Dostałam smsa

41. Data: 2009-03-29 18:06:41

Temat: Re: Dostałam smsa
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał:

> ooooooooooooo, a to jest burn, zolwiczek? :)

Co masz na myśli? Mnie pozwolił pracodawca :)

--
Pozdrawiam - Aicha

42. Data: 2009-03-29 18:20:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> ona mają cztery, bo na dwóch się nie uniesie :D

Taaaki rozmiar? 24cm? ;-)

Ewa

43. Data: 2009-03-29 19:39:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Taaaki rozmiar? 24cm? ;-)

I pół! :D
(a serio nie mierzyłam, bo nie wiem, jak krzywiznę potraktować:))

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2009-03-29 19:48:20

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No tak, on zapomniał, że lepiej w pionie ;-)

Biedak..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

45. Data: 2009-03-29 19:50:42

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> Na pedałach?!

A czy to ważne? Na pedałach czy klawiaturze? Ważne jest osiągnięcie celu..

46. Data: 2009-03-29 19:56:00

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ona dochodzi indukcyjnie - w klawiaturze gdzies tam płynie prąd, a ona
> wyczulona na to.

A więc do tego trzeba mieć predyspozycje? A może to tylko kwestia
praktyki? Aicha wygląda zawodowca w posługiwaniu się klawiaturą..

47. Data: 2009-03-29 20:02:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> A więc do tego trzeba mieć predyspozycje?

Niom. Ja mam. Powinnam być bioterapeutką albo czymś takim :)

> A może to tylko kwestia praktyki? Aicha wygląda zawodowca w
> posługiwaniu się klawiaturą..

Pozory mylą ;) Nie umiem (jeszcze) pisać bezwzrokowo.

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2009-03-29 20:50:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Uwłaczałoby mojej godności, gdyby tylko prąd mógł na mnie polecieć...

Bądź poważna przez chwilę! Z tą godnością to jakieś jaja? ;)

michał

49. Data: 2009-03-29 20:53:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> I bywa zmienny, zupełnie jak kobieta. ;)

I też płynie z dziurek. ;)

michał

50. Data: 2009-03-29 20:54:57

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ja wibratorów nie używam. ;-P

Jesteś odporna na reklamę... ;o

michał

Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach
Rajd świnek przez Polskę.;-)