Dream Matte - moje wrazenia

1. Data: 2005-03-22 13:59:47

Temat: Dream Matte - moje wrazenia
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

i od razu do rzeczy:
Od kilku dni uzywam Dream Matte Mousse Maybelline i przezywam bardzo
pozytywne zaskoczenie na temat tego, jak dobry moze byc podklad za
relatywnie niewysoka cene.

Konsystencja jak dla mnie jest super, osobom, ktore nie lubia mieszac
paluchem w sloiczku donosze, ze ladnie rozprowadza sie rowniez lateksowa
gabeczka. Pojemnosc wydaje sie mala, ale podklad jest bardzo wydajny.
Podklad ladnie i z latwoscia rozprowadza sie na twarzy i bardzo dobrze
dopasowuje do karnacji. Matowanie jest ok, przynajmniej na cerze
normalnej, nie ma efektu maski, twarz prezentuje sie naturalnie, ale
podklad prawie wcale nie kryje.
Bardzo fajne kolory (przynajmniej na rynku niemieckim), sa rowniez
bardzo jasne odcienie. Poniewaz z urlopu przywiozlam lekka opalenizne,
skusilam sie na odcien Sun beige i polecam - bardzo ladne i naturalne
podkreslenie "musniecia sloncem".

Generalnie polecam, ale nie liczcie na mocne matowanie i krycie.
Jesli dla kogos to nie jest istotne, to pewnie bedzie zadowolony.

D.
44

1. Data: 2005-03-22 15:31:21

Temat: Re: Dream Matte - moje wrazenia
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo fajne kolory (przynajmniej na rynku niemieckim), sa rowniez bardzo
> jasne odcienie.

Z tym mam najwiekszy problem. Wg pani kosmetyczki powinnam kupowac podklady
z rozowa kolorystyka, a nie bezowa, ale te sa wszystkie za ciemne. Z kolei
bezowe wygladaja u mnie jakbym zoltaczke miala.
Eh.
Hafsa, ktorej chyba nic nie dogodzi :-(

1. Data: 2005-03-22 16:20:52

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@...necie> napisał(a):

> [...]
> kolei
> bezowe wygladaja u mnie jakbym zoltaczke miala.

nie tylko tobie. na mnie jak podklad nie jest za ciemny, to
jest za zolty albo po prostu... szary, daje efekt ziemistej,
wyblaklej cery (to te bezowe). na szczescie poki co
potrafie sie obejsc calkowicie bez podkladu :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-22 16:22:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Z tym mam najwiekszy problem. Wg pani kosmetyczki powinnam kupowac podklady
> z rozowa kolorystyka, a nie bezowa, ale te sa wszystkie za ciemne. Z kolei
> bezowe wygladaja u mnie jakbym zoltaczke miala.

Ja mam dokladnie odwrotnie: w rozach wygladam jak prosiaczek ;)

Na tej stronie masz dostepne odcienie, te w gornym rzedzie sa
zdecydowanie w tonie rozowym (w sklepie obejrzalam wszystkie):

http://www.maybelline.de/products/face/l29l51l52l222
l228.htm

Poniewaz ten podklad jest malo kryjacy, te odcienie sa bardzo
uniwersalne. Cameo jest naprawde bardzo jasny (i rozowy).

D.
44

1. Data: 2005-03-22 16:23:29

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał(a):

> nie tylko tobie. na mnie jak podklad nie jest za ciemny, to
> jest za zolty albo po prostu... szary, daje efekt ziemistej,
> wyblaklej cery (to te bezowe). na szczescie poki co
> potrafie sie obejsc calkowicie bez podkladu :)

tak mi sie skojarzylo - jesli ktoras z was ma watpliwosci,
jaki wlasciwie ma odcien cery, radze sie utlenic na jasny
blond. wlasnie dzieki temu przekonalam sie ostatecznie, ze cere
mam rozowiutka jak pinka świgi :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-23 18:41:21

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz ten podklad jest malo kryjacy, te odcienie sa bardzo uniwersalne.
> Cameo jest naprawde bardzo jasny (i rozowy).

Chyba rozejrze sie u nas za tym odcieniem.
Bosz, ile ja juz podkladow mialam?
Hafsa

1. Data: 2005-03-23 18:43:26

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> nie tylko tobie. na mnie jak podklad nie jest za ciemny, to
> jest za zolty albo po prostu... szary, daje efekt ziemistej,
> wyblaklej cery (to te bezowe). na szczescie poki co
> potrafie sie obejsc calkowicie bez podkladu :)

Ja nie. Jestem wrecz uzalezniona psychicznie, fizycznie, mentalnie,
swiatopogladowo od:
1.podkladu
2.tuszu do rzes
3.blyszczyku na usta
To minimum makijazowe, ktore MUSZE miec, nawet jesli do piwnicy ide.
Hafsa( klub anonimowych makijazomanek)

1. Data: 2005-03-23 20:55:39

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ja niestety jestem uzależnioną także psychicznie, fizycznie i
światopoglądowo i chociaż strasznie chciałabym to zmienić (przynajmniej to
'fizycznie'), to jakoś kuziaStopa nie mogę... Cera mi na to nie pozwala i
niestety szukam na świecie całym (tzn. we wszystkich mi wiadomych punktach
kosmetycznych) kryjących podkładów, to żaden mi jeszcze tak nie podpasowal,
bym go miała drugi raz...
straszne, ale prawdziwe... troszke ich już miałam tych mazideł
Walcze i nie wygrywam z tą moją cerą
eh ciężkie jest życie krasnolódka z problemami z cerą :P

pozdrawiam bardzo serdecznie!

Luiza

1. Data: 2005-03-24 08:30:16

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d1sl4d$o3v$1@inews.gazeta.pl...
> niestety szukam na świecie całym (tzn. we wszystkich mi wiadomych punktach
> kosmetycznych) kryjących podkładów, to żaden mi jeszcze tak nie
> podpasowal,
> bym go miała drugi raz...

A probowalas Coverderm?
Czytalam o tym podkladzie, ze mocno kryje, znam dziewczyne,( nawet w tvn
kiedys wystepowala w Rozmowach w toku), ktora ma twarz strasznie poparzona,
i uzywa wlasnie tego.

> straszne, ale prawdziwe... troszke ich już miałam tych mazideł
> Walcze i nie wygrywam z tą moją cerą

A co sie z ta cera dzieje? Moze nie krycie potrzebne a jakas kuracja?
Hafsa

1. Data: 2005-03-24 10:41:55

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@...necie> napisał(a):
> [...]
> 2.tuszu do rzes
> 3.blyszczyku na usta
> To minimum makijazowe, ktore MUSZE miec, nawet jesli do piwnicy ide.

moim minimum jest umyta i odpowiednio rozczochrana czupryna oraz tusz do
rzes :)
choc bez tuszu tez w histerie nie wpadam. oczywiscie nie mowie o
pielegnacji
- bez kremu mam pergamin zamiast skory (tlusty pergamin...)

-- kasica

Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna
Preparat przeciw wypadaniu włosów Vichy - czy ktoś używał?
ceramiczne biale wkladki-sa takie?
Tusz z wyższej półki i bezcłówka
rozdwajające się paznokcie:(