Do p. Klinton i innych zainteresowanych sprawa grupowiczow

1. Data: 2006-06-13 01:38:33

Temat: Do p. Klinton i innych zainteresowanych sprawa grupowiczow
Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Klinton

....nie podobalo sie panu bardzo, ze na tej grupie dyskusje maja charakter
klotni, dlatego tez postanowilem napisac ten post w nowym watku, aby wyjasnic
panu pewne sprawy, a jednoczesnie nie wchodzic ponownie w ostra wymiane zdan
z osoba ktora tutaj posluguje sie nickiem krystynaopty.

Prosze zauwazyc co znowu ta osoba zrobila, a mianowicie zamiast jakos
normalnie i po ludzku ustosunkowac sie do informacji o kolejnym zgonie, tym
razem mlodego jeszcze mezczyzny, ktory stosowal przez 4 lata tzw. optymalna
diete, a ktorej ona jest rzekomo fanatyczna zwolenniczka, ta osoba skupila sie
kolejny raz na oczernianiu mojej osoby w celu podwazenia w panskich oczach
wiarygodnosci podanej przeze mnie informacji o tej tragedii.

Co ciekawe, tlumaczy ona panu, ze ta informacja nie jest wiarygodna, bo
nie wiadomo kto ja wlasciwie napisal, a ja w/g niej jestem osoba niewiarygodna
bo pisze pod licznymi nickami w usenecie.....hmmm..... przygotowujac taka
intryge wyraznie liczyla powazne watpliwosci odnosnie podawaych tutaj przeze
mnie informacji i o dziwo.... chyba jej sie to udalo, bowiem widze, ze pan
nawet ja zaczal przepraszac...chociaz osobiscie nie wiem za co...:)

Prosze pana, informacje ktore ona podala w linku, a ktorych celem jest
skompromitowanie mnie, po pierwsze nie sa w wiekszosci mojego autorstwa,
a te ktore sa napisane przeze mnie, dotycza zagadnien o tematyce politycznej,
a nie dietetycznej i nikt nie ma prawa poslugiwac sie nimi na grupie gdzie
sie omawia zupelnie inna tematyke, bo to jest ewidentna proba zmanipulowania
wypowiedzi.

To tak jak ja bym teraz zaczal tutaj wrzucac na grupe linki do rzekomo
panskich wypowiedzi z innych grup i napisakl ze to sa panskie wypowiedzi,
ale pod innymi nickami:)

Przeciez to zupelnie bez sensu i wlasnie dziecinada, ktora pan tym razem
przelknal bez protestu.

Na tej bowiem grupie dyskutuje sie na tematy dietyczne i osoba ta (o ile jest
normalna0, powinna ustosunkowac sie do tematu ktory poruszylem w moim poscie,
a nie probowac mnie oczerniac czy kompromitowac liczac na to, ze nikt nie
bedzie sobie zawracal glowy dochodzenim prawdy.

I to jest wlasnie SPOSOB w jaki ta osoba dziala, tzn. intryga, pomowienie,
oszczerstwo, klamstwo, pojudzanie, zamiast normalnej dyskusji o dietach.

Takie wlasnie postepownie z jej strony, prowadzi tutaj do sprzeczek, bo
przeciez to jest ewidentne chamstwo i sianie terroru na grupie dyskusyjnej.

Poniewaz taka taktyke stosuje ona od lat, a jednoczesnie pomagaja jej w tym
dolowaniu osob ktore maja inne poglady na dietetyke, rozni inni pozyteczni
fanatycy tej optydiety, to osoba o nicku krystynaopty rozrabia jak pijany
zajac na roznych grupach, bo jest zupelnie bezkarna.

To wszystko byloby moze i nawet zabawne, ale niestety osoba ta wraz z grupa
kumpli poluje w ten sposob na roznych grupach poswieconych tematyce zdrowia,
na naiwnych ktorych otlumani i namowi na stosowanie tej potencjalnie
niebezpiecznej dla zdrowia diety.

Czesto w w ten sposb zwabia ona ludzi ciezko chorych, chociaz doskonale wie,
ze dieta wcale nie jest taka cudowna jak probuje ludziom wmawiac.

Posuwa ona sie nawet do tego, ze wymysla sobie nieprawdziwe historie o
rzekomych uleczeniach, np. dziecka chorego na cukrzyce typu I.

Przeciez to kryminal !!

Jej chodzi po prostu o to, aby napedzic jak najwieksza ilosc chorych ludzi do
tzw. Arkadii Zrowia, gdzie za ciezkie pieniadze "leczy" sie frajerow ktorzy w
te jej brednie wierza.

Dlatego tez, kazda osoba ktora pojawi sie na grupach w sieci internetowej
i probuje naglosnic prawde o tym jak to "lecznicze" dzialanie diety
niskoweglowodanowej wyglada w praktyce, jest przez nia w bezwzgledny sposb
szykanowana i niszczona.

Jak juz napisalem, pomagaja jej aktywnie w tym procederze, fanatycy i optykuple.

A ona sama posluguje sie wielonma nickami (nie bede ich tutaj podawal, bo
tego jest sporo !!!).

Nie wiem jak dlugo pan czyta ta grupe, wiec calkiem mozliwe, ze nie jest pan
dobrze zorientowany w tutejszych potyczkach z optyszajka....dlatego
wklejam specjalnie dla pana kilka linkow aby dac panu mozliwosc zapoznania sie
z tzw.druga strona medalu (chociaz jest to tylko namiastka calej historii):

1. Tutaj znajdzie pan kolejne informacje o tragicznych skutkch stosowania
diety, ktora jako "lecznicza" i optymalna dla wszystkich ludzi, propaguje
optykrystyna
(szczegolnie proponuje panu zwrocic uwage na informacje
o zgonach na nowotwory prominentnych optydzialaczy oraz wypowiedz eksperta z
forum GW Dobra dieta, ktorego ojciec zmarl na skutek zstosowania optydiet):

http://glinki.com/?l=a4c06i

95&a=29583303

2. Tutaj ma pan link do dyskusji o dietach niskoweglowodanowych na Wikipedii

(szczegolnie prosze zwrocic uwage, na informacje o tym jaki wplyw maja te
diety na rozwoj dzieciecego mozgu oraz prosze przeczytac link do wypowiedzi
dietetyka optymalnego, ktory pisze o negatywnych skutkach tych diet u ludzi
ktorzy je stosowali przez dluzszy okres czasu !!!):

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Dieta_niskow%C
4%99glowodanowa

3. Prosze zapoznac sie z ponizsza wypowiedzia naukowca o tej diecie, ktora to
wypowiedz przytaczam w calosci:

Autor Remigiusz r...@w...pl 2006-02-21 23:03:00

No pięknie - zamiast rzeczowej dyskusji wściekły jazgot
pseudointelektualistów, którzy nie odróżniają śledziony od śledzia. Porównania
autora są wg mnie całkowicieuzasadnione, a jako lekarz pewnie ma trochę
większe doświadczenie niż każdy z was. Chcecie żreć wg Kwaśniewskiego - macie
prawo. Chcecie wierzyć w spisek nauki - macie prawo. Ale nie liczcie na to, że
nauka dostosuje się do waszych pobożnych życzeń. Macie też prawo w XXI wieku
wierzyć w bioenergoterapię, czary, chrząstkę rekina, homeopatię i Vilcacorę.
Są przecież "wyniki badań". Dobrze się czujecie? Świetnie, przy łagodnej
ketozie człowiek się czuje znakomicie... Chudniecie? Cudownie, radujcie się.
Tylko potem miejcie pretensje wyłącznie do siebie. Stosowanie diety
Kwaśniewskiego proponuję zacząć od wieku niemowlęcego - to będzie naprawdę
ciekawe dla nauki. No nie mówcie mi, że nie macie odwagi... Zadziwia mnie
tylko fanatyzm tych, którzy głosząc brednie w stylu Kwaśniewskiego chcą
naukowego potwierdzenia swoich racji. A że naukowego potwierdzenia póki co nie
ma, więc tworzą pseudonaukę. Żaden z was nie zapoznał się z wynikami badań,
publikowanymi w renomowanych pismach i zgodnych ze standardami metodologicznej
poprawności. To oczywiste, bo 90% z was nic by nie zrozumiało. Nie tylko z
powodu braku odpowiedniego przygotowania, ale i z powodu nieznajomości języka.
To prawda, że człowiek z gminu nienawidzi nauki - bo jej nie rozumie. W
waszych wypowiedziach zamiast argumentów mamy stwierdzenia typu "naukowcy z
Harvardu...", "amerykańscy naukowcy", "naukowcy wykazali"... Którzy naukowcy,
gdzie wykazali? Źródła, autor, tytuł proszę... I bardzo proszę nie o tytuły
pseudonaukowych publikacji. Proszę o tytuły z bazy Medline lub podobnej.
Zwykle badania, na które powołują się "optymalni" dotyczyły zupełnie innych
rzeczy. Byli kiedyś naukowcy, którzy wykazywali, że papierosy są nieszkodliwe,
a wręcz zdrowe... I nadal są ludzie, którzy wolą słuchać tych "naukowców".
Zwykle do czasu zawału. Wpływ diety na miażdżycę jest oczywiście istotny, ale
znacznie większy jest wpływ naszych genów. Są osoby, które będą całe życie
jadły smalec, boczek i śmietanę, a miażdżycy nie będą miały. Są też takie,
które mimo stosowania się do wszystkich oficjalnych zaleceń i skrupulatnego
przyjmowania leków i tak zachorują a nawet umrą. Choroby mają swój naturalny
przebieg. Wnioskowanie typu "przeszedłem na tłuszcze a alergia ustąpiła" jest
czystym idiotyzmem. Liczy się tylko rzetelne wnioskowanie naukowe - w
kontrolowanych warunkach, na odpowiednio liczebnych grupach. Tych danych
odnośnie diety Kwaśniewskiego nie ma, natomiast dostępne dane (znowu nie takie
liczne) w większości wskazują, że może być ona szkodliwa. Stąd stanowisko
nauki. Ale proszę bardzo, skoro są ludzie, którzy chcą na sobie
eksperymentować - to czekajmy na wyniki badań. Wykazanie dobroczynnego wpływu
diet niskowęglowodanowych/wysokotłuszczowych byłoby sporym przełomem w
dietetyce. Autor artykułu być może nie ustrzegł się pewnych nieścisłości, ale
to dlatego, że sami "optymalni" podają informacje sprzeczne i nieścisłe, czego
oczywiście nie widzicie... I jeszcze jedno - tłuszczojady mają swoje
"optymalne" ośrodki działające od wielu lat. Tylko jakoś nie sposób się
doczekać jakichkolwiek badań zgodnych z medycyną opartą na faktach. Są za to
liczne teksty sponsorowane w gazetach i opowiastki typu "pani K. już miała
umrzeć a jest zupełnie zdrowa". No a gdy tłuszczojad dostaje zawału lub raka -
to oczywiście się wstydzi i milczy. Rzadko kiedy przyzna się swojemu
lekarzowi... Wcale się nie dziwię. Dla mnie nazywanie tej diety "optymalną"
jest zwykłym nadużyciem. Fanatyka i tak się nie przekona, to tkwi w definicji
fanatyzmu. Macie pełne prawo nie wierzyć w aktualną wiedzę naukową. Ja jako
człowiek nauki mam do wyboru - wierzyć w opowiastki lub w opublikowane wyniki
badań. Wybieram to drugie, a w wielkie spiski - przepraszam, nie wierzę. Jeśli
za 50 lat okaże się, że mieliście rację - z chęcią pogratuluję. Ale takich
przypadków w dziejach nauki nie było wiele. Dla mnie jest głupotą postępowanie
wbrew zaleceniom wynikającym z aktualnej wiedzy. I zgadzam się, ze w sytuacji
braku długofalowych badań zalecanie diety Kwaśniewskiego jest czystym
szamaństwem. Lekarze, którzy to robią naruszają ustawę o zaw. lekarza i Kodeks
Etyki Lekarskiej. Ale za to mają pełne portfele. A na koniec jeszcze jedno -
zawały i udary to nie jedyni zabójcy. Diety wysokotłuszczowe zwiększają ryzyko
szeregu nowotworów - m.in. raka jelita grubego, raka trzustki (praktycznie
100% śmiertelność), raka piersi, jajników, endometrium i wielu innych. Są już
wyniki wielu badań epidemiologicznych, klinicznych i eksperymentalnych. Nawet,
gdyby dieta "optymalna" była super na serce, to zalecanie czegoś, co zwiększa
ryzyko raka jest czystym świństwem. Ale każdy jest kowalem swojego losu.

