Re: Do Towarzysza Krystianaopty !

From: " Jeff" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Do Towarzysza Krystianaopty !
Date: Sun, 7 May 2006 02:37:08 +0000 (UTC)

---------
> Nagłówek twojego wątku widoczny w OE
> ---------------------------------------------Cytat:

> From: a...@o...pl (Teresa)
> Newsgroups: dieta.niskoweglowodanowa
> Subject: Rak piersi
> Date: Wed, 2 Nov 2005 14:51:45 +0000 (UTC)
>
> [...]Jesli chodzi o odżywianie to zaprzestałam stosować DO. Powodem tego jest
> to, że przestałam wierzyć w dobry wpływ tej diety na moje zdrowie. Niestety
> nie mam dostepu do optymalnika XII br.
> ------------------------------------------------Koni
ec cytatu.

> Zdziwiłabym się, gdyby Teresa <annajack @op.pl> pisała pozytywnie o DO i gdyb
> miała dostęp do "Optymalnika"... O ile się orientuję, przynajmniej na razie
> dostępny jest on tylko w kraju... :)
>
> Tak czy inaczej - masz teraz szersze pole do popisu, na stronie Tomka T. możesz
> zmieniać nicki nawet codziennie i produkować ofiary DO ile tylko ci czasu
> starczy... ;)

Posluchaj no Krystyno T. czy jak tam sie nazywasz.

Ostrzegalem cie juz kilka razy abys zaprzestala pomawiac w sieci internetowej
osoby ktore maja krytyczne zdanie o diecie optymalnej oraz informuja
o tragicznych skutkach stosowania tej niebezpiecznej diety u ludzi ciezko chorych.

Prosilem rowniez kilkukrotnie, abys podala konkretne informacje na temat
rzekomych oszczerstw ktore te osoby sformulowaly pod twoim adresem (tak w
kazdym razie twierdzilas, kiedy sie tu uzalalas do jednej z grupowiczek)

Niestety do chwili obecnej nie doczekalem sie konkretow...

...ale za to widze, ze zaczynasz ponownie z ogromnym entuzjazmem fabrykowac
nowe oszczerstwa, tylko dlatego, ze na tej waszej grupie pan o nicku Are,
zamiescil link do strony internetowej w Wikipedii, gdzie mozna znalezc teksty
o wydzwieku negatywnym na temat diet niskoweglowodanowych.

Teksty i linki zamiescilem m.innymi i ja, Jeff.

Poniewaz te merytoryczne i naukowe teksty sa dla was (czyli fanatykow opty))
bardzo niewygodne, to znowu wymyslilas sobie, ze trzeba pochlapac blockiem na
jakas wyimaginowana przez ciebie Anneklaj (ktora w tej chwili znowy ma w/g
ciebie nick annajack??), tylko dlatego, ze zamierzasz nadal w bezczelny sposob
oszukiwac ludzi chorych !

W takim razie, jesli admin forum na ktorym znalazla sie ta twoja informacja
o tym, ze post byl nadany przez jakas annajack, a ktora to osoba w/g ciebie
jestem ja, Jeff (bo tak MNIE OCZERNIASZ na Wikipedii), to ten admin bedzie
rowniez mial problemy.

Uczciwy admin, zarzadzajacy forum, gdzie omawiane sa sprawy zdrowia nie ma
prawa tolerowac tego typu bezpodstawnych oszczerstw ktore ty tam fabrykujesz,
bowiem osoba ktora bezmyslnie posadzilas o wyslanie zmyslonego postu, moze byc
naprawde chora na nowotwor. Ty robiac jej glupawe zarzuty, narazasz powaznie
chorego czlowieka na powazny stres.

Admin kazdego forum, nie ma zadnego problemu ze zweryfikowaniem adresu z
ktorego zostal wyslany post na grupe, ktora on zarzadza.
Nie ma tez problemu z wykasowaniem podlych, klamliwych lub oszczerczych postow.

A ty, Krystyno T. gdybys byla normalnym i uczciwym czlowiekiem, powinnas byla
sprawdzic dokladne kto nadal post, zanim zamiescilas swoje oskarzenia pod
adresem nie znanej ci osoby, ktora podobno jest ciezko chora na nowotwor.

Ponadto, gdybys choc troszeczke byla zdolna do logicznego myslenia, to
wiedzialabys, ze jesli ktos chce nawet wyslac falszywke, to nigdy nie poda
nicku, ktory moglby go skompromitowac.
Musialby bys chyba ograniczony umyslowo lub wyjatkowo infantylny..

Poza tym zastanow sie glupia kobieto, po kiego diabla ja, Jeff albo ta jakas
Anna, mielibysmy wysylac falszywki na ta wasza grupe, skoro dowodow
prawdziwych o tragicznych skutkach tej waszej diety jest od cholery i troche??

No coz, tylko prokurator moze to towarzystwo uspokoic, bo innego lekarstwa
raczej na was nie ma....tak ze, hmm....nie chcem.....ale bedem w koncu musial
cos z tym zrobic....

Osobisci uwazam, ze ciebie trzeba KONIECZNIE przebadac pod katem psychiatrycznym.

Jeff