Re: Dobry ...

21. Data: 2018-04-26 11:23:32

Temat: Re: Dobry ...
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-24 o 12:37, z...@g...com pisze:
> (...) Wierzcie w co chcecie i nie narzucajcie swojej wiary.

Nie narzucam, tylko przekonuję, czyli podaję jakieś argumenty
za określoną wiarą (katolicyzm) lub przeciw innym wiarom
(np. ateizm). Może zamiast apelować, zacznij przedstawiać
jakieś argumenty, chyba że chcesz sobie tylko poszczekać.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

22. Data: 2018-04-26 11:57:58

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A lekcje religii praktycznie przymusowe i finansowane z podatków?

23. Data: 2018-04-26 12:25:13

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 11:57, z...@g...com pisze:
> A lekcje religii praktycznie przymusowe i finansowane z podatków?

Raz, że akurat nie prowadzę żadnych lekcji religii,
i nikt mi za to nie płaci.
Dwa. Nie jestem odpowiedzialny za politykę państwa.
A trzy, że skoro podpisano konkordat, to znaczy,
że do czegoś się zobowiązano.

Ogólnie to pomyliłeś adres, wnioski w tej sprawie kieruj
se do sejmu, ministra oświaty, prezydenta, a nie do mnie.

Poza tym lekcje religii są prowadzone tylko w szkołach
podstawowych i średnich, których ukończenie
nie daje ci żadnych kwalifikacji, oprócz przepustki
na wyższą uczelnię. A tam żadnych lekcji religii nie ma,
więc w ogóle nie widzę problemu.

24. Data: 2018-04-26 12:30:20

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Rząd i sejm wykorzystał instytucję kościoła do zdobycia władzy więc mogą nie chcieć
pozbyć się politycznego sojusznika

25. Data: 2018-04-26 13:43:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 12:25, Nemrod pisze:

> Raz, że akurat nie prowadzę żadnych lekcji religii,

Jak na razie, to nic innego na grupach dyskusyjnych nie robisz.

> i nikt mi za to nie płaci.

I tak za darmo piszesz bzdury? Z własnej woli?

> Dwa. Nie jestem odpowiedzialny za politykę państwa.

Jasne... To dlatego wprowadzają prawa religijne, bo w państwie nie ma
takich jak ty?

> A trzy, że skoro podpisano konkordat, to znaczy,
> że do czegoś się zobowiązano.

Po pierwsze, w konkordacie nie ma nic na temat płacenia za lekcje religii.
Po drugie, kościół który sam nie przestrzega tej umowy powoduje, że ta
umowa stała się nieważna.

> Ogólnie to pomyliłeś adres, wnioski w tej sprawie kieruj
> se do sejmu, ministra oświaty, prezydenta, a nie do mnie.

A kto na nich głosował?
Najpierw religianci wybierają oszołomów, a potem zasłaniają oczy i
udają, że "to nie my, to oni".

> Poza tym lekcje religii są prowadzone tylko w szkołach
> podstawowych i średnich, których ukończenie
> nie daje ci żadnych kwalifikacji, oprócz przepustki
> na wyższą uczelnię.

I wyprane mózgi dzieciaków.
Doskonale wiesz dlaczego indoktrynację zaczyna się od najmłodszych lat.
Chociaż po tobie można się spodziewać, że faktycznie nie wiesz.

> A tam żadnych lekcji religii nie ma,

Bo studentom trudniej ciemnotę wcisnąć i kościół doskonale wie, czym by
to się skończyło. Więc nawet nie próbuje.

> więc w ogóle nie widzę problemu.

Wcale mnie to nie dziwi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-04-26 15:30:58

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 13:43, Kviat pisze:
> I tak za darmo piszesz (...)? Z własnej woli?

Tak. Oczywiście w miarę wolnego czasu :P
To zajęcie jest czasami nawet zabawne.
A ty co, jesteś jakimś płatnym trolem?
Bo głupoty wypisujesz nonstop, i upierasz
się w kółko przy tych swoich pierdołach.

> Po pierwsze, w konkordacie nie ma nic na temat płacenia za lekcje religii.

I po co kłamiesz przygłupie? Przeczytaj se art. 12 pkt 1 konkordatu
z Polską.

> Po drugie, kościół który sam nie przestrzega tej umowy powoduje, że ta
> umowa stała się nieważna.

Bwahahaha. Nie masz nawet bladego pojęcia jak działa prawo.
I co jeszcze śmiesznego wymyślisz?

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

27. Data: 2018-04-26 16:36:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 15:30, Nemrod pisze:

> Tak. Oczywiście w miarę wolnego czasu :P

> I po co kłamiesz przygłupie? Przeczytaj se art. 12 pkt 1 konkordatu
> z Polską.

Czytaj pajacu ze zrozumieniem.
"Uznając prawo rodziców" - prawo to nie obowiązek
"organizują zgodnie z wolą zainteresowanych"

Gdzie tam masz napisane, że niezainteresowani mają obowiązek płacić?
Gdzie tam masz napisane, że mają organizować za darmo, albo za pieniądze
wszystkich?
Skoro religianci mają taką wolę, to niech wykładają kasę na
wynagrodzenia dla urzędników, którzy im to zorganizują.

Jak idziesz do sklepu po masło, to sklep ci gwarantuje, że ci sprzeda
masło. Ale to nie znaczy, że nie musisz za to masło płacić.

Bwahahaha

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2018-04-26 16:50:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nemrod. Ja nie mam pojęcia o konkordacie. Czy kościół ma tam zagwarantowane jakieś
wpływy finansowe, polityczne czy gospodarcze?

29. Data: 2018-04-26 16:53:04

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 16:36, Kviat pisze:
> Gdzie tam masz napisane, że niezainteresowani mają obowiązek płacić?
> Gdzie tam masz napisane, że mają organizować za darmo, albo za pieniądze
> wszystkich?

Co za kiep z ciebie, cvietuś. Przecież masz tam napisane,
że za to odpowiadają organy administracji państwowej
i samorządowej. A finansowanie tych organów jest centralne,
czyli z budżetu państwa, idioto. Czaisz?

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

30. Data: 2018-04-26 16:55:26

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 16:50, z...@g...com pisze:
> Nemrod. Ja nie mam pojęcia o konkordacie. Czy kościół ma tam zagwarantowane jakieś
wpływy finansowe, polityczne czy gospodarcze?

Poczytaj sobie:

http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
980510318/O/D19980318.pdf

Tego jest tylko 11 stron więc dasz radę.

--
[...]

Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
JP2 o Jaruzelskim