Dużo zdrowia dla "optymalnych" - kiedyś będzie wam bardzo potrzebne.

4. Tutaj link do mojego postu ktory jest odpowiedzia na permanentne
oszczerstwa i insynuacje pod moim adresem, osoby poslugujacej sie nickiem
krystynaopty, w celu uniemozliwienia mi wyrazania MOICH POGLADOW(sic !!)
na temat diet niskoweglowodanowych:

http://glinki.com/?l=x4thz6

5. Tutaj link do postow w psychicznie czlowiek podpuszczony przez
optykrystyne, wysylal na ta grupe wyjatkowo ordynarne posty pod moim adresem.
Prosze sobie je przeczytac.

http://glinki.com/?l=ush280

Na marginesie chce napisac, ze jest to tylko jeden z pozytecznych fanatykow
ktorymi ta osoba sie posluguje na grupach usenetowych w celu pozbywania sie
niewygodnych dyskutantow.

Ps. Bardzo mnie rozbawila jej informacja o tym jakoby ona pisala zawsze pod
swoim nickiem.....jak juz panu powyzej napisalem pisze ona pod roznymi nickami
i z roznych serwerow.

Mozna to latwo sprawdzic, bo dziala ona od wielu lat w sieci internetowej, ale
kiedy wrzuci sie jej nick na poszczegolnych grupach, to wyskakuje tylko
kilkanascie postow, kiedy jednak sie dobrze to wszystko sprawdzi to tych
postow tak naprawde sa tysiace.

No i prosze, wczoraj byl pan zdziwiony, ze tutaj dyskusje polegaja na
klotniach, a dzisiaj ma pan mozliwosc poznac przyczyne tych ostrych starc.

A jak pan sobie wyobraza dyskusje z kims, kto kazdy temat o dietetyce
sprowadza do intryg i oszczerstw personalnych, dokladnie tak jak to dzisiaj
ponownie uczynila krystynaopty, a pan jej przytaknal i przyznal racje, mimo ze
wczoraj juz panu probowalem tlumaczyc na czym to wszystko polega?

Hmm....zastanawiam sie tylko dlaczego tego jej ostatniego postu poswieconego
glownie oczernaianiu i intrygowaniu a nie tematyce dietetycznej, nie uznal pan
teraz za SZYKANOWANIE ...ale mnie???.....hmmm....

Jeff

2. Data: 2006-06-13 16:11:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Panie Klinton

> Prosze pana, informacje ktore ona podala w linku, a ktorych celem jest
> skompromitowanie mnie, po pierwsze nie sa w wiekszosci mojego autorstwa,

Twoje wypieranie się świadczy o twojej bezczelności i ignorancji w posługiwaniu
się internetem. Oto DOWÓD na twoje kłamstwa:

Jak widać nie wiesz, że Google mają jedną DOSKONAŁĄ opcję, dzięki której bez
trudu wyskakują WSZYSTKIE wiadomości konkretnego autora NIEZALEŻNIE od tego
jak on siebie nazywa. A robi się to tak:

1. http://groups.google.pl/advanced_search?hl=pl
Wpisać w formularze: Jef_f , j.polski -> Enter: -> http://tiny.pl/tmrl
2. Otworzyć jakikolwiek wątek, np. "Owies",
3. W nagłówku Jef_f kliknąć link: wyświetl profil,
4. W tabelce "Liczba postów" kliknąć np. liczbę 10, pod lutym 2005 r.
i otrzymujemy nieprzyjemną dla ciebie listę twoich żałosnych ordynarnych wypocin
pod najprzeróżniejszymi nickami: http://tiny.pl/tm9x
Można klikać kolejno następne liczby w tabelce "Liczba postów" w każdym miesiącu
i roku. Przeliczyłaś się... Google nie kłamią, tak jak ty!
5. Można też kliknąć w nagłówku Jef_f link: "pokaż opcje" -> "Znajdź wiadomości
tego autora" i też wyłażą twoje obrzydliwe posty i kłamstwa.
6. Jestem i pozostanę Krystyną*Opty*, mimo twoich obelg i pomyj jakie na mnie
od lat wylewasz. A tobą się zwyczajnie brzydzę...
Zarzucasz mi BEZPODSTAWNIE że ja używam różne nicki. UDOWODNIJ to kłamczucho.
W powyższy sposób można sprawdzić, czy ja używam innych nicków:
http://tiny.pl/tm94 -> http://tiny.pl/tm9k ->
7. Uważam, że jesteś chora psychicznie i nie powinnaś mieć do Internetu dostępu,
bo swoimi urojeniami notorycznie krzywdzisz innych dyskutantów.
A ponieważ jednak dostęp masz, nie pozwolę ci na swobodne obszczekiwanie mnie
w sieci. I na twoje zaczepki odpowiem przedstawiając linki z twoimi ordynarnymi
tekstami. I w ten oto prosty sposób dyskutanci szybko zorientują się kim jesteś.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Wiesz madry czlowiek podobno nigdy nie jest zlosliwy ani zly:-))
Annaklay

