Dziwne przekąski -lista

11. Data: 2008-02-15 08:51:02

Temat: Re: Dziwne przekąski -lista
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Jackare* takie rzeczy gada:
> a ja lubię pogryzać

[ciach resztę]

Ło matko! ty to masz pomysły ;), ale niektóre brzmią bardzo smakowicie ...

Odniosę się jeszcze do tego
> ziemniaczki z ogniska, a jak nie ma ogniska to z piekarnika, ale to
> nie to samo.....

Jak się ma kominek to można mieć takie ziemniaczki z ogniska przez cały
sezon grzewczy ;)

*gdaMa*
i już wiem co będzie na kolację :)

12. Data: 2008-02-15 09:26:48

Od: "Moorek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chipsy maczane w ketchupie :-)
paluszki maczane w podgrzanym serku topionym.
A precelki - wcinam paczkę wieczorem bez dodatków. :-(

Pozdrowienia
Tomek

13. Data: 2008-02-15 10:35:54

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Chleb posmarowany masłem, na to pokrojone surowe pieczarki i pieprz
ziolowy ( majlepiej z Białegostoku)z solą.

Grysik gotowany na mleku , posłodzony i chleb z masłem.

14. Data: 2008-02-15 11:23:34

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Joanna Gacka
Użytkownik "mamqa" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Biały ser, czyli macie tu na myśli twaróg? Brzmi ciekawie a jakoś nigdy
> takich rzeczy nie próbowałam robić z twarogu...

twaróg, najlepiej dość suchy i twardy (wymyslilam to jak kuplismy kostke
wlasnie takiego co na twarozek sie zdecydowanie nie nadawal)
po potrzymaniu w mikrofalowce mieknie i robi sie troszke gumowaty
a - wycieka z niego serwatka ale mnie to nie przeszkadza ;)

15. Data: 2008-02-15 18:44:40

Od: "J.K." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
Chleb posmarowany masłem, na to pokrojone surowe pieczarki i pieprz
ziolowy ( majlepiej z Białegostoku)z solą.

Masło tez najlepsze z Białegostoku i wszystko stamtąd b.smaczne (a
kiszka ziemniaczana - cudo!!).

16. Data: 2008-02-15 22:16:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):

> Cześć. Ostatnio wieje nudą i tematy jakieś strasznie powtarzalne,
> wobec tego mozże jakoś rozweselić towarzystwo? Prosze podajcie swoje
> wariacje na temat dziwnych i niedziwnych ale zawsze ulubionych
> przekąsek, co to sie je jak "coś za mną chodzi". Była juz lista
> sałatkowa ale tej chyba jeszcze nie. ja lubie takie:
> 1. Plastry białego sera posmarowane koniecznie masłem i posypane solą.
> 2.Jabłko słodkie i soczyste zagryane paluszkami słonymi (niesamowite
> połączenie smaków)
>
> Katarzyna

u nas w kibucu wpierdalaliśmy wielbłądzią kupę posypaną piaskiem

17. Data: 2008-02-16 09:40:29

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K." <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ziolowy ( majlepiej z Białegostoku)z solą.
>
> Masło tez najlepsze z Białegostoku i wszystko stamtąd b.smaczne (a

Kotlety mielone, takie całkiem zwyczajne,
wołowo-wieprzowe, marynowane w zalewie
octowej...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

18. Data: 2008-02-16 09:43:36

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:fp6b32$uii$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "J.K." <j...@w...pl> napisał w wiadomości

f.googlegroups.com...

> Kotlety mielone, takie całkiem zwyczajne,
> [...]

...no i brzoskwinie z wędzonym pstrągiem...

19. Data: 2008-02-16 15:05:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>1. Plastry białego sera posmarowane koniecznie masłem i posypane solą.
>2.Jabłko słodkie i soczyste zagryane paluszkami słonymi (niesamowite

Hamburgery i klopsiki (z miesa wieprzowego) ze spora iloscia
startego jablka w.

trys
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2008-02-16 15:07:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Hamburgery i klopsiki (z miesa wieprzowego) ze spora iloscia
> startego jablka w.
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

Kto ci zapakował?

Danie siermiężne czy ekskluzywne?
polewa z czekolady
Re: Telekinetyczna grzalka która nie tylko zagotowuje wode, ale równiez zamienia ja w "wode zycia" (JP)
Frosty mrożonki - jecie to?
Raki i woda z cytryna?