Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/

11. Data: 2005-03-31 11:21:35

Temat: Re: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Połaziłam w sobotę po stronie terrisfight

A mnie się wydaje że kłamiesz bezczelnie Daria. W dodatku kopiujesz czyjś
list i się pod nim podpisujesz.

List dokładnie tej samej treści ukazał się 2005-03-29 18:02 na portalu
onetu.

http://info.onet.pl/1,15,11,10187974,30647273,153120
6,0,forum.html

To, że zmieniłaś osobę w pierwszym słowie to nie znaczy że jest to twój
list.

Wystarczyło podać źródło i autora.

Nieładnie, nieładnie!

Seco

12. Data: 2005-03-31 13:46:49

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
6,0,forum.html

> To, że zmieniłaś osobę w pierwszym słowie to nie znaczy że jest to twój

Bardzo nieładnie. I gdybym była złośliwa mogłabym powiedzieć: tego
beszczelnego zżynania w Ameryce Cię nauczyli?
Nie pozdrawiam

13. Data: 2005-03-31 14:49:01

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

big mama <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> A nie sądzisz, że to nie kwestia Twojego zamieszkania w USA jest problemem
> tylko sposób w jaki piszesz o Polakach. Jesteś Polką (tak sobie wnioskuję),
> piszesz na polską grupę w obraźliwy sposób o Polakach to nie dziw się że
> masz nieprzychylne komantarze. Nie twierdzę tym samym, że Polacy są bez wad.
> Maja ich bez liku tak jak i Amerykanie, Niemcy, Włosi itp. Tylko problem
> tkwi w tym w jaki sposób się o tym mówi.
> Pozdrawiam

Nie jestem pierwsza osoba z polonii ktora polactwo tepi wlasnie przez zawisc
patrz: gazeta.pl.Forum:Polonia. tam jest dopiero cyrk.

14. Data: 2005-03-31 14:51:15

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał(a):

> I w dodatku nie popuści. Zamiast olać tamtego posta ty Dario - Polko
> musiałaś teraz ponownie pojechać po Polakach.
>
> Czy to takie trudne przemilczeć. Jak już musiałaś coś napisać to mogłas
się
> zwrócić konkretnie do dosława. A nie znowu swoje "jacy to Polacy sa be..."
>
> Pozdrawiam

Przeciez wiadomo, ze nie wszyscy, tylko 80% od ekipy rzadzacej poczawszy.

15. Data: 2005-03-31 14:54:12

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
6,0,forum.html

> To, że zmieniłaś osobę w pierwszym słowie to nie znaczy że jest to twój

Niestety, mylisz sie to jest moj list podany na kilka grup w roznym czasie.
Doczekal sie widocznie plagiatu.

16. Data: 2005-03-31 15:02:58

Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem pierwsza osoba z polonii ktora polactwo tepi wlasnie przez
> zawisc
> patrz: gazeta.pl.Forum:Polonia. tam jest dopiero cyrk.

jeżeli ktoś cie tępi to nie za to że mieszkasz gdzie mieszkasz, czy jesteś
kimś tam tylko dlatego że jesteś (mowiąc tak żeby do ciebie dotarło)
idiotką

zastanow sie: co kogo obchodzi gdzie mieszkasz, z kim sypiasz, i co jesz -
nic! ale jak piszesz źle o kimś - nie musi być ad persona - może być o całej
nacji - to nie spodziewaj sie peanów na twoją czesc

17. Data: 2005-03-31 15:44:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez wiadomo, ze nie wszyscy, tylko 80%

Z ciekawości - posiadasz jakieś wiarygodne dane statystyczne? Skąd wiesz,
że be jest 80 a nie 13 albo 50 albo 97% narodu?

--
Krzysiek, EBP
Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany.

18. Data: 2005-03-31 17:14:09

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrmool <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
całej
> nacji - to nie spodziewaj sie peanów na twoją czesc

Zanim napiszesz kolejna glupote idz na grupe POLONIA i zobacz co polusy z
Polski wypisuja pod adresem calej polonii i kazdego z nas z osobna. To jest
jakas choroba glownie tych co juz byli w W-wie na Pieknej i odeszli z
kwitkiem od okienka konsula Stanow Zjednoczonych. To jest zawisc i nic tu
nie pomoze.

19. Data: 2005-03-31 17:15:33

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Z ciekawości - posiadasz jakieś wiarygodne dane statystyczne? Skąd wiesz,
> że be jest 80 a nie 13 albo 50 albo 97% narodu?

Cazepliwy jestes. No powiedzmy 100%

20. Data: 2005-03-31 17:41:51

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, mylisz sie to jest moj list podany na kilka grup w roznym
> czasie.
> Doczekal sie widocznie plagiatu.

Google mówi co innego. Podaj linki do "twojego" listu podanego na kilka grup
w różnym czasie.

Na razie ewidentnie popełniłas plagiat.

Pozdrawiam

Seco