3. Data: 2006-06-13 18:01:04

Temat: Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Krystynooptpy?
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Twoje wypieranie się świadczy o twojej bezczelności i ignorancji w
posługiwaniu> się internetem.

A czego to niby ja sie wypieram obywatelko Krystynoopty? Tego, ze sobie
ubrdalas, ze jestem kims, kim nie jestem i chcesz mnie zmusic do tego abym
ta brednie przyjal za fakt? Chora jestes czy nienormalna?

>Oto DOWÓD na twoje kłamstwa:

(Ciach kretynstwa)

Co to niby za dowod? Czego to niby dowod? Dowod twoich maniakalno-
przesladowczych urojen??

Pytam jeszcze raz, co te insynuacje zupelnie nie zwiazane z tematyka tej grupy
maja niby za zwiazek z merytorycznymi informacjami o tematyce dietetycznej,
ktore podalem tutaj na temat niskoweglowodanowych diet oraz informacjami o
zgonach osob ktore diety niskoweglowodanowe stosowaly?

Szereg tych informacji pochodzi wlasnie z WASZYCH forow o dietach
niskoweglowodanowych....dlaczego wiec sie ich zapierasz i jestes oburzona,
ze ja je tutaj przytoczylem??

Ponadto pod tym ponizszym linkiem chyba ci obywatelko, dosc wyczerpujaco
wszystko wytlumaczylem odnosnie tych nickow?

http://glinki.com/?l=uxqqpb

Nie rozumiesz tekstu pisanego czy go nie przeczytalas?

Poza tym, czy ja na tej wlasnie grupie pisalem pod innymi nickiem, anizeli
Jeff i kilka razy (co juz tlumaczylem) posluzylem sie tutaj zartobliwie
nickiem Gugu)? Czy nie masz tez zupelnie poczucia humoru?

Jaki te twoje intryganckie i SZYKANUJACE mnie posty maja zwiazek z
informacjami merytorycznymi, ktore tutaj podalem, a ktore KAZDY czytajacy
ta grupe czlowiek moze sobie sprawdzic osobiscie, jesli go te informacje
zaintersuja??
Dlaczego ci az tak BARDZO zalezy na tym aby nie poinformowac ludzi o
niebezpieczenstwie niskoweglowodanowych diet???

Ty sie na pewno dobrze czujesz ???

> 6. Jestem i pozostanę Krystyną*Opty*, mimo twoich obelg i pomyj jakie na mnie
> od lat wylewasz. A tobą się zwyczajnie brzydzę...

Przeciez ja cie obywatelko pierwszy nie zaczepialem. To ty na mnie bez przerwy
pierwsza oczernialas, pomawialas i intrygowalas przeciwko mnie prowokujac
KLOTNIE, tylko dlatego, ze podalem do publicznej wiadomosci twoje obywatelko,
watpliwej jakosci praktyki i rodzaj procederu ktory uprawiasz w sieci
internetowej.

Prosilem cie kilkukrotnie abys mi podala informacje na temat kobiety ktorej
tak nienawidzisz i podejrzewasz ciagle, ze ja jestem ta kobieta...

Na jakiej podstawie ja sie pytam ? Na podstwaie twoich zwidow i chorych majaczen?

Pytam jeszcze raz co ci ta jakas kobieta zrobila zlego, ze ja ciagle wszedzie
widzisz i szkalujesz? Dowiem sie wreszcie tego od ciebie czy nie ?

> Zarzucasz mi BEZPODSTAWNIE że ja używam różne nicki. UDOWODNIJ to kłamczucho.

Zapamietaj sobie Krystynoopty, ze ja (w przeciwienstwie do ciebie) NIGDY nie
kalmie i dalem tego szereg dowodow na tej grupie, chociazby zamieszczajac
informacje merytoryczne na tematy dietyczne, ktore notabenae jak juz pislem
kazdy zainteresowany, moze sobie sam sprawdzic, bo podalem dokladne odnosniki
do ZRODEL !!!

> [...]
> tekstami. I w ten oto prosty sposób dyskutanci szybko zorientują się kim jesteś

Chorymi urojeniami to ewidentnie TY krzywdzisz dyskutantow, bo ich oszukujesz
wmawiajac im od lat, ze propagowana przez ciebie dieta nie jest szkodliwa dla
ludzi chorych (mimo, ze nawet juz niektorzy normalni optymalni doradcy
zywieniowi zauwazyli, ze to sa brednie).
Ponadto wymyslasz sobie fikcyjne informacje o rzekomych uleczeniach ktore
nigdy nie mialy miejsca (np. o wyleczeniu cukrzycy typu 1 u dzieci) i na sile
namawiasz matki chorych dzieci aby taka niebezpieczn diete zastosoaly u
swoich pociech czy mozliwosci leczenia AIDS ta dieta.

Natomiast ludzi ktorzy nie chca sie zgodzic z twoimi bredniami, SZYKANUJESZ
na grupach internetowych w niewygredny sposb.

