DIeta optymalna

41. Data: 2002-01-03 18:04:56

Temat: Re: Dieta optymalna sucks
Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl>

| Prawda - należy podzielić świat na optymalnych i resztę, ale Kwaśniewski nie
| każe tej reszty zabijać, chce tylko uczynić z nich optymalnych, Ludzi z
| dużej litery.

a JE

42. Data: 2002-01-03 18:09:59

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl> napisał

Przepraszam za zmyłkę - zła klawiatura

| Prawda - należy podzielić świat na optymalnych i resztę, ale Kwaśniewski nie
| każe tej reszty zabijać, chce tylko uczynić z nich optymalnych, Ludzi z
| dużej litery.

A jeśli ktoś nie chce być optymalny bo go takie jedzenie np. brzydzi?
Co zrobić z takimi co dobrowolnie nie chcą stać się Ludźmi?

siwa

PS.
Czytałam Kwaśniewskiego.
Posiadam obszerne fragmenty zeskanowane. Zwaszcza elementy mesjańskie (reaktor
atomowy od kosmitów. którego używał Mojżesz na pustyni) oraz wątek o
niewolniczych umysłach wegetarian, niezdolnych do samodzielnego myślenia.
Przyznam, dzieło doskonałe.

43. Data: 2002-01-03 21:16:36

Od: Krzysztof Wychowalek <x...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> A jeśli ktoś nie chce być optymalny bo go takie jedzenie np. brzydzi?
> Co zrobić z takimi co dobrowolnie nie chcą stać się Ludźmi?

Jak to co? Na Madagaskar!

--

Krzysztof Wychowalek <x...@s...com>
ICQ# 34184303 | PGP Key ID 0x576B87F6

44. Data: 2002-01-03 22:23:20

Od: gzyra <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Użytkownik "Yano":

> Ja prawie 14 lat.

Ja 10.

> W między czasie byłam w ciąży.

Ja nie.

> Dziecko mam zdrowe, sprawne i
> niegłupie (opóźnień się nie stwierdza). Też wege, od urodzenia (...)

Ja mam dwa takie!

gzyra

45. Data: 2002-01-03 22:25:42

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik optymaln.republika.pl <o...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a125pq$iu0$...@n...tpi.pl...
> Jeśli chcesz wiedzieć jakie to ma podstawy biologiczne, to odpowiedzi
szukaj
> w książkach dra Kwaśniewskiego. Ja Ci mogę powiedzieć, że najlepsza
energia
> dla mózgu zawarta jest w związkach ATP (powinieneś wiedzieć co to jest) a
> tego w diecie optymalnej jest pod dostatkiem.

ATP występuje pod dostatkiem w moim mózgu, nie ma strachu - podobnie jak
setki innych niezbędnych związków... czy to o czym piszesz to coś w rodzaju
"mam ATP więc jestem lepszy"? a "wyczyny" dra czytałem.... przeraziłem się,
coś było o nadajnikach fal radiowych w mózgu, brrr....

czy ma blond włosy, czy więcej ATP...co za różnica, segregacja jest faktem.
a ja nie toleruję nietolerancji

> Hitler nie uważał niearyjczyków za ludzi, tylko za człekopodobne
zwierzęta,
> które trzeba jak najszybciej wytępić.

i co z tego?

> Prawda - należy podzielić świat na optymalnych i resztę, ale Kwaśniewski
nie
> każe tej reszty zabijać, chce tylko uczynić z nich optymalnych, Ludzi z
> dużej litery.

no jak każdy kto uważa się za kogoś kto jako jedyny wyznacza prawa moralne,
etyczne i całą resztę

> Jeśli przeczytasz choć kilka artykułów dra Kwaśniewskiego (
> http://optymaln.republika.pl ) z pewnością zmienisz o nim zdanie, ach
> przepraszam Ty jesteś wegetarianinem, więc swych poglądów na wiedzę nie
> zamienisz, a szkoda.

poglądów na wiedzę? wytłumacz proszę bo nie rozumiem. i weganinem, jeśli
już. jak wspominałem czytalem, materiał na piękną pracę z zakresu
psychopatologii - i nie prowokuj mnie bo powklejam co lepsze kawałki na
grupę....

> Jeszcze jedno, czy jesteś wierzący? Jeśli tak, to posłuchaj św. Augustyna,
> który mówił: "Wegetarianizm należy potępić jako bezbożne, kacerskie
> przekonanie".

primo nie jestem katolikiem, secundo każdemu zdażały się wpadki, tertio nie
każdy uważa Augustyna za wzór do naśladowania, quadro to zdanie potępia
połowę świętych...długo by wyliczać

ale ma zagadkę

"coście uczynili braciom mniejszym, toście mi uczynili"

kto to powiedział?

tomek

46. Data: 2002-01-04 10:18:58

Temat: Odp: Dieta optymalna sucks
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> w szczegółach to weganizm, czyli bez mleka czy jajek za to z miodem jeśli
> chodzi o ścisłość. Za to jak popatrzeć bliżej to włosy dęba stają
czasem...

