Dania niesmażone - szukam przepisów

161. Data: 2016-10-25 21:57:13

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 października 2016 19:26:48 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> Bylam taka p*nięta, że zapowiedzialam, iz mój przyszły wnuczek będzie mi
> mówił po imieniu :D
> Potem nie mogłam się doczekać kiedy on powie do mnie babcia! Jak
> powiedział to się poryczałam ze szczęścia.
> Ja jestem dużo starsza.

Bo dziecko zmienia wszystko.
Ot, tyle i az tyle.
Bycie Babcia to rzecz dumna.
I pamietaj, ze Babcia ma dziecku duuuzo, bardzo duzo do przekazania. Zupelnie innych
rzeczy niz rodzice, ktorych glownym zadaniem jest wychowac i jak najlepiej
przygotowac dziecko do zycia. Najczesciej niestety "w biegu", rozpedzie, zawirowaniu
pomiedzy praca, przedszkolem/szkola a domem.
Babcia sie zatrzyma w parku, zeby poobserwowac biedronki czy mrowki, jesienia
pozbierac liscie i kasztany, zarobic ciasto drozdzowe i patrzec jak rosnie, smazyc
paczki o wymyslnych ksztaltach (kto teraz smazy domowe pączki?).
Babcia zazwyczaj ma na to wszystko czas i cierpliwosc.
O ile nie pracuje.
Moja pracuje, ale i tak jakims cudem znajduje czas dla wnuka.

@

za wielkich, choc tak naprawde wesole to nie jest...

162. Data: 2016-10-25 22:25:11

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2016 o 21:47 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> I napięcie wciąż rośnie...

Qrze PMS?
Bez jaj, tak się nie da!

--
Trefniś

163. Data: 2016-10-25 22:52:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zaciekawiłeś...

Potencjalnie zaczynać możemy niewiele jeszcze z tego rozumiejąc.
Kończyć możemy rozumiejąc już niewiele :)
Trudno o rzetelne statystyki, ale najstarszy ojciec miał podobno 96 lat.
Najmłodsi to ledwo ponad 10 lat.

--
Trefniś

164. Data: 2016-10-25 23:45:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Oct 2016 12:57:13 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
paczki o wymyslnych ksztaltach (kto teraz smazy domowe pączki?).

Upsss - czyli zostałam babcią niemal w momencie urodzenia moch dzieci 3-]

165. Data: 2016-10-26 07:31:58

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 19 października 2016 17:01:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Masz problemy z logiką wypowiedzi.
> Popraw ją, to będziesz rozumiana.
> W zdaniu nadrzdnym odnosisz się do dań smażonych (wzmianka o diecie
> wykluczającej tego nie zmienia), a w zdaniu podrzędnym piszesz "dania TEGO
> typu". Domyślnie wciąż więc chodzi o dania smażone.

Jest rozumiana przez wszystkich z wyjatkiem Ciebie. Przemysl to.. :)))
W jakim zdaniu, pani polonistko ? :)

@

166. Data: 2016-10-26 07:44:32

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 października 2016 22:35:28 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> O, to już czy. Znaczy szczy. Upsss - TRZY. Nikty :-D

To wlasnie ten styl...
Naprawde tego Ci brakowalo Animko ?

@

167. Data: 2016-10-26 07:59:15

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 października 2016 23:45:13 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
paczki o wymyslnych ksztaltach (kto teraz smazy domowe pączki?).

> Upsss - czyli zostałam babcią niemal w momencie urodzenia moch dzieci 3-]

Gratuluje :)))
Ja niestety nie mam tyle czasu ile chcialabym poswiecic dziecku.

@

168. Data: 2016-10-26 10:12:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com pisze:

> To wlasnie ten styl...
> Naprawde tego Ci brakowalo Animko ?
>
> @

A może to jest właśnie "ta klasa"?

Jarek

--
A tak to mi brak, trochę mi brak, babci Ludwiki
Chodziła co wtorek na podwieczorek i miała do kolan buciki

169. Data: 2016-10-26 14:36:51

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 21:57, s...@g...com pisze:
> [...]
> O ile nie pracuje.
> Moja pracuje, ale i tak jakims cudem znajduje czas dla wnuka.
Tak to jest :-)

--
animka

170. Data: 2016-10-26 14:39:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-26 o 07:44, s...@g...com pisze:

> To wlasnie ten styl...
> Naprawde tego Ci brakowalo Animko ?
>
> @

Nie.
To co nad Twoim tekstem to nie ja pisałam.

--
animka

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe