Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze Dziecko, szkoła, dyktafon ... - podzielcie się swoją opinią :) Re: Dziecko, szkoła, dyktafon ... - podzielcie się swoją opinią :)

Re: Dziecko, szkoła, dyktafon ... - podzielcie się swoją opinią :)

From: Roman <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Dziecko, szkoła, dyktafon ... - podzielcie się swoją opinią :)
Date: Thu, 12 Jan 2006 22:11:19 +0100

Dnia Thu, 12 Jan 2006 22:04:44 +0100, Magdalena W. napisał(a) w wiadomości:

> Był w szkole, wyjaśnił swoje intencje, wyjaśnił to samo dyrektorce.
> ZA CO ma przepraszać? Za to, że nie wiedział, że nie wolno?

No to niech nie przeprasza, nie upieram się. Swojemu synowi kazałbym
przeprosić, ale każdy wychowuje dzieci zgodnie z wartościami wyznawanymi
przez siebie.

> A jakim prawem pani nauczycielka "zaaresztowała" urządzenie warte kilkaset
> złotych

Nie przesadzasz? Piszesz, że nauczycielka dobra, ale z twoich postów
wynika, że koniecznie szukasz jednak dziury w całym.

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza: