Dania niesmażone - szukam przepisów

191. Data: 2016-10-26 21:15:02

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-26 o 20:14, samya pisze:

> Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> Choc to nie ta grupa, podpowiem Ci, ze sa od tego prawnicy - w takich
> sytuacjach powinni pomoc i ustawic tych spadkozercow na wlasciwym
> miejscu.

A po co? Tak czy siak nie mieli prawa tam się wpakować, żeby dogodzić
swoim dzieciom i wnuczkom więc i podlizywanie się sąsiadom nic im nie
pomogło.

--
animka

192. Data: 2016-10-26 21:19:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-26 o 20:34, Ikselka pisze:

> No, widzę, że Państwo dopadli winowajczynię. Jakież to "polskie" (wg
> Waszych kanonów) :->
Napiszę szczerze, że mnie to nie rusza. Nie cofam się.

--
animka

193. Data: 2016-10-26 21:57:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, widzę, że Państwo dopadli winowajczynię. Jakież to "polskie" (wg
> Waszych kanonów) :->

Czyli jednak gdzie nie spojrzysz, z tyłu d*a. Do całowania oczywiście.

194. Data: 2016-10-26 22:09:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-26 19:04, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Może po prostu wystarczyłoby odetchnąć?

195. Data: 2016-10-26 22:43:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Napiszę szczerze, że mnie to nie rusza. Nie cofam się.

Przed "polskością"? :-)
PS. To tniemy fkącu, czy nie? :-))

--
XL

196. Data: 2016-10-26 22:43:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-10-26 20:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Czyli jednak gdzie nie spojrzysz, z tyłu d*a. Do całowania oczywiście.

E tam, qperek masz tylko :-]

--
XL

197. Data: 2016-10-26 22:50:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Swój styl masz. Gdyby nie Ty to mało kto by tu pisał.

Nie ma co się rozdrabniać z komplementami. Powiedzmy,
że gdyby nie wszyscy, to by tu nie było nikogo.

Jarek

--
Mało nas, mało nas
Do pieczenia chleba,

198. Data: 2016-10-26 22:58:50

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2016 o 20:41 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-10-26 19:56, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Teraz to się już raczej Ewa nie wytłumaczy z intencji.

Mam tylko nadzieję, że oprócz obrończyni logiki wypowiedzi wszyscy
potrafią rozróżnić poszczególne osoby w wątku?
Imię nie jest jedynym wyróżnikiem.

--
Trefniś

199. Data: 2016-10-27 01:01:31

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-26 o 22:43, Ikselka pisze:

> Przed "polskością"? :-)

Między innymi.

> PS. To tniemy fkącu, czy nie? :-))

Jak chcesz się cofać do starych postów, a nie odpowiadasz od
razu-jednowazowo to sobie nie tnij.
Ja przeczytam i ewentualnie odpowiadam czy dodaję coś od siebie (czasami
może głupio) i już nie cofam się do odpowiadania na dawniejsze posty.
Nie jestem po prostu zawzięta i pamiętliwa.

--
animka

200. Data: 2016-10-27 01:04:10

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma co się rozdrabniać z komplementami. Powiedzmy,
> że gdyby nie wszyscy, to by tu nie było nikogo.
Tak. Masz rację. Ktoś by też coś napisał.

--
animka

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe