Re: Dzongkha

Data: 2007-01-03 23:09:24
Temat: Re: Dzongkha
Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl>

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
news:enhbjk$c1t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
> wiadomości news:enh8cj$8q$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Eee, jak ostatnio czytałam podsumowanie kolekcji niejakiej elve, to miała
> ich 74.

jak pożyję jeszcze parę lat, a mój mąż z braku inwencji twórczej z każdej
okazji będzie mi kupował perfumy to myślę, że i elve pokonam:)

> (Moją, skromniutką, można obejrzeć tu: http://voila.pl/tj5j9/?1 )

nic nie kojarzę:( ale dobry pomysł - moje też uwiecznię na blogu za jakiś
czas.

> Bo to są niszowe marki, niedostępne w Sephorach i innych Douglasach.
> Niektóre wręcz w ogóle nie mają w Polsce żadnych oficjalnych kanałów
> dystrybucji i jak się siedzi w Polsce, to można je kupić tylko w
> zagranicznych sklepach internetowych. (Albo i to nie, bo np. serii
> "pałacowej" Lutensa do Kartoflandii nie wysyłają - "Europe" u nich kończy
> się na Niemczech i Austrii.)

Aaa... czyli to jest wyższa szkoła jazdy:)
Pozdrawiam
Teli - uspokojona.
http://gsk1.blog.onet.pl/