Dlaczego azalie mają niewiele kwiatów ?

11. Data: 2001-05-21 12:28:51

Temat: Re: Dlaczego azalie mają niewiele kwiatów ?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d61be9.5he.ln@orion.at.sky...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> >
> (...)
>
> A moje kupione w Pisarzowicach właśnie kwitną :-)))

Nie dobijaj mnie:)

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2001-05-21 13:05:48

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała:

> Nie dobijaj mnie:)

Aby Cię nie dobić, nie powiem, ze moje też kwitną ;-)
By Ci bie było przykro, powiem że rododendron Lachsgold, kupiny dwa lata
temu,
rozczarował mnie - kwiaty nie fryzowane, kolor też taki sobie. Posadzona
obok
niego Simone wygląda duuużo ładniej.

Krzysztof

13. Data: 2001-05-21 17:34:52

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bedac u Pana Ulinskiego z Piaseczna widzialem szczepione rozaneczniki. Mysle
ze znajdzie sie co najmniej kilka miejsc.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

14. Data: 2001-05-21 17:40:26

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze dla uscislenia, ze bylem ze dwa lata temu i nie mam pojecia
jakie byly tam stosowane podkladki.

15. Data: 2001-05-23 08:32:06

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Bedac u Pana Ulinskiego z Piaseczna widzialem szczepione rozaneczniki. Mysle
> ze znajdzie sie co najmniej kilka miejsc.

A mnie już trzeci raz się nie udało :-((
Kończę z tymi próbami.
Pozdrawiam Krystyna.

16. Data: 2001-05-23 08:41:46

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(...)
> Czy zrobię krzywdę roślince jak przytnę te gałęzie w połowie wysokości?
> Na przykład po przekwitnięciu.
> Co Wy na to?

Nikt mi nie odpowiedział, więc sprawdzę to empirycznie. :-(
Ucięłam wczoraj trzy gałązki do połowy, a resztę zostawiłam nie obciętą.
Zobaczę, czy te obcięte wypuszczą liście liście poniżej cięcia?
Pozdrawiam Krystyna.

17. Data: 2001-05-23 08:57:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ucięłam wczoraj trzy gałązki do połowy, a resztę zostawiłam nie obciętą.
> Zobaczę, czy te obcięte wypuszczą liście liście poniżej cięcia?

Nie zauważyłam pytania:( Wg prof. Czekalskiego azalie nieźle reagują na
cięcie. Nie robi się tego przypuszczalnie ze względu na możliwą utratę
kwiatów. Ale przypominam sobie oglądane zdjęcia z Gandawy z azaliami w
kształcie stożka, pokrytymi kwiatami. Przetrenujesz na własnej skórze:) i
daj znać, co wyniknie.

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2001-05-23 12:24:01

Od: "AKA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ucięłam wczoraj trzy gałązki do połowy, a resztę zostawiłam nie obciętą.
> Zobaczę, czy te obcięte wypuszczą liście liście poniżej cięcia?

- Moja azalie wiosna obgryzl pies.
Teraz ma nowe paczki.Chyba wypusci nowe pedy.
Skoro obgryzanie jej nie zaszkodzilo to tym bardziej przycinanie

Pozdrowienia
Alicja

19. Data: 2001-05-23 12:37:57

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

(...)
> Ale przypominam sobie oglądane zdjęcia z Gandawy z azaliami w
> kształcie stożka, pokrytymi kwiatami. Przetrenujesz na własnej skórze:) i
> daj znać, co wyniknie.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Tak jest, powiadomię o efektach.
Pozdrawiam Krystyna.

20. Data: 2001-05-23 14:06:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"AKA" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:9egbaq$7ol$1@news.onet.pl...
> - Moja azalie wiosna obgryzl pies.
> Teraz ma nowe paczki.Chyba wypusci nowe pedy.

Naprawde pies ma paczki i wypuscil pedy? :-)
To jka u Glaczynskiego: pies Fafik nalykal sie
swietlikow, wiec zaczal fruwac i swiecic.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz