Re: Dzikie wino, ratunku!

Data: 2016-08-24 19:49:19
Temat: Re: Dzikie wino, ratunku!
Od: "Tomasz" <t...@g...com>

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Nawet jakbyś zaczął wypalać ziemię (co jest zabronione, a i
> niebezpieczne),
> to roślina odbije z podziemnych rozłogów.

Ciekaw jestem o jakim gatunku dzikiego wina piszecie.
Sądząc po załączonym zdjęciu ja od 15 lat mam taki sam, nazywam go
wino-bluszczem.
Mój przez 15 lat nie wypuścił nic od korzenia zato galęzie opadające na
ziemię puszczaja male korzonki i po ziemi idą dalej. Jeśli raz na rok
przycinam te za długie gałezie to nic mi sie po działce nie rozłazi. Z pod
ziemi u mnie jeszcze nigdy nic nie wyszło, tylko po powierzchni ziemi.
Załaczam zdjęcie mojego wino-bluszcza.
https://www.dropbox.com/sh/frdks5kaz3qxqyc/AAAvMBgJS
HIBNDqms3X9A_9pa?dl=0

Może ja mam coś innego niż opisywane w tym wątku?