Re: Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?

Data: 2004-06-29 13:34:25
Temat: Re: Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?
Od: "Aska" <a...@o...pl>

> Asiu, ja nie dyskutuję z super-duper-mega-wypas profesorem, bo go tu nie ma.
> Dyskutuję z Tobą i myślałam, że dysponujesz jakimiś wynikami badań, albo np.
> zaleceniami producenta, które by na to wskazywały. Zresztą - nawet nie
> dyskutuję, bo kwestia czekania trzech miesięcy po Dianie jest mi jakby
> obojętna, usiłuję dociec, jakimi meandrami pełza logika przeciętnego
> użytkownika DTA.

przeczytaj sobie ulotke , wejdź na strone producenta ....skoro ci tak na tym
zalezy to mając internet mozesz sie duzo dowiedzieć.Diane nie jest typowym
srodkiem antykoncepcyjnym.......jest srodkiem stosowanym w leczeniu
trądzika,czy tez nadmiernej androgenizacji antykoncepcja jest skutkiem ubocznym
ze tak powiem , bo generalnie do samej antykoncepcji są duzo lepsze i
nowocześniejsze srodki ....wiec o ile przy tych nowoczesnych nie trzeba
odczekac to po Dianie- 35 zazwyczaj sie odczekuje.Poza tym po zaprzestaniu
brania pigułek jakichkolwiek nie zawsze występuje owulacja......

> I znów: "lekarze mówią" (gdzie? ilu, jacy?) nie jest argumentem w dyskusji,
> bo tych lekarzy tu nie ma.

ok nie będę się z Tobą spierać, ty wiesz i tak swoje ......lekarze u kt swego
czasu bywałam i bywam

> Których lekarzy? Super-hiper profesora czy SZ? Przecież on tylko mógł
> napisać, że jest lekarzem. Każdy może. Ja też i nie będzie to miało znaczenia
> w dyskusji, bo i tak byś nie uwierzyła. (Ciekawe, czemu uwierzyłaś SZ,
> przecież on też tylko mógł napisać, że jest lekarzem.)

a gdzie ja napisałam, że uwierzyłam SZ?? nio juz pokaz mi palcem gdzie??
spytałam odpowiedział podziękowałam i tyle nigdzie nie napisałam ze ślepo
wierzę w to czy w tamto.

> Wierzysz tylko swojemu mega-wypas profesorowi? No fajnie, ale po co zawracasz
> głowę ludziom na grupach dyskusyjnych z wątpliwościami zamiast walić jak w
> dym do swojego profesora?

Skoro ten profesor bierze udział w posiedzeniach Polskiego Towarzystwa
Antykoncepcyjnego,( link masz powyzej ) kt z kolei wydaje raporty z tych
posiedzień , logiczne rzecz biorąc inni lekarze te raporty czytaja i wzorują
się ( co nie musi wcale oznaczać że człowiek jest istotą nieomylna - takze
lekarz) I notabene Jolu masz zadziwiający sposób wyciągania wniosków - bo nawet
nie wiesz czy dalej leczę się u tego prof heheheh swoją droga to ze jest prof
ni emusi oznaczać ze ma dobre podejście do pacjenta , ale np pod wzgledem badań
itd moze nie byc lepszego, więc pisanie :"po co zawracasz głowę ludziom na
grupach dyskusyjnych z wątpliwościami zamiast walić jak w dym do swojego
profesora?" jest dla mnie smieszne tak samo jak i w poście powyzej czepianie
sie ojca czy matki Sekatora skoro nie wiesz jacy oni są ....

I gdzie ja zawracam ludziom głowę ?? nio już gdzie?? bo wyzej spytalam z
ciekawości jak jest z "krwawieniem z odstawienia " ?? to juz uznajesz za
zawracanie głowy ?? a ty po co zawracasz głowe wypowiadając sie w kwestiach na
kt się nie znasz??? Przeciez nie musisz mi odpowidac no wiec ?? Po co ten
ton ?? Czemu w ogóle bierzesz udział w tej dyskusji??

grupa dyskusyjna jest rozmową na temat .......zadałam pytanie związane z
temtyka grupy .....Sz i Vlad odpowiedzieli ( chociaż nie musieli ) ..tyle nikt
inny nie jest tak czepliwy jak ty !

dla mnie EOT