[Dlaczego akurat weganizm? I dlaczego z miodem?]

> staram się nauczyć gotować, ale jestem genetycznie upośledzony

[Ja mam takie upośledzenie co do prasowania ;-)]

> zupki chińskie,

[O fuj!!! To taka mała "chemioterapia" ;-)]

do niedawna zapijane cocacolą,

[Równie fatalnie ...]

białe pieczywo, prawie bez
> soi (ostatnio wpadły mi na ząb te nowsze przetwory z tofu to podjadam),

[A dzieci już masz? W tej sytuacji radzę Ci o tym pomyśleć ...]

> płatki kukurydziane (te z cukrem), no i duuużo orzechów ziemnych - to
> najpewniej najzdrowsze....

[Z mojemo punktu widzenia orzechy ziemne to te najmniej zdrowe :-)]

> tragedia, jak mówiłem...

[I tu sie zgadzamy :-)
Ale młody jetseś, masz jeszcze silny organizm, więc póki co jakoś sobie
poradzisz ... ;-)

Pozdrawiam, Iza]

47. Data: 2002-01-04 10:23:06

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> ja jednak wolę poradę lekarza niż nieuzasadnione przypuszczenia...
naprawdę

[Lekarzy to ja przerobiłam już wzdłuż i wszerz i niestety jestem z nimi "w
stałym kontakcie" - blokady, tabletki i te sprawy :-(. Przerobiłam też we
wszystkie strony literaturę specjalistyczną.]

ale

> w diecie....? taka sugestia

[A tak dokładniej, to co sugerujesz?]

> znaczy nie rozumiem - dieta bogata w błonnik poprawia perystaltykę jelit,
co
> za tym idzie ...czy "resztki" i "błonnik" to to samo?

[A nie?

Iza]

48. Data: 2002-01-04 11:12:06

Od: "Rafał Smolarek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę powiedzieć, że pasjonująca dyskusja.
Kiedyś (nie pamiętam już gdzie) przeczytałem że najważniejsze jest nie
miesznie paliw.
Tak więc według mnie obie strany mają tu dużo racji.
(mam znajomych po obu stronach barykady i zazwyczaj funkcjonują lepiej do
jedzączych "normalnie"
np. ja)
Osobiście uważam że wszystko jest potrzebne
ale przecież tłuszcz jest w owocach, jak i cukier w mięsie czy jajkach.
Osobiście chyba wystartuję z DO bo mój wrzód nie trawi surowych warzyw,
jabłek itp.
Co do stwierdzeń Kwaśniewskiego to też uważam że trochę przesadza z tą
wiedzą,
bo nie uważam się za głupiego, a jego stwierdzenia na początku mnie zraziły
do DO.
Pozdrowienia dla Grupy
RSmol

49. Data: 2002-01-04 11:55:38

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Smolarek <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a142gr$2l78$...@n...ipartners.pl...
> Muszę powiedzieć, że pasjonująca dyskusja.
> Kiedyś (nie pamiętam już gdzie) przeczytałem że najważniejsze jest nie
> miesznie paliw.

heh, też nie wiem gdzie mogłeś takie coś przeczytać... może w jednym posiłku
jak już?

> [...]
> ale przecież tłuszcz jest w owocach, jak i cukier w mięsie czy jajkach.
> Osobiście chyba wystartuję z DO bo mój wrzód nie trawi surowych warzyw,

mój wrzód trawi to wszystko, a istnieje związek między jedzeniem mięsa a
rakiem żoładka, zapytaj lekarzy. lepier eradykuj echinobacter pylori, to
przyczyna większości stanów wrzodowych (ponoć), po tłuszczach zwierzęcych to
miałem zgagę potworną...nawet po smalcu wegańśkim miałem pamiętam. natomiast
nie zauważyłem kłopotów z zakwaszeniem organizmu po surowych warzywach czy
jabłkach.

tomek

50. Data: 2002-01-04 11:59:44

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a13vne$c53$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
> stałym kontakcie" - blokady, tabletki i te sprawy :-(. Przerobiłam też we
> wszystkie strony literaturę specjalistyczną.]

i to powód żeby łapać się za uzdrowicieli w stylu kaszpirowskiego, stojących
na bakier z lekarzami wszystkich krajów? no powodzenia...wiara ponoć czyni
cuda

> ale

> [A tak dokładniej, to co sugerujesz?]

że dieta może być przyczyną nawrotu, tak jak nadzieja mogła być przyczyną
początkowej poprawy (efekt placebo)

> to:
> jelit,

> co
>
> [A nie?

no nie, z tego co zrozumiałem napisałaś że upośledzenie perystaltyki jelit
brakiem błonnika jest dobre (jeśli zrozumiałem)... ne wiem co może być
dobrego w podtruwaniu organizmu produktami procesów gnilnych...

tomek

Jeszcze raz dieta cambridge
dieta Kwaśniewskiego ?
dieta przyszlosci ;)