Dzieci jedzą śmieci.

301. Data: 2011-01-06 22:47:20

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1sfrx5gwz583w.99ynb3b2gg34$.dlg@40tude.net...

> Niby nikt, ale niektórzy polecają jako danie obiadowe ;-PPP

ale nie kazdy na swiecie je "polski" obiad. Wiec nie dziw sie jakbys
z jakiegos zascianka pochodzila i nosa na swiat nie wystwiala.

i.

302. Data: 2011-01-06 22:49:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 23:14, Ikselka pisze:

> "Jakość" to znaczy dać każdemu klientowi wsadzić nos w miskę? - to jest
> TYLKO "oryginalne" pojmowanie jakości, bo co tak naprawdę jest w tej misce,
> tego i tak klient nie wie i wiedzieć nie będzie, a co szkodzi dać mu
> powąchać, kiedy to-coś-w-misce ma zapach tego, o czym klient akurat marzy
> :->
> Kiedy wąchasz czipsy o smaku bekonu, też widzisz bekon? Margaryna o smaku
> masła też wydaje Ci się masłem? Miłej konsumpcji. Możesz nawet tam nos
> wsadzić, dla pełnego zadowolenia.

Nikt tak jak ty nie potrafi sprowadzić dyskusji do granicy absurdu, a
później swobodnie tę granicę przekroczyć i ciągnąć dalej :-)

Stalker

303. Data: 2011-01-06 22:50:32

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka razy. Była pyszna, drożdżowe ciasto to w ogóle moja specjalność, bo
> ja robię drożdżowe ciasto do pizzy. Tyle ze już bardziej mi chodzi o jej
> skłAd (za dużo węglowodanów) oraz charakter - jako danie obiadowe mi/nam
> nie pasuje, no jednak kuchnia tradycyjna u nas króluje w domu. Owszem,
> pizza jako przekąska, owszem, nawet kupna. CZASEM.

moze nie umiesz robic cienkiego ciasta....

i.

304. Data: 2011-01-06 22:57:16

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie jem pizzę - średnio jakieś 2 razy w roku, jak mam konieczność lub
> tzw smaka. Ale obiad to obiad, a pizza to pizza, u mnie w domu to dwie
> osobne sprawy.
> A ubzdurzyć sobie, ze pizza to obiad, jest najłatwiej.

ale Ty jestes beton.

i.

305. Data: 2011-01-06 23:09:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 16:40:06 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> to rzadko cos jesz ta potrawe z cukinii. Szczegolnie kiedy rodzinie tak
> smakuje.

Robię tyle innych rzeczy, a rok ma tylko 365 dni. I tak nie zdążam zrobić w
danym roku wszystkiego, co bym chciała i mogła.

> Poza tym taka kucharka jak Ty to chyba nie powinna uzywac Vegety nawet
> raz w roku.....

Dlaczego? - mam soli nie używać? Nie przesadzasz? Mięsa też? Mąki też?

306. Data: 2011-01-06 23:10:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 16:43:08 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> moze przez to, ze nalezy do tej samej rodziny.
>
> i.

Murzyni i Biali należą do tego samego gatunku i co z tego wynika - można
kolor i wyglad pomylić?

307. Data: 2011-01-06 23:10:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 23:47, Iwon(K)a pisze:

> ale nie kazdy na swiecie je "polski" obiad. Wiec nie dziw sie jakbys
> z jakiegos zascianka pochodzila i nosa na swiat nie wystwiala.

Ale kiedy to jest fakt.

--
Pozdrawiam - Aicha

308. Data: 2011-01-06 23:15:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 16:47:20 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> ale nie kazdy na swiecie je "polski" obiad. Wiec nie dziw sie jakbys
> z jakiegos zascianka pochodzila i nosa na swiat nie wystwiala.

Nie tylko w Polsce istnieje tradycyjna kuchnia - w Niemczech, Francji,
Włoszech, Hiszpanii itd też tradycyjna kuchnia to kuchnia "gotowana". Nawet
w Afryce, Meksyku itp. Kociołek nad ogniskiem to rzecz znana w cału=ym
swiecie i jakoś wszędzie kiedyś obecna.
W USA nie, bo to w ogóle wyjątek - tam wszelka tradycja w rozumieniu
przynajmniej kilku wieków ma raczej wątpliwą karierę, a wielokulturowość ją
zabiła, nie stworzyła swojej na jej miejsce. O ile hamburgery i colę oraz
zupy w puszkach można nazywac NOWĄ tradycją...

309. Data: 2011-01-06 23:16:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 23:49:03 +0100, Stalker napisał(a):

> Nikt tak jak ty nie potrafi sprowadzić dyskusji do granicy absurdu, a
> później swobodnie tę granicę przekroczyć i ciągnąć dalej :-)

Wsadzanie nosa do pizzy ma być dowodem na jej jakość? - twój absurd jest
niedścigniony, no coś Ty.

310. Data: 2011-01-06 23:18:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 16:50:32 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> moze nie umiesz robic cienkiego ciasta....

A to grubość ciasta decyduje o przydatności dietetycznej?

Robiłaś kiedyś strudel? Jak zrobisz, to pogadamy o grubości ciasta.

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów
Świąteczne wspomnienia...
Patelnie ceramiczne