Dziś rocznica Fatimy

1. Data: 2017-10-13 13:40:58

Temat: Dziś rocznica Fatimy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkiego cudu

2. Data: 2017-10-15 03:32:32

Temat: Re: Dziś rocznica Fatimy
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 października 2017 13:40:56 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Wielkiego cudu

ani Fatima, ani Medjugorie nie sa prawdziwe;
wystarczy przeczytac, co o Panu Jezusie w ewangeliach napisano.
wszystkich.

jacek

3. Data: 2017-10-15 12:18:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> ani Fatima, ani Medjugorie nie sa prawdziwe;

Tego jeszcze wcale NIE stwierdzono - a Ty jednoznacznie stwierdzasz.
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/arcybisk
up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

Jak miałam jakieś 7 lat, miałam objawienie we śnie. Tzn. ja to tak
określam, że we śnie, bo po tym jakbym się obudziła - choć spotkanie z MB
było bardzo realistyczne i pamiętam do dziś nawet cudowny zapach (mam
świetną pamięć zapachową) Jej płaszcza, pod którego lewą połą się cała
znalazłam, kiedy mnie całą przytuliła do siebie. Wolę nadal przyjmować, że
to był sen, żeby sobie jakoś to wszystko umiejscowić w znanych mi
kategoriach. Jednak ten ,,sen" w pewnych jego elementach spełniał i spełnia
się sukcesywnie w całym moim późniejszym życiu. Byłam wtedy zbyt mała, aby
należycie potraktować to przeżycie, bo przecież wtedy znałam tylko sny.
Pozostało więc na lata w tej sferze. Może i dobrze. W dodatku przed jego
opowiadaniem komukolwiek WTEDY powstrzymała mnie reakcja pewnej prostej
dobrej kobiety, której się zwierzyłam wkrótce po - kobieta ta po prostu
spojrzała na mnie wielkimi z przerażenia (?) oczami, bez słowa odwróciła
się i... niemal biegnąc - uciekła.
Dziś już potrafię tę jej prymitywną reakcję racjonalnie wytłumaczyć ?

--
XL

4. Data: 2017-10-15 15:19:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-15 o 12:18, XL pisze:

> [...]
> określam, że we śnie, bo po tym jakbym się obudziła - choć spotkanie z MB
> było bardzo realistyczne i pamiętam do dziś nawet cudowny zapach (mam

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pora%C5%BCenie_przysen
ne

"Podczas paraliżu możliwe jest również występowanie różnego rodzaju
halucynacji, zarówno wzrokowych, słuchowych, jak i dotykowych."

"Według badań kulturoznawczych antropologów paraliż senny może
odpowiadać w wierzeniach ludowych za pojawiający się w wielu kulturach
motyw demona nocnego, który paraliżuje swoją ofiarę, czasem po to, by
wykorzystać ją seksualnie (por. mara, sukub, inkub).

Paraliż i towarzyszące mu halucynacje wiązane są ze współczesnymi
relacjami nawiedzenia przez duchy[1] oraz uprowadzenia przez kosmitów[2]
wykazując wspólne z takimi doniesieniami cechy - niemożność ruchu,
wrażenie czyjejś obecności w pobliżu, halucynacje ciemnej postaci."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-10-15 20:38:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> wykazując wspólne z takimi doniesieniami cechy - niemożność ruchu,
> wrażenie czyjejś obecności w pobliżu, halucynacje ciemnej postaci."

Mało, że cię zgwałcili, to musiało bardzo śmierdzieć. Współczuję ci,
naprawdę.

--
XL

6. Data: 2017-10-16 07:10:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-15 o 20:38, XL pisze:

up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

ne

> Mało, że cię zgwałcili, to musiało bardzo śmierdzieć. Współczuję ci,
> naprawdę.

Tyle razy ci pisałem, że nie interesują mnie twoje fantazje seksualne, a
ty dalej jak Leo... też się nie możesz powstrzymać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-10-16 12:21:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

ne

> Tyle razy ci pisałem, że nie interesują mnie twoje fantazje seksualne, a
> ty dalej jak Leo... też się nie możesz powstrzymać?

Skoro uwazasz gwałt za seks, to chyba w kwestii twojego zdrowia
psychicznego mamy już pełną jasność.

--
XL

8. Data: 2017-10-16 14:22:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-16 o 12:21, XL pisze:

up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

ne

> Skoro uwazasz gwałt za seks,

Uważam, że masz chore fantazje :)

> to chyba w kwestii twojego zdrowia
> psychicznego mamy już pełną jasność.

To ilu was tam jest?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-10-16 14:42:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

ne

> Uważam, że masz chore fantazje :)

Już nie ,,seksualne"? Jednak czegoś się tu uczysz.

> To ilu was tam jest?

Milijon.

--
XL

10. Data: 2017-10-16 15:08:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-16 o 14:42, XL pisze:

up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

ne

> Już nie ,,seksualne"?

Seksualne. I śmierdzące.

>Jednak czegoś się tu uczysz.

Że tobie wszystko trzeba łopatologicznie... :)

> Milijon.

To sporo. Współczuję ci, naprawdę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

I nagle muzułmanie stali się mili
Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!
VaxigripTetra