Dzieci jedzą śmieci.

21. Data: 2011-01-05 00:30:55

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 01:22:23 +0100, Aicha napisał(a):

> Cytuje młodą "jak ma przyjść sanepid, to jest mydło w łazienkach, a tak
> to nie ma". O Hacap wolę nawet nie pytać ;)

I słusznie. HACCP w kuchni szkolnej - dobre sobie.

22. Data: 2011-01-05 07:45:02

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Że wiedzą, to już ważny pierwszy krok. A skąd wiesz, że powiedzą, jak nie
> wiesz co miał Oliver w koszyku? ;-)
>
> Stalker, kabaczka od cukinii odróżnią? :-)

Większość mężczyzn w mojej rodzinie myli pora z selerem. Czy mogę taką
ewentualnie pomyłkę zrzucić na barki genetyki?

Qra
--
nielimitowana

23. Data: 2011-01-05 07:46:24

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Maciek wylazło do ludzi i marudzi:

> A co taki test da? Pytam, bo moje opowiedzą Ci dokładnie jak co się w
> koszyku nazywa, po czym jedno zje z niego raptem parę rzeczy, a drugie
> ograniczy się do ogórków i kapusty, pod warunkiem, że będą kiszone :->

Wiedza. Świadomość. Na przykład, że kiszonki są bardzo zdrowe.

Qra
--
limitowana

24. Data: 2011-01-05 07:58:10

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message
> Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Większość mężczyzn w mojej rodzinie myli pora z selerem. Czy mogę taką
> ewentualnie pomyłkę zrzucić na barki genetyki?
>
> Qra

Z jaką przestajesz takim się stajesz... Zostaniesz sprowadzony do roli
kapłona...

25. Data: 2011-01-05 08:00:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Maciek wylazło do ludzi i marudzi:

> Wiedza. Świadomość. Na przykład, że kiszonki są bardzo zdrowe.
>
> Qra

Nie jest smaczna?!
Jako dzieci wyrywalismy sobie większe kawałki liści, jakie spadły z
szatkownicy do beczki, nie mówiac o uszkodzonych liściach na gołąbki,
zwanych przez Makłowicza szegedyńskimi...
Moje były gorlickie.

26. Data: 2011-01-05 08:47:48

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stalker, a gdzie Ty szkolną kucharkę widziałeś? U nas (we Wrocławiu) w
> większości szkół i przedszkoli posiłki pochodzą z cateringu.

U mojego Pitera w szkole jest kucharka, posiłki sa przygotowywane i gotowane
w szkole. (W-wa)

Moja córka
> jeszcze miała to szczęście chodzić do przedszkola z prawdziwą kucharką,
> dzięki czemu mogła liczyć czasami na zamiennik, jeśli bardzo czegoś nie
> lubiła,

Przedszkola, dwa różne na jednym osiedlu, Piotrek miał katering, Maciek ma
kucharki.

27. Data: 2011-01-05 09:55:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 00:52, Aicha pisze:

> Hm... jeśli moje dziecię powie mi, że się zwolniła kucharka, pierwsza
> zwolnię ją z obowiązku chodzenia na obiady :)

Wyjątki pewnie są, ale chyba nieliczne. Do której szkoły chodzi Twoja
córka? Na Góreckiego?

Ewa

28. Data: 2011-01-05 09:56:17

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 08:46, Qrczak pisze:
> Wiedza. Świadomość. Na przykład, że kiszonki są bardzo zdrowe.
O rany! Wychodzi na to, że mam w domu jakieś wykształciuchy. Czym je
lać, żeby przeszło? :->

Maciek

29. Data: 2011-01-05 09:59:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 09:47, Szpilka pisze:

> U mojego Pitera w szkole jest kucharka, posiłki sa przygotowywane i
> gotowane w szkole. (W-wa)

> Przedszkola, dwa różne na jednym osiedlu, Piotrek miał katering, Maciek
> ma kucharki.

No to macie szczęście. Jestem ciekawa, jak to faktycznie wygląda - ile
szkół w dużych miastach ma prawdziwą kuchnię.
Nieraz słyszałam opinię - właśnie w tych przedszkolach, którymi byłam
zainteresowana - że utrzymywanie kuchni się po prostu nie opłaca. Trzeba
zatrudniać personel, mieć dodatkowe pomieszczenie, dbać o sprzęt i
czasem go wymieniać itd.

Ewa

30. Data: 2011-01-05 10:13:24

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie u corci w szkole jat tak, ze nauczyciele jedza wspolnie
sniadanie z dziecmi. I przerabialismy tez Warszawski Dzień Dobrego
Jedzenia. Klasie corci przypadla kuchnia wloska. Jedni rodzice
przyniesli pizze... Cieszyla sie najwiekszym powodzeniem ze wszystkich
potraw, jakie przygotowalismy.
I.

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów