Domek z piernika czy juz?

1. Data: 2004-12-13 15:03:26

Temat: Domek z piernika czy juz?
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie, bo mnie juz nosi- kiedy domek robic? czy 10 dni przed Wigilia to
nie za wczesnie? czy domek nie zmieknie do tego czasu? a moze to Juz?
pozdrawiam ewa

1. Data: 2004-12-13 15:28:59

Temat: Re: Domek z piernika czy juz?
Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

bruxa napisala:

> czy 10 dni przed Wigilia to
> nie za wczesnie? czy domek nie zmieknie do tego czasu? a moze to Juz?

Ja zrobilam jakeis dwa tygodnie temu - bardziej ku zabawie dla dziecka.
Domek padl w piątej dobie, zapadł sie uroczo kominem do srodka chatki :-).

Znajomym padł po jakichs 40 godzinach (ustawili niedaleko od kaloryfera).

Jakbym miala obecnie powtarzac, zrobilabym dobę przed "godziną zero".

--
Magda

1. Data: 2004-12-13 15:34:06

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'madzik'" > bruxa napisala:
> [...]
>
> Znajomym padł po jakichs 40 godzinach (ustawili niedaleko od kaloryfera).
>
> Jakbym miala obecnie powtarzac, zrobilabym dobę przed "godziną zero".

o rany jak ja wytrzymam tyle czasu;-)
domek dzieki Twojej radzie zrobie w czwartek za tydzien, na razie swoje
dziecko zajme ozdabianiem piernikow i szorowaniem domu
ewa

1. Data: 2004-12-14 12:06:53

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

bruxa napisala:

> o rany jak ja wytrzymam tyle czasu;-)
> domek dzieki Twojej radzie zrobie w czwartek za tydzien, na razie swoje
> dziecko zajme ozdabianiem piernikow i szorowaniem domu

Ewo, ja moze uzupelnie tylko, ze chodzi o moment "klejenia" domku, a nie
np. pieczenia czesci, jesli bedziesz piekla w domu.
Mam nadzieje, ze sie uda :-)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Magda

1. Data: 2004-12-14 12:35:47

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'madzik'" >> >
> Ewo, ja moze uzupelnie tylko, ze chodzi o moment "klejenia" domku, a nie
> np. pieczenia czesci, jesli bedziesz piekla w domu.
> [...]

wymyslilam sobie ze za tydzien zagniote ciasto, w srode je upieke, a w
czwartek pozlepiam( juz pewnie noca) musi sie udac nie ma ze boli!

ewa zawzieta na ten domek jak diabli

1. Data: 2004-12-15 09:49:22

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bruxa" <b...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> powiedzcie, bo mnie juz nosi- kiedy domek robic? czy 10 dni przed Wigilia
> to nie za wczesnie? czy domek nie zmieknie do tego czasu? a moze to Juz?
> pozdrawiam ewa

ja robię zawsza na poczatku grudnia i zawsze stoi do trzech króli - to chyba
kwestia wyważenie konstrukcji i dobrego zlepienia...
gagatka

Mrożenie naleśników?
britney spears naked
Przechowywanie ciasta ptysiowego