Re: Dieta optymalna- kilka pytan

Data: 2003-06-06 08:15:23
Temat: Re: Dieta optymalna- kilka pytan
Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam>

Our dear newsgroup friend Jadarek wrote:

> Cośik jakby dużo białka ((169-100) x 1g ) = 69 g białka, chyba , ze program
> uwzględnia wiek i aktywność fizyczną
Napisali tam, żeby po wstępnym okresie czasu (ktoś tu pisał o 2ch
tygodniach, tam było ok 2 m-cy) obciąć białko 2 razy. A może od razu
zacząć od 69 g?

> zdesperowany
>
> Bez dobrej wagi siem po prostu nie da !
No pomyślę o tym, jak zacznę "poważnie" myśleć o DO a nie tylko na test.

> Są opisane w książkach Kwaśniewskiego
A mogę liczyć na jakieś streszczenie?

> Ja nie spotkałem od ponad trzech lat a wręcz przeciwnie znam przypadki np.
> wyleczenia marskości wątroby.
Myślę, że kilka tygodni testów mnie nie dobiję, nawet gdyby ŻO miało
jakiś wpływ.

> Trochę badań przeprowadził na szczurach potem na ludziach... (pacjentach
> kilniki kardiologicznej).
I wyliczył "eksperymentalnie" tę optymalną dawkę? Jak mógł tak szybko
(chodzi o ludzi) zobaczyć rezultaty, przecież żywienie i to, co z niego
wynika przynosi bardzo długofalowe skutki, nie na drugi dzień... Tak po
prostu sobie wybrał najlepszą wg niego proporcję? Nikt inny na świecie
nie wpadł na taki pomysł...?

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.