Ponadto jak widac, nie stac cie nawet na normalne i zyczliwe zaintersowanie
sie informacja o przedwczesnym zgonie czlowieka ktory uwierzyl w wymysly
dietetyczne ktore rozglaszasz lub zgonach ludzi na nowtwory zlosliwe, ktorzy
ta twoja diete stosowali szereg lat.

Na dodatek ZLOSLIWIE utrudniasz przekazanie tych informacji innym ludziom.

Wiecej juz z toba dyskutowal na grupach internetowych nie bede, bo to jest bez
sensu.

Ten twoj post kolejny juz raz potwierdzil, jak bardzo jestes niebezpieczna,
wrecz bezwstydnie bezczelna oszustka i fanatyczka.

EOT i Zegnam cie obywatelko.

-----
Jeff

4. Data: 2006-06-13 22:59:42

Temat: Re: Dlaczego znowy usilujesz mnie SZYKANOWAC Jeff ?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> (Ciach kretynstwa)
>
> Co to niby za dowod? Czego to niby dowod? Dowod twoich maniakalno-
> przesladowczych urojen??

Podałam tylko zestaw wiadomości napisanych przez Jeff i wyszukanych przez
Google, uważasz że Google ma urojenia???

> Jaki te twoje intryganckie i SZYKANUJACE mnie posty

Sama się "szykanujesz" swoimi własnymi tekstami.

> [...]
> Dlaczego ci az tak BARDZO zalezy na tym aby nie poinformowac ludzi o
> niebezpieczenstwie niskoweglowodanowych diet???

Bo ich nie ma, jeżeli ktoś potrafi taką dietę stosować.

> [...]
> watpliwej jakosci praktyki i rodzaj procederu ktory uprawiasz w sieci

Jak zwykle stek parszywych głupkowatych oskarżeń...

> Prosilem cie kilkukrotnie abys mi podala informacje na temat kobiety ktorej
> tak nienawidzisz i podejrzewasz ciagle, ze ja jestem ta kobieta...

Ty już sama nie wiesz kim jesteś biedna niespełniona nałukowo Annoklay...

> [...]
> widzisz i szkalujesz? Dowiem sie wreszcie tego od ciebie czy nie ?

> Zapamietaj sobie Krystynoopty, ze ja (w przeciwienstwie do ciebie) NIGDY nie

Więc udowodnij mi, że ja używam inne nicki, obrzydliwa kłamczucho.

> [...]
> kazdy zainteresowany, moze sobie sam sprawdzic, bo podalem dokladne odnosniki

Takie same teksty pisała Annaklay itd....

> Ponadto wymyslasz sobie fikcyjne informacje o rzekomych uleczeniach ktore
> nigdy nie mialy miejsca (np. o wyleczeniu cukrzycy typu 1 u dzieci)

I znowu kłamiesz. Najwyraźniej udajesz, że nie czytałaś odpowiedzi od red.
E.Boryckiej, która wyjaśniła jak było naprawdę z matką dziecka wyleczonego z
cukrzycy, przy okazji i mnie się oberwało za cytowanie jej artykułu z telefonem
tej matki. Niemniej prawdą jest że wyleczenie to nie jest fikcyjne, kłamczucho.
http://www.optymalni.org.pl/module.php?op=forum&page
=&cmd=show&id=478&category=16

i na sile
> namawiasz matki chorych dzieci aby taka niebezpieczn diete zastosoaly u
> swoich pociech czy mozliwosci leczenia AIDS ta dieta.

Gdzie ja namawiam? Masz zwidy, pokręcona kłamczucho. Jeśli coś mi zarzucasz, to
powinnaś to POPRZEĆ jakimiś linkami, udowodnić mi swoje zarzuty. A ty uprawiasz
tylko pustosłowie, klasyczne oszczerstwa. I atakujesz każdego, kto tylko ośmieli
się mieć inne zdanie niż ty.

> Natomiast ludzi ktorzy nie chca sie zgodzic z twoimi bredniami, SZYKANUJESZ
> na grupach internetowych w niewygredny sposb.

No właśnie, znowu projekcja.

> [...]
> dietetyczne ktore rozglaszasz lub zgonach ludzi na nowtwory zlosliwe, ktorzy

Najpierw podaj konkrety na temat owego człowieka. Wiarygodne konkrety.
Twoje wydumki mnie nie interesują.

> Na dodatek ZLOSLIWIE utrudniasz przekazanie tych informacji innym ludziom.

W jaki sposób utrudniam? Czy zabraniam ci pisać w całej sieci?
Żałuję, że nie mam na to wpływu, bo komu jak komu, ale tobie należałoby tę
zabawkę zabrać.

> [...]
>
> Ten twoj post kolejny juz raz potwierdzil, jak bardzo jestes niebezpieczna,
> wrecz bezwstydnie bezczelna oszustka i fanatyczka.

projekcja... jak zwykle...

> EOT i Zegnam cie obywatelko.

Obiecanki cacanki... musiałabym cię nie znać parę lat...

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.m

5. Data: 2006-06-14 14:16:00

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeff i kilka razy (co juz tlumaczylem) posluzylem sie tutaj zartobliwie
> nickiem Gugu)? Czy nie masz tez zupelnie poczucia humoru?

Pan Jeff może by i miał poczucie humoru, ale najpierw musiałby sprawdzić
Krystyno, czy Twoje żarty są merytorycznie (i naukowo) uzasadnione. A to
jest dość długi cykl ...:)))...(J.M.)

> [...]
> Dlaczego ci az tak BARDZO zalezy na tym aby nie poinformowac ludzi o
> niebezpieczenstwie niskoweglowodanowych diet???

