Re: Dobry ...

31. Data: 2018-04-26 17:01:02

Temat: Re: Dobry ...
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie lubię tekstów prawniczych

32. Data: 2018-04-26 18:17:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 16:53, Nemrod pisze:

> Co za kiep z ciebie, cvietuś. Przecież masz tam napisane,
> że za to odpowiadają organy administracji państwowej
> i samorządowej. A finansowanie tych organów jest centralne,
> czyli z budżetu państwa, idioto. Czaisz?

Co za baran z ciebie. Centrala często nakłada jakieś obowiązki na
samorządy, a finansowanie ma w dupie. Czyli każe cośtamcośtam
zorganizować, ale nie daje na to kasy.
I tu masz baranie tak samo. W konkordacie jest mowa o obowiązku
zorganizowania, ale nic o finansowaniu. Nic nie stoi na przeszkodzie,
żeby zainteresowani sobie sami to finansowali. I tak byłoby uczciwie.
To wy religianci sobie ubzduraliście, że wszyscy podatnicy mają za to
płacić, bo słowo uczciwość jest wam obce.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-04-26 18:34:32

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 18:17, Kviat pisze:
> (...) <- pierdoły
> To wy religianci sobie ubzduraliście, że wszyscy podatnicy mają za to
> płacić, bo słowo uczciwość jest wam obce.

Boli cię, że część tych pieniędzy, które ci płacą za trollowanie
idzie w podatkach na finansowanie administracji, a ta płaci katechetom?

Bwahahaha. A dużo ci płacą?

> Powrotu do zdrowia życzę.

Powrotu do Ewangelii życzę.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

34. Data: 2018-04-26 21:58:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 18:34, Nemrod pisze:

> Boli cię, że część tych pieniędzy, które ci płacą za trollowanie

Jakoś mnie nie dziwi, że jesteś typowym przedstawicielem religiantów.
Buc i prostak o poziomie inteligencji ameby.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
JP2 o Jaruzelskim