Dania niesmażone - szukam przepisów

141. Data: 2016-10-25 19:26:08

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 06:57, s...@g...com pisze:
> [...]
kiedy dolaczylam do tej grupy), mimo argumentow przeciwnych.
> Oczywiscie. Jednak szacunek do samego siebie, nijak sie nie ma do braku szacunku
dla innych.
Prawda :-)

> Ale o jakim postarzeniu Ty piszesz ?
> Bycie babcia absolutnie nie jest rownoznaczne ze staroscia.
Bylam taka p*nięta, że zapowiedzialam, iz mój przyszły wnuczek będzie mi
mówił po imieniu :D
Potem nie mogłam się doczekać kiedy on powie do mnie babcia! Jak
powiedział to się poryczałam ze szczęścia.
> Na pocieszenie - moja babcia zostala nia w wieku 38 lat :)
Ja jestem dużo starsza.
> Czytaj, czytaj i czasami się uśmiechaj mimo wszystko.
> Czytam i usmiecham sie bardzo szeroko widzac maluczkosc tych, ktorzy uwazaja sie za
wielkich, choc tak naprawde wesole to nie jest...
Wydaje Ci się tylko. Więcej luzu! To jest wirtualna grupa.

--
animka

142. Data: 2016-10-25 19:28:31

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 10:28, FEniks pisze:

> Moja babcia w tym wieku została po raz kolejny mamą. I to nie było jej
> ostatnie słowo w tym temacie. Widać to u nas rodzinne - zostać mamą w
> wieku babcinym. ;)
>
> Ewa
Moja mnie urodziła jak miała 37 lat. Byłam kolejnym dzieckiem (duża
różnica wieku).

--
animka

143. Data: 2016-10-25 19:33:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 10:31, FEniks pisze:
> Tnij cytaty z laski swojej :-)
>
> Marszałkowskiej?

Może być.

--
animka

144. Data: 2016-10-25 19:37:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-25 13:46, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

Jak zostałeś babcią, to na pewno nie.

145. Data: 2016-10-25 19:38:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-24 23:32, obywatel Animka uprzejmie donosi:

A ja lubię ruskie. I ukraiński też.

146. Data: 2016-10-25 19:39:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 13:57, Ikselka pisze:

> Dopiero teraz zajrzałam, jaką piękną, więc wypada równie miło odpowiedzieć
> Qrce:
> https://www.youtube.com/watch?v=cwknT8V3Cas
>
> :-))
A ja dedykuję Wam Wszystkim ulubioną przeze mnie piosenkę kabaretową :-)

https://www.youtube.com/watch?v=EtItxK_Ehno

--
animka

147. Data: 2016-10-25 19:40:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-24 23:42, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Tnij cytaty z laski swojej :-)

Lustereczko, powiedz przecie, kto robi najdłuższe posty na świecie.

148. Data: 2016-10-25 19:44:31

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 14:07, Ikselka pisze:

> OK, chociaż tu już prawie nikt ich nie tnie, to na tak miłą prośbę
> natentychmiast :-):-)
Dzięki, bo ile razy można czytać to samo?
Mam nadzieję. że wreszcie wszyscy zaczną przycinać cytaty.

--
animka

149. Data: 2016-10-25 19:45:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 14:08, Ikselka pisze:

> A to laska :-))
No i nie przycięłaś :-(

--
animka

150. Data: 2016-10-25 19:50:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 19:37, Qrczak pisze:

> Jak zostałeś babcią, to na pewno nie.
Ale się uśmiałam :-)

--
animka

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe