Re: Duchy

Data: 2017-07-22 14:48:03
Temat: Re: Duchy
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Kviat" wrote in message news:5973439c$0$5154$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
jnych

> W tym linku powyżej napisali jak się to mierzy.

No niby tak, ale:

"Używano dwóch wiązek laserowych wysyłanych wzdłuż dwóch ramion
interferometru. Zmiana w interferencji powracających po odbiciu od luster
wiązek zawierała informację o zmianie długości ramion interferometru w
wyniku przejścia fali grawitacyjnej."

To przecież kurczy się cała czasoprzestrzeń, wszystkie 4 wymiary...
Włącznie z wiązką testową lasera. Czyli kurczy Ci się nie tylko
mierzony przedmiot, ale i "linijka" której używasz do jego mierzenia.