarz specjalista.

Jak nie skoro tak!;-) - to przeciez własnie Ty rozpoczęłaś ten wątek i te
porównania;- mam nadzieję, że nie jestes lekarzem, bo wówczas nie warto
byłoby płacic Ci nawet tych 10zł/godz, skoro nie jestes w stanie zapamietac,
co niecałe 6 godz wcześniej sama napisałaś ;-)

Pan Henio nie wydawał pieniędzy na dziesiątki
> przeróżnych kursów i szkoleń (w dużej części obowiązkowych) i na niezbędną
> literaturę. Pan Henio hydraulik nie ma OBOWIĄZKU ustawicznego kształcenia.
> Nie wspominam o odpowiedzialności.No i za całym szacunkiem, ale zakres
> wiedzy niezbędny do opanowania zawodu lekarza i hydraulika trudno
> porównywać.........
> Zarobki lekarzy w państwowej służbie zdrowie to skandal.

Nie warto bic tu po raz setny tej samej piany,- przypomne tylko, że sytuacja
finansowa lekarzy (tj. pensje w publicznej słuzbie zdrowia, ale i rozmaite
boki, faktyczny rozmaite dochody lekarzy, równiez niestety ich możliwości
korupcyjne itp. ,itd) są powszechnie znane i.... tak się dziwnie składa, że
kandydatów na studia medyczne z łapanki nie biorą, przeciwnie, jest zawsze
zdecydowanie więcej chętnych i to o dziwo w dużej części z rodzin
lekarskich, czyli pchają się tam ci, co faktyczną sytuacę lekarzy znają z
pierwszej ręki. -Czyzby masochiści?;-))

P47 (kałach)