Re: Dyktafon - parędziesiąt złotych, a tyle radości...

Data: 2006-02-03 11:13:33
Temat: Re: Dyktafon - parędziesiąt złotych, a tyle radości...
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>

In article <drqf6h$250q$1@news.mm.pl>, "Nixe" <n...@f...peel> wrote:

> W wiadomości <news:jareks-7FBC95.14520901022006@gigaeth-gw.news.t
pi.pl>

> W jaki sposób? W którym miejscu do nauki matematyki niezbędna jest znajomość
> ortografii?

W każdym, w którym trzeba coś pisać po polsku. Im rzadziej dzieci będą
oglądały napisy typu "gura" czy "żąd", tym mniej błędów będą robiły.

> Jak wyżej? W jaki sposób?

Brak szacunku/respektu dla nauczyciela wywołuje u młodzieży różne
zachowania. Zazwyczaj nieciekawe.

> Dlaczego? Proszę o konkrety.
> Rozumiem, że sepleniąca i jąkająca się osoba nie jest w stanie nauczać
> dykcji w szkole teatralnej.
> Dlaczego jednak nie może nauczyć historii teatru?

Bo uczeni zamiast słuchać, co mówi, będą zwracać uwagę na to, jak mówi.

Pomijam już to, że założenie "wybitny matematyk == co najmniej dobry
nauczyciel matematyki" jest bezpodstawne.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police