Re: Dwulatek i prawdopodobna ?mier? matki

Data: 2010-08-14 00:10:31
Temat: Re: Dwulatek i prawdopodobna ?mier? matki
Od: Nemezis <s...@g...com>

Nemezis napisał(a):

> Czyli dobrze z historii na lekcjach pamiętałem, na statkach było
> mnóstwo żarcia, ale Irlandziki naród miał umrzeć z woli Boga, i nikt
> nie robił nic , a była możliwość aby pomóc. Z historii też wiem, że
> była szczepionka którą próbowano z krajów europy dać Irlandii, tego
> jednak tutaj nie ma, ale sam fakt, że było mnóstwo żarcia na statkach,
> a Irlandia umierała z głodu przez polityków fanatycznych ,, woli
> Boga,, wyjaśnia bardzo dużo, następnie ten fakt jest w Dżumie Camusa i
> rzeczywiście zgineła ok jedna czwarta Irlandzkiego narodu, nawet ci co
> [...]

Ja po prostu piszę to co wiem, ale ty jesteś tak zmanipulowaną i
zakłamaną suką, bez jakiejkolwiek wiedzy, co starała się przez
projekcje kołtuństwa swojego, udowodnić, że ja też jestem czymś tak
obrzydliwym. A więc twoja droga do kk musiała się odbyć , bo tam tylko
idzie zło i źli ludzie. zło przyciąga zło, mam nadziejeę, że piekło
dla was stoi otworem.