Posty Krystyny można bedzie uważać za niebezpieczne (jak i moje) jeżeli Pan
odpowie mi na wczoraj szy post w temacie "kolejna przedwczesna śmierć na do"
gdzie ma pan badania naukowe o szkodliwości diety optymalnej. (J.M.)
.>
> [...]
> obywatelko,
> watpliwej jakosci praktyki i rodzaj procederu ktory uprawiasz w sieci

Wątpliwa jakośc praktyki i rodzaj procederu w sieci internetowej. Czyzby
nowa nowomowa? Nie, to takie puste słowa na użytek Pana Jeffa.
Pan Jeff też ludzi nakłania do pewnych diet, ale one są "prawnie
usankcjonowane", przebadane i merytorycznie sprawdzone. (Może sprawdzone
przez samego Pana Jeffa). (J.M.)

> [...]
> pislem
> kazdy zainteresowany, moze sobie sam sprawdzic, bo podalem dokladne

Tak, Pan Jeff ma wszystko ze źródeł, nie wolno sprzeciwiać się panu Feffowi.
(J.M.)

Ma pan dowody pod względem merytocznym, że Krystyna krzywdzi dyskutantów?
Czy bawimy się dalej w krytykanctwo...? (J.M.)

Jakim chorym z nienawiści do diety optymalnej trzeba być żeby zaprzeczać
uleczalności cukrzycy I typu u dzieci...:))) (J.M.)
i na sile.

> Natomiast ludzi ktorzy nie chca sie zgodzic z twoimi bredniami,
> SZYKANUJESZ
> na grupach internetowych w niewygredny sposb.

Najpierw Panie Jeff niech Pan zajrzy do słownika języka polskiego i sprawdzi
slowo SZYKANOWAĆ, a potem niech pan je używa.(J.M.)

> ta twoja diete stosowali szereg lat.

Oj Krystyno nieładnie. Nie podoba mi się to. To Ty masz swoją dietę?
Oprócz diety Kwaśniewskiego propagujesz swoją. proszę podaj jej reguły,
linki, badania naukowe Twojej diety, może dam się skusić. Bo na diecie dra
Kwaśniewskiego ani nie strzyknie, ani mnie nic nie zaboli, za dobrze się
czuje w stosunku do ludzi z otoczenia, może ja nie żyję...? a nie wiem o
tym...? (J.M.)

> Ten twoj post kolejny juz raz potwierdzil, jak bardzo jestes
> niebezpieczna,
> wrecz bezwstydnie bezczelna oszustka i fanatyczka.
>
> EOT i Zegnam cie obywatelko.

Po pożegnaniu Krystyny Panie Jeff w zasadzie nie powinien Pan się więcej
odżywać pod jej postem. Bo pożegnanie, to pożegnanie.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-06-14 15:04:16

Temat: (OT) Oswiadczenie
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz zostalem kolejny raz na tej grupie bezpodstawnie oszkalowany przez
osobnika poslugujacego sie nickiem krystynaopty, tylko dlatego, ze zamiescilem
na tej grupie informacje merytoryczne na temat potencjalnego niebezpieczenstwa
diet niskoweglowodanowych, oswiadczam i jednoczesnie informuje, ze osobnik ten
posluguje sie w dyskusjach na grupach usenetowych tylko i wylacznie taktyka
oczerniania i szkalowania przeciwnika, w celu uniemozliwienia prowadzenia
cywilizowanej dyskusji na grupach usenetowych i narzucenia grupowiczom jedynie
slusznych, bo swoich pogladow na tematy dietetyczne.

Oto dowody metod ktorymi ten osobnik sie posluguje:

Zadalem sobie troche trudu i postanowilem dokladnie sprawdzic to, co osobnik
ten powypisywal na tej grupie w celu kolejnego mnie oszkalowania.
Poniewaz zrobil to na tej grupie, wiec ja pokaze teraz tej grupie na co go stac:

Oto analiza tego co on podal pod ponizszym linkiem przeciwko mnie, zamiast
zainteresowac sie jak normalny czlowiek kolejnym zgonem czlowieka, ktory
uwierzyl takim jak on bezlitosnym szarlatanom:

http://glinki.com/?l=2kgid8

Wyjasnienie:

Posty ktorych jestem naprawde autorem w liczbie kilkunastu(sic!!),
a ktore sa dostepne pod tym linkiem:

http://glinki.com/?l=smmyk0 (kilkanascie postow)

zostaly rzeczywiscie napisane przez mnie

From: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl>

i wyslane z takiego serwera:

OSWIADCZAM, ze wszystkie pozostale posty ktore ten osobnik przypisal mnie i
podalal pod ponizszym linkiem:

http://glinki.com/?l=2kgid8

...nie sa mojego autorstwa, bo na przyklad osoba poslugujaca sie nickiem:

From: "Marcin " <j...@W...gazeta.pl>

wysylala swoje posty z zupelnie innego serwera anizeli ten z ktorego ja
korzystam, a mianowicie jej posty byly wysylane z serwera:

Podaje to tylko jako jeden przyklad ewidentnego bezpodstawnego
przypisywania mi przez tego osobnika postow, ktorych absolutnie nie jestem
autorem.

