Re: Dziwne bóle głowy.

Data: 2004-10-15 07:33:34
Temat: Re: Dziwne bóle głowy.
Od: "Grzegorz" <n...@e...nospam.pl>

> Czyli jednak badanie CT głowy nie jest całkowicie prawidłowe.

O tym to ja wiem juz od dobrych kilku lat. Wyszło to zuplenie przypadkiem
zreszta - w prawym płacie czolowym jest ognisko płynowe ktore przez
neurochirurga pare lat temu zostało zdiagnozowane jako wada rozwojowa nie
wymagajaca leczenia operacyjnego. Jest to w oponie pajęczej i od czasu
wykrycia (kilka badan kontrolnych) nie wskazało przemieszczania ani wzrostu.
Nie ma cech obrzeku, ani naciekania, przestrzeń komorowa jest prawidłowa.
Ordynator neurochirurgi stwierdzil zeby wogole sie tym nie przejmować.

Grzegorz