Re: Dluga, bardzo dluga

Data: 2006-06-27 07:50:06
Temat: Re: Dluga, bardzo dluga
Od: <j...@n...pl>

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e7qf4b$sea$1@inews.gazeta.pl...

> Nie udawaj, ze nie wiesz o co chodzi. Tekst zostal wrzucony na grupe tak,
> jakby to Dana byla jego autorem, co jest nieprawda. Nie wiedziec czemu,
> wykastrowala go z bibliografii, skutkiem czego w tekscie strasza nic nie
> mowiace liczby w nawiasach. Brak podania zrodla krzywdzi nie tylko samego
> autora, ale rowniez osobe, ktora dla "Nexusa" dokonala tlumaczenia tekstu
> na jezyk polski. Dalej uwazasz, ze wszystko jest w porzadku, i masz zamiar
> pisac jakies glupoty o "podpisanych, sprawdzonych merytorycznie dietach"?

Oczywiście, że będę pisał w tym tonie dalej, bo to mój obowiązek.
Kiedyś w dyskusji z Jeffem napisałem w swojej odpowiedzi, że na pytania go
interesujące, że w ostatniej książce dra Kwaśniewskiego (2005) doktor
odwołuje się do 300 źródeł różnych artykułów, książek i czasopism, w różnych
językach. Jeff odpowiedział, że to odnośniki w całej książce są mało istotne
lub nieistotne wogóle.
Jeff sam sobie cenzuruje co jest dla niego wygodne merytorycznie, z co nie.
Stąd taki mój uszczypliwy (wiem o tym) post.
I będę w takim duchu z niektórymi osobami na grupie rozmawiał, bo oni
dyktują jakby sposób traktowania siebie. Innych, którzy nie są zaciekłymi
fanatykami diety optymalnej, będę traktował inaczej.
Pozdrawiam Jurek M.