Poniewaz osobnik ten bezpodstawnie oczerniajac mnie na tej grupie,
jednoczesnie probuje sie tutaj przedstawic za osobe o krysztalowo uczciwa i
wyjatkowo szlachetnym charakterze i zacheca p. klintona do sprawdzenia
swojego dosie w sposob nastepujacy, cytuje:

"Możesz też wpisać mój nick i sprawdzić czy moje teksty są równie ordynarne:
groups.google.pl/advanced_search?hl=pl

Krystyna"

..proponuje w takim razie sprawdzic, jaka ilosc postow zostanie wygenerowana
pod podanym przez tego osobnika adresem, ale......po wrzuceniu nie jednego
nicku, tak jak ten osobnik proponuje, ale tylko tych kilku, ktore mnie
osobiscie udalo mi sie odnalesc w sieci internetowej
(w nawiasach podaje liczbe postow ktore wyrzuca siec oraz sprytny sposb w jaki
te nicki sa przeksztalcane:)

- k...@o...pl (500, nick laczony)

- k...@N...gazeta.pl (450, nick z cyfra 1)

- opty krystyna (18 000, nick ze spacja i zmiana polozenia slow opty i krystyna))

- K...@o...pl (1090, nick ze wstawka)

- Krystyna*Opty* (987, nick z gwiazdkami)

- krystyna.opty (4690, nick z kropka)

- Krystyna opty (18 400, nick ze spacja, normalne ulozenia slow krystyna i opty)

- krystyna-opty (5 180, nick z kreska posrodku)

- "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> (6 020, nick z
gwiazdkami, cudzyslowiami i innymi bajerami)

- "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl (2 000, nick z bajerami i
kreska pod tekstem)

**************

Uffff........jeszcze tego jest ladnych kilka tysiecy oraz dochodza do tej
liczne posty zamieszcane przez ta osob na innych forach o zdrowiu i pod
zupelnie innymi nickami (typu: Carbogrom, Janali, Gombino,
Waclaw, Stan....itp,itd).

A tu podaje tylko mala probke "kultury i sztuki" dyskusji w wykonaniu osoby
o "bazowym" :) nicku krystynaopty:

http://glinki.com/?l=0m3bfh

A tu przyklad roznych serwerow z ktorych ten wyjatkowo bezwzgledny troll
wysyla od kilku lat swoje posty:

Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Sender: K...@o...pl

Sender: K...@o...pl

From: "Krystynaopty1" <k...@g...pl>

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

.............z braku czasu oczywiscie nie podaje calego repertuaru mozliwosci
tej opytyoszustki:)

---------
Jeff

7. Data: 2006-06-14 15:39:55

Temat: Re: (OT) Oswiadczenie - uzupelnienie
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzupelnienie do mojego OSWIADCZENIA

W uzupelnieniu mojego Oswiadczenia, pragne poinformowac osoby zainteresowane,
ze osobnik ktorego "metody marketingowe":) probowalem tu pokazac,
cieszy sie ogromnym i prawie niepodwazalnym autortytetem na grupach
poswieconych tematyce diet niskoweglowodanowych i diety optymalnej pana
Kwasniewskiego.

Jak wiadomo z grup tych czesto usiluja skorzystac ludzie szukajacy pomocy w
przypadku nierzadko powaznych problemow zdrowotnych.

Pozostawiam to bez komentarza.

-----
Jeff

8. Data: 2006-06-14 17:10:00

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jeff,
Tuesday, June 13, 2006, Jeff :

> [...]
J> kolejny raz na oczernianiu mojej osoby w celu podwazenia w panskich oczach
J> wiarygodnosci podanej przeze mnie informacji o tej tragedii.

spoko przeczytalem caly post, nic do was nie mam
mozecie dalej sie gryzc ;)
nie jestem po niczyjej stronie zarowno Pana jak i Pani Krystyny

a co do smierci, straszne jesli prawdziwe (w necie jest wszystko i
jeszcze wiecej)
ale wcale bym sie nie zdziwil gdyby byla ona spowodowana dieta
wysokotluszczowa
uwazam to raczej za tymczasowa mode, mam nadzieje

> [...]
J> mnie informacji i o dziwo.... chyba jej sie to udalo, bowiem widze, ze pan
J> nawet ja zaczal przepraszac...chociaz osobiscie nie wiem za co...:)

za mozliwosc ewentualnej obrazy o ktorej napisala

ps. eot

klinton -_*

Wybierz lato w Tyrolu. Wycieczki i odpoczynek blisko natury.
Trzy dni od 45,- Euro. >>> http://link.interia.pl/f1960

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

9. Data: 2006-06-14 19:17:39

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> [...]

> wysokotluszczowa
> uwazam to raczej za tymczasowa mode, mam nadzieje

Hmmm......no coz pozostawiam ten panski post bez komentarza:)

-----
Jeff

10. Data: 2006-06-14 19:47:35

Temat: Re: (OT) Oswiadczenie
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> ...nie sa mojego autorstwa, bo na przyklad osoba poslugujaca sie nickiem:
>
> From: "Marcin " <j...@W...gazeta.pl>

Jak zwykle kłamiesz.

> wysylala swoje posty z zupelnie innego serwera anizeli ten z ktorego ja
> korzystam, a mianowicie jej posty byly wysylane z serwera:

Taaa... i tylko przypadkiem Google wypluło Marcina zamiast "uczciwej" Jeff,
pewnie dlatego, że przypadkiem "Marcin" używa takich samych porąbanych zwrotów
jak ty... ;) Cytuję owego Marcina: "...uczciwości i rzetelności"
http://tiny.pl/gp3f - jakież to żałosne...

> - krystynaopty @ op.pl (500, nick laczony)

Tak, to mój aktualny adres, ale dlaczego wklejasz tu mój adres jako aktywny?
To jest wbrew zasadom NETYKIETY, ja używam adresu włącznie z antyspamowym
tekstem.

> - k...@N...gazeta.pl (450, nick z cyfra 1)

Czy ty naprawdę nie kumasz, wcale nie mialam ochoty wprowadzać zmian do mojego
adresu, ale aby pisać na forum gazety.pl musiałam tam się zalogować?
A jedynkę musiałam dodać bo wcześniejszy adres bez jedynki serwer odrzucał.

> - opty krystyna (18 000, nick ze spacja i zmiana polozenia slow opty i
> krystyna))

A gdzie to można zobaczyć? Link poproszę!

> - K...@o...pl (1090, nick ze wstawka)

Nie kompromituj się.

> - Krystyna*Opty* (987, nick z gwiazdkami)
>
> - krystyna.opty (4690, nick z kropka)

Właśnie kiedyś na forum gazety.pl nie trzeba było się logować i jakiś dowcipniś
podawał się za mnie takim nickiem z kropką, i wtedy na forum wyjaśniłam, że to
nie moje wypowiedzi i zczęłam używać loginu, dzięki czemu nikt już nie może
pisać w moim imieniu.
Hmm... czemu ja się łudzę, że to zrozumiałaś... ;/ No i podaj linka jako DOWÓD!

> - Krystyna opty (18 400, nick ze spacja, normalne ulozenia slow krystyna i
> opty)

j.w. - to nie mój podpis. Podaj linka jako DOWÓD!

> - krystyna-opty (5 180, nick z kreska posrodku)

j.w. - to nie mój podpis. Podaj linka jako DOWÓD!

> - "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> (6 020, nick z
> gwiazdkami, cudzyslowiami i innymi bajerami)

Kiedyś miałam taki adres, ale potem nastąpiły zmiany w poczcie onet.pl i byłam
zmuszona go zmienić, poza tym ten adres wtedy nie był chroniony przed SPAMEM
i w końcu miałam zawaloną nim skrzynkę.
Sama sobie się dziwię, że tak proste rzeczy ci tłumaczę... wiadomo, że do ciebie
i tak to nie dotrze...

> - "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl (2 000, nick z bajerami i
> kreska pod tekstem)

Kreską pod tekstem?... ROTFL!.... ;P
Co ty wygadujesz??! Link poproszę kłamczucho. Dlaczego nie podajesz ŻADNYCH
dowodów na to co wypisujesz, kanadyjska gawędziaro?

> [...]
> liczne posty zamieszcane przez ta osob na innych forach o zdrowiu i pod
> zupelnie innymi nickami (typu: Carbogrom, Janali, Gombino,

Taaaa... już kiedyś to napisałaś jako Annaklay...
http://groups.google.pl/group/pl.soc.wegetarianizm/m
sg/84d1621acf23ebde?&hl=pl

UDOWODNIJ to, podaj jakieś linki na poparcie swoich insynuacji, kłamczucho
z chorą fantazją!
Już swego czasu bezpodstawnie oskarżyłaś IzęDo, że to Janali:
http://tiny.pl/tg2t
Skąd u ciebie ta dziwaczna wydumka? Otwórz bidulko w nagłówku niejakiego Janali
np. w jego wiadomości nr 38 link: "wyświetl profil" - i Google ci podadzą na
tacy wszystkie grupy i posty jakie on napisał: http://tiny.pl/tg2v
Co Janali ma wspólnego z IząDo? http://tiny.pl/tg8q
Masz zwidy Annoklay... kompromitujesz się na każdym kroku.

> A tu podaje tylko mala probke "kultury i sztuki" dyskusji w wykonaniu osoby
> o "bazowym" :) nicku krystynaopty:
>
> http://glinki.com/?l=0m3bfh

Nick z kropką nie jest mój. Ja ZAWSZE używam w tekście polskie ogonki.
Twoja spostrzegawczość leży i kwiczy.

> [...]
>
> From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
>
> .............z braku czasu oczywiscie nie podaje calego repertuaru mozliwosci

ROTFL! Spadłam z krzesła... ;D

Jak zwykle seria wyzwisk i debilnych wymysłów.

Ale ty jesteś tępa.... no po prostu renceinogiopadajom... ;>

A co do twoich nicków których się wypierasz tłumaczyłam ci jak przysłowiowej
krasuli na rowie, że to NIE JA wymyślam że to są Twoje nicki.
Ja tylko daję zadanie Google wyszukania postów indywiduum o nicku Jeff i...
"po nitce do kłębka" Google pokazują ciebie m.in. jako Marcina.
Można też zrobić odwrotnie:
1. Najpierw w twoim (Jeff) nagłówku klinąć: "wyświetl profil"
http://tiny.pl/tgs2
2. Kliknąć: "Pokaż wszystko"
3. Kliknąć na dole stronę: 2 - i mamy Marcina, który nawet się podpisał z
rozpędu jako... Jeff......!!! http://tiny.pl/tgs2 !!! No MEGAROTFL!!!!
Znowu ze śmiechu spadam z krzesła... hehehe.... :DDDDD

Ale to nie koniec zabawy ;)
4. w nagłówku np. "orzel i reszka" http://tiny.pl/tgb2 kliknąć:
"pokaż opcje" i: "Znajdź wiadomości tego autora" wybrać w formularzu grupę
pl.soc.polityka - i mamy naszego kanadyjskiego "orzelka" http://tiny.pl/tgz5

I klasyczne twoje polityczne zagrywki http://tiny.pl/gp65

Przedstawiłam ci jak to się robi. A ty swoim starym zwyczajem łepetynkę
pakujesz w piasek.... zapominając że wystaje ci w Google...

CAAAAŁY SZEROKI KANADYJSKI KUPER... ;>

Pretensje NIE DO MNIE, chora Annoklay-Jeff...itd. Napisz do Google, że cię
niesłusznie wrabiają... ;>

Skończ już lepiej te błazeństwa, bo niedługo cały usenet będzie się z ciebie
natrząsał...

Krystyna

dieta zgodna z grupa krwii po badaniach
Dieta kopenhaska
Kolejna przedwczesna smierc na diecie wysokotluszczowej
Osobnik o nicku slawekopty probuje mnie blokowac ;)
Kto sie przylaczy ?