Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Data: 2001-04-24 21:21:15
Temat: Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]
Od: "Marcino" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:3AE3143F.8BE7D302@astec.pl...

> A czerniak? To już w większości wypadków wyrok :(((

Zarzucasz osobom z którymi polemizujesz opowiadanie bredni , a sam
nie gorzej mijasz się z prawdą ,
i to na tyle gorzej gatunkowo że siejesz fałszywe informacje.
Informacje które gdy dotrą do osoby z czerniakiem mogą mu tylko
zaszkodzić...
Czerniak jest nowotworem niebezpiecznym , dającym łatwo przerzuty ,
ale jednocześnie
nowotworem dziwnym , bo częściej niż inne nowotwory zanikającym
samoistnie....
Rokowanie zależy także od grubości nacieku. Przy powierzchownym
nowotworze , lub bardzo wczesnym
stadium tego nowotworu leczenie chirurgiczne ( czerniak nie najlepiej
reaguje na klasyczne cytostatyki )
rokowania są dość pozytywne.

> Właśnie - stąd logiczny wniosek, że trzeba usunąć pieprzyk za nim
zamieni
> się w czerniaka.

Logicznym wnioskiem w profilaktyce tego nowotworu to jest kontrola
przez pacjenta i wycinanie zmian ,
których położenie powoduje że są często drażnione mechanicznie.

http://www.wojsko.eteria.net