Re: Dłuuuugie wynurzenie matkidorosłego syna

From: Halina <h...@s...ca>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dłuuuugie wynurzenie matkidorosłego syna
Date: Thu, 24 Jul 2003 09:10:23 -0400

Bischoop wrote:

> Latem Halina wyklawiaturzyl(a):

> A nie zameczasz go moze zbytnio pytaniami o zycie prywatne....?

2 razy na 4 lata zadałam konkretne pytania i nie uzyskałam odpowiedzi.
Czy to często?

> 4 haha nadal sie mysli ze to maly
> synek ktoremu trzeba kaszke podlozyc, niestety _mamo_ to juz kawal
> chlopa co ma trojke dzieci na utrzymaniu.

Ja tez nigdy nie chciałam nic brać os swojej mamy a dzis wiem, ze to
boli. Wszystko w zyciu wraca jak bumerang!!!

> W twojej glowie jest metlik,

nie przeczę. gorzej jak jest puuuuuuusto.;-)

> wczesniej pisalas poczekac az moze
> wydorosleje, tu nagle ze jest powaznym czlowiekiem,

Nie widzę sprzecznosci a tylko moze niezrozumienie intencji,
bo przez całe zycie kazdy z nas się uczy i dorosleje.
A szczególnie pózno zaczynamy przywoływać rady i przestrogi naszych
rodziców.
I to nie tylko moje zdanie a prawie wszystkich w moim wieku.
Szkoda mi tych, co zakonczyli cały swoj rozwój emocjonalny za
wczesnie;-)

> ty poprostu za duzo
> o tym myslisz

Ja juz dawno o tym w ogóle nie myslałam . Ostatnio ponad rok temu
napisałam wiersz "marzenia matki jedynaka" , wypłakałam sie przy nim i
sprawę w moim wnętrzu zakończyłam .
A teraz to jeszcze "ciepłe bułeczki" i stad takie emocje.

> A co ty mozesz wiedziec czy sie spotykal czy nie......?

Jak ze mna mieszkał nigdzie nie wychodził a nawet prosił, zebym
usprawiedliwiała go, ze nie chodzi na "18ki". Bolało mnie jak rodzice
jego kolegów mówili mi , ze tylko on nie chodzi ale po prostu miał
przeżzycie na takim pierwszym spotkaniu i zraził sie (wszyscy sie upili
a on nie pił).
Chyba nie był aż taki "bystrzacha" w tak młodym wieku jak Ty ;-)))
Tu w Canadzie tez przez długi czas wynajmował z kuzynami mieszkanie i
też o tym, ze nie ma nikogo- mówili i dziiwili sie. Tu tez był
przemeczony, bo zaczac studia w obcym kraju i na to zarobic ( cóż ja
mogłam z polskiej sredniej pomóc)- to wymagało wyrzeczeń.

> uszanuj decyzje syna, jest im dobrze ze soba, chce z ta kobieta zyc i
> byc moze byc ojcem ich dzieci.

Uszanowałam przeciez. Oni swoich dzieci juz chyba nie beda mieli - ona
46.
Ale on kocha jej dzieci.

> wiec twoja synowa moze skapnie sie ze czujesz sie
> osamotniona i sama nagdyba do swojego kiedy idziemy odwiedzic mame.

Cała moja nadzieja w ....Niej.;-)

Dzieki za wypowiedz - Halina