Dzieci jedzą śmieci.

421. Data: 2011-01-10 13:30:25

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1ozszxewuk56s.19rk67jttzzo4.dlg@40tude.net...

> Myślę, że dużo myślisz o tym, co JA myślę.

Myslę, że myslisz o wiele za dużo.

> To cieszy :-)

Za mało uśmieszków dałaś.

Sylwia

422. Data: 2011-01-10 14:55:06

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, taką:
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/570952.html
> 60 kg, z wahaniami 1-2 kg w górę, okresowo.
> Myślę, że Ci się zdjęcie spodobało :-)
> A to "swoje" zachowaj - będąc w moim wieku nie bedziesz musiała się już
> fotografowac, będzie jak znalazł :-)

z wielkim zalem zawiadamiam, ze album zostal zablokowany przez wlasciciela
i sie zadna piekna kobieta wylonic nie chce.
Do Twojego wieku chyba jest mi blizej niz dalej, wiec spoko ..lol

i.

423. Data: 2011-01-10 15:02:33

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wreszcie konstruktywna wypowiedż: wyrzucamy do śmietnika :-)

moze i lepiej, bo strasznie niezdrowo sie odzywiacie. Ta vegeta to pikus
wsrod tych boczusio/kielbas/cukrow.

i.

424. Data: 2011-01-10 15:09:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

b.googlegroups.com...

> Może kiedys jak będzie jakiś flejm o wzroście ;-P

ixelkowy bedzie idealny!!!!

i.

425. Data: 2011-01-10 15:14:43

Od: Szpilka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 16:09, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

yqb.googlegroups.com...

> ixelkowy bedzie idealny!!!!

To oczywista oczywistość !!!

Sylwia

426. Data: 2011-01-10 15:30:45

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:igeopt$q3v$1@inews.gazeta.pl...

> O kurde!
> Ależ z Ciebie laska!
> Za przeproszeniem i oczywiście w pozytywnym znaczeniu.

mi sie najbardziej podoba podpis tego zdjecia "szprzed pol roku chyba okolo"

to ja z sprzed poltoraroku okolo
http://rialeephotography.com/blog/2009/06/17/five-da
ys-old-newborn-photographer/

i.

427. Data: 2011-01-10 17:07:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 12:33:27 +0100, Bbjk napisał(a):

> Nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek pisała o czyimkolwiek "żarciu"
> czegokolwiek. Ty natomiast pisałaś, bym "żarła swoje buły"

Cytat?

> lub podobnie,

Raczej mało podobnie, wiec cytat proszę.

> co oczywiście mnie nie rusza, bo nie mój problem, jak mnie postrzegasz.

Ba tam "jak" - wcale Cię nie postrzegam:-)

> Nas, czyli uczestników grup.
> Mnie kompletnie nie interesują Twoje gabaryty - sądzę, że nie tylko mnie.

Ciebie nie, ale niektórzy ciągle, no ciągle o nie dopytują, przy okazji
moich kulinariów. Nie jesteś pępkiem świata 3-)

428. Data: 2011-01-10 17:08:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 12:41:35 +0100, Veronika napisał(a):

> [...]
>

> O kurde!
> Ależ z Ciebie laska!
> Za przeproszeniem i oczywiście w pozytywnym znaczeniu.

A tam, taka tam gruba Berta, mors i pasztet ;-)

429. Data: 2011-01-10 17:08:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 14:30:25 +0100, Szpilka napisał(a):

> Myslę, że myslisz o wiele za dużo.

> Za mało uśmieszków dałaś.

Bo mnie już buzia boli od nich :-)

430. Data: 2011-01-10 17:15:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 09:30:45 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> mi sie najbardziej podoba podpis tego zdjecia "szprzed pol roku chyba okolo"

Fajnie. Daty nie pamiętam. Tylko porę i okoliczność, dlatego taki opis.

> to ja z sprzed poltoraroku okolo
> http://rialeephotography.com/blog/2009/06/17/five-da
ys-old-newborn-photographer/

No ale dlaczego kłamiesz?