Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/

21. Data: 2005-03-31 17:43:53

Temat: Re: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/
Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim napiszesz kolejna glupote idz na grupe POLONIA i zobacz co polusy z
> Polski wypisuja pod adresem calej polonii i kazdego z nas z osobna. To
> jest
> jakas choroba glownie tych co juz byli w W-wie na Pieknej i odeszli z
> kwitkiem od okienka konsula Stanow Zjednoczonych. To jest zawisc i nic tu
> nie pomoze.

odpowiem ci tak....zapchałas sobie główke jakimis pierdołami o zawiści,
zazdrości i teraz na siłe próbujesz zainteresowac tym innych....i jeszcze na
dodatek wydaje ci sie ze jestes lepsza od tych na których tak narzekasz...

ale cóż ...bywa..

22. Data: 2005-03-31 17:43:57

Od: "pawel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cala ta "dyskusja" typowa jest dla Polakow powojennych, nie majacych nic
wspolnego z Polakami przedwojennymi, tak jak nic wspolnego nie ma obecna
Warszawa z Warszawa tradydyjna, madra, kulturalna, niezasciankowa, przedwojenna.
Daria pokazala pewien problem podpierajac go dokumentami. Nikt sie nie odniosl
do tego merytorycznie, natomiast atakuje Darie. Co ma wspolnego to, ze Daria
mieszka w USA z tym, ze zamordowano kobiete? Niektorzy probujac "blyskotliwie"
odniesc sie do danych pokazanych przez Darie pisza w komentarzu: "nie rozumiem".
To juz ich problem. Polacy maja zreszta wiele klopotu z rozumieniem.
W kazdym razie wracajac do sprawy, to kobieta zostala niewatpliwie zamordowana.
Jak moze ten czy inny sedzia, ten czy inny tlum poprzez glosowanie decydowac czy
kogos zaglodzic czy nie. Faszyzm i komunizm razem wziete. A maz zgarnal przy tym
kupe szmalu. Ciekawe czy odda go na cele harytatywne, np. na hospicja.
Co do tepoty polonii, to widac to w trakcie wyborow. Polacy w kraju wybieraja
komunistow, w tym prezydenta, a w USA nie.

23. Data: 2005-03-31 18:31:58

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
wybieraja
> komunistow, w tym prezydenta, a w USA nie.

Dzieki Ci z a dobre slowo. Usilowalam zainteresowac rodakow historia ktora
zyje swiat. Polowa swiata krzyczy ze Stany posunely sie do morderstwa w
majestacie prawa. Chodzi tu narazie o jedna biedna kobiete i tragedie jej
rodziny. Kto ma dzieci szczegolnie niepelnosprawne to rozumie, ze dla nich to
nie jest zadne warzywo tylko ukochane dziecko. Oni wiedzieli, o co chodzilo
jej mezowi chcieli mu oddac wszysto byleby sie odczepil od ich corki. Jednak
on musial dbac o pozory gral troskliwego meza a nie sepa.. Wymiar
sprawidliwosci Stanow zhanbil sie i ma krew na rekach podobnie jak Terri maz.
Swiat krzyczy!A polacy w wiekszosci nie chca slyszec. Wymyslaja, pisza: "to
nie ta grupa" co mnie to obchodzi itd.. No coz zostancie z goodeveningiem.
Daria

24. Data: 2005-03-31 19:20:50

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

>Kto ma dzieci szczegolnie niepelnosprawne to rozumie, ze dla nich to
> nie jest zadne warzywo tylko ukochane dziecko.

powiedz mi, gdyby ona naprawde tak powiedziala, ze chce umrzec, gdyby to
bylo nagrane i udowodnione lub spisane u adwokata - tez bylabys za
utrzymywaniem jej przy zyciu?

25. Data: 2005-03-31 19:25:24

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, mylisz sie to jest moj list podany na kilka grup w roznym
> czasie.
> Doczekal sie widocznie plagiatu.

Ciekawe jest to że ten list na onecie został tam umieszczony wcześniej niż
niby Twój tu. Ale byłabym naiwna wierząc, że masz w sobie tyle odwagi by sie
przyznać do zżynania. I błagam! Nie wyciągaj mi argumentów o zawiści i
zazdrości.

26. Data: 2005-03-31 19:39:50

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(a):

> [...]
>
> powiedz mi, gdyby ona naprawde tak powiedziala, ze chce umrzec, gdyby to
> bylo nagrane i udowodnione lub spisane u adwokata - tez bylabys za

Nikt w to nie wierzy, ale gdyby tak bylo jak piszesz to bylaby jej wola o
niedokarmianiu i smierci, umarlaby smiercia naturalna a tak to jest
morderstwo. Zobaczymy czy przekaze on pieniadze z ubezpieczenia na cele
charytatywne tak jak powiedzial. Watpliwe. Ma byc tego powyzej $700 000

27. Data: 2005-03-31 19:40:21

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wspolnego z Polakami przedwojennymi, tak jak nic wspolnego nie ma obecna
> Warszawa z Warszawa tradydyjna, madra, kulturalna, niezasciankowa,

Rozumiem z tego, że pamiętasz Polskę przedwojenną ze swojej młodości :-)))

> Daria pokazala pewien problem podpierajac go dokumentami. Nikt sie nie
> odniosl
> do tego merytorycznie, natomiast atakuje Darie.

Chyba nie śledzisz "kariery" Darii na listach skoro pleciesz takie bzdury.
Wiele osób (w tym także ja) odniosło się do treści postu Darii. Niestety,
jeżeli ktokolwiek nie zgadza się z nią od razu ma podany na talerzu
przedziwny argument o zazdrości i zawiści. Nie rozumiem co to ma wspólnego z
tematem.

Co ma wspolnego to, ze Daria
> mieszka w USA z tym, ze zamordowano kobiete?

Nic, poza tym, że mieszkają w tym samym kraju.

Niektorzy probujac "blyskotliwie"
> odniesc sie do danych pokazanych przez Darie pisza w komentarzu: "nie
> rozumiem".

A przepraszam co Ty zrozumiałeś z fragmentu
cyt.:
Atty Gwyneth Stanley $10,668.05
Atty Deborah Bushnell $65,607.00
Atty Steve Nilson $7,404.95
Atty Pacarek $1,500.00
Atty Richard Pearse (GAL) $4,511.95
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Atty George Felos $397,249.99
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
Other
1st Union/South Trust Bank $55,459.85
Michael Schiavo $10,929.95
Total $545,852.34
koniec cytatu.
Ja rozumiem, że ktoś dostał jakieś pieniądze. Ale co to dowodzi?

> To juz ich problem. Polacy maja zreszta wiele klopotu z rozumieniem.

Lubisz generalizować. Siebie też w tych "Polaków" wliczasz czy jesteś
chlubnym wyjątkiem?

> W kazdym razie wracajac do sprawy, to kobieta zostala niewatpliwie
> zamordowana.

Kwestia światopoglądu/filozofii/czegokolwiek. Jak dla mnie nie można mówić o
morderstwie. Skoro prawo amerykańskie dopuszcza możliwość wcześniejszego
zadeklarowania, że w danym przypadku nie chce się być np. reanimowanym to
jak dla mnie nie można mówić o morderstwie. Wiem, że tu takiej deklaracji
nie było ale na Boga sąd musiał się kierować jakimiś przesłankami żeby
zadecydować tak a nie inaczej. Nie uprawiajmy teorii spisku.

> Jak moze ten czy inny sedzia, ten czy inny tlum poprzez glosowanie
> decydowac czy
> kogos zaglodzic czy nie.

Prawo amerykańskie to dopuszcza więc?

Faszyzm i komunizm razem wziete.

Nie do końca rozumiem. Niby dlaczego?

A maz zgarnal przy tym
> kupe szmalu. Ciekawe czy odda go na cele harytatywne, np. na hospicja.

A zadałeś sobi pytanie kto płacił za 15 lat leczenia i opieki na Terri?

> Co do tepoty polonii, to widac to w trakcie wyborow. Polacy w kraju
> wybieraja
> komunistow, w tym prezydenta, a w USA nie.

Nie wiedziałam, że u nas u władzy zawsze byli komuniści. Wałęsa - komunista,
Buzek -komunista. To może Maria Skłodowska-Curie też była komunistką? :-)))
Pozdrawiam z opadającymi rękami

28. Data: 2005-03-31 20:57:35

Od: "Guzik" <...@i...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspolnego z Polakami przedwojennymi, tak jak nic wspolnego nie ma obecna
> Warszawa z Warszawa tradydyjna, madra, kulturalna, niezasciankowa,

i ty ją pewnie pamiętasz ....

> [...]
"blyskotliwie"
> odniesc sie do danych pokazanych przez Darie pisza w komentarzu: "nie

po pierwsze przeczytaj cały wątek,może zauważysz odpowiedzi merytoryczne po
drugie Daria swoim zachowaniem na grupie stworzyła wokół siebie taką
atmosferę... jeżeli ktoś wyzywa wszystkich od hamów tylko dlatego że nie
otrzymał odpowiedzi albo otrzymał inną niż jedyna sluszna jakiej oczekiwał
niech nie dziwi sie że jest traktowany jak intruz, poczytaj wątek o aborcji
z udziałem Darii może zrozumiesz ( z twojej wypowiedzi wnioskuje że ze
zrozumieniem nie masz kłopotów, pewnie nie jesteś już polaczkiem-celowo z
małej litery), Daria nie odnosi sie do konkretnych osób tylko uogólnia
odcinając sie sie od Polaków i lżąc ich na każdym kroku; takim zachowaniem
na pewno nie zasłuży na normalne taktowanie

> To juz ich problem. Polacy maja zreszta wiele klopotu z rozumieniem.

co innego jankesi... to jest nacja inteligentna , i dlatego dopisuje sie im
na znakach oznaczających drogę jednokierunkową że to "one way" bo tylko
naprawdę inteligentna nacja potrafi czytać innym muszą wystarczyć znaki :-)

> [...]
decydowac czy
> kogos zaglodzic czy nie. Faszyzm i komunizm razem wziete.

nie,to tylko wspaniała Ameryka, ale pocieszę cię tak jest wszędzie ,
dlaczego nie oburzasz sie kiedy w szkole w Biesłanie ginie kilkaset dzieci z
powodu źle poprowadzonej akcji , czy w Moskwie w teatrze ( to też decyzje
jakichś tam ludzi ) , dlaczego nie protestujesz kiedy giną tysiące w durnej
, wydumanej i naciąganej wojnie w Iraku i takiej samej w Czeczenii ( na
którą ameryka daje teraz ciche przyzwolenie bo sama morduje w Iraku w imie
walki z terroryzmem, ) ... przy tych wszystkich ofiarach życie jednego
warzywa mnie nie interesuje, ale UWAGA! to mój pogląd i nie życze sobie
wyzywania od buractwa całego polskiego narodu ( jaki by on nie był
powojenny ) na mnie możesz sie wyżywać , przemądrzała "amerykanka" tez
niech sobie ulży i tak mam gdzieś jej poglądy

> maz zgarnal przy tym
> kupe szmalu. Ciekawe czy odda go na cele harytatywne, np. na hospicja.

a w imię czego miałby to zrobić? jestem ubezpieczony na życie po to żeby w
przypadku mojej śmierci MOJA ŻONA i dzieci miały jakąś kase ( a malą czy
duzą to już kwestia wysokości składki) , poza tym w takim raju jak stany to
przecież nie jest konieczne, tam wszyscy mają tak cudownie.... że aż nie
muszą myśleć....

> Co do tepoty polonii, to widac to w trakcie wyborow. Polacy w kraju
wybieraja
> komunistow, w tym prezydenta, a w USA nie.

to akurat nie jest dobry przykład... czy AWS kradło mniej niż SLD ? ( może
troche mniej bo mieli mniejsze rozeznanie co by tu jeszcze podpieprzyć) ,
lepiej głosować na ciągle tych samych i nie kryjących sie czerwonych czy na
lawirujących miedzy partyjkami prawicowców?( choć ostatnio i lewica zmienia
kolorki byle tylko być przy żlobie) , z perspektywy tysięcy kilometrów i
bagażem wspomnień z PRL-u wybór jest jakby dużo prostszy....zaznaczam że nie
sympatyzuje z lewicą , jestem zagorzałym zwolennikiem umiarkowanej prawicy
ale szanuje wolność wyboru opartego na doświadczeniach i odczuciach
bezpośrednich a nie mglistych wpomnieniach i relacjach z amerykańskiej
telewizji
całe to gadanie jest generalnie OT ( jak większośc postów z udziałem
Darii), ale wiecie co , lubie to czytać , nie macie pojęcia jaki ja sie
wtedy czuje NORMALNY pozdrawiam całą polską część grupy, "hamerykańskich"
oszołomów nie... i jeszcze jedno jak bym kiedyś miał tak wegetować to proszę
o odłączenie aparatury i mały zastrzyk na pożegnanie ( nie lubie być
głodny...) a całą grupę biorę na świadków swojej ostatniej woli , w związku
z czym popdpisuję sie prawdziwym imieniem i na dodatek nazwiskiem też (
choć wiem że żadnej mocy sprzwczej to mieć nie będzie...) Paweł Juras.

29. Data: 2005-03-31 21:15:32

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 31 Mar 2005 14:49:01 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Daria, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Nie jestem pierwsza osoba z polonii ktora polactwo tepi wlasnie przez zawisc
> patrz

Zawisc?
A czego ja mam Ci zazdroscic?
Nie widze nawet jednej rzeczy.
Kompleksy, agresja, zale, jakies wyimaginowane problemy, teorie spiskowe.
Poza tym - mieszkanie tam gdzie zawsze bedziesz obca.
Nie zachowujesz sie jak czlowiek z tego powodu szczesliwy.
Ja sie ciesze ze nie mam takich klopotow - a nie Ci tego zazdroszcze ;)

A co do Twojej wizji USA gdzie wszystko jest lepsze niz w Polsce i
nawiazujac do watku - przepraszam - a w jakim to kraju glodzi sie kobiete
na smierc przez 2 tygodnie, za przyzwoleniem wszystkich po kolei sadow?
Przypuszczam ze w Polsce by to nie przeszlo.
Nie zaslugiwala chocby na to zeby ja w stan uspienia wprowadzic na ten
czas?
By nie musiala czuc pragnienia i glodu - co nawet przy takim uszkodzeniu
mozgu - odczuwac musiala i to bardzo silnie?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

30. Data: 2005-03-31 21:19:12

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d2f1cc$9a0$...@i...gazeta.pl,
Daria <m...@g...SKASUJ-TO.pl>:
> Oceńcie sami ! Ktoś nas w błąd wprowadza tylko kto i dlaczego !

NTG

--
Robert

zatoki