sender robi se z nas jaja?

61. Data: 2010-01-11 19:29:03

Temat: Re: sender robi se z nas jaja?
Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hifph1$e2i$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Czyli czołg? ;)

Potencjał metaforotwórczy, jaki zaczynam czuć w tej puszce, zadziwia
mnie coraz bardziej ... ;) A jeszcze nawet nie weszliśmy tematyką
w okolice lufy - sterczącej w przód sztywno niczym ... Lufa.

62. Data: 2010-01-11 20:08:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Potencjał metaforotwórczy, jaki zaczynam czuć w tej puszce, zadziwia
> mnie coraz bardziej ... ;) A jeszcze nawet nie weszliśmy tematyką
> w okolice lufy - sterczącej w przód sztywno niczym ... Lufa.

Lufa i luka też już tu były. ;)

Ewa

63. Data: 2010-01-12 07:43:13

Temat: Re: EOT Re: sender robi se z nas jaja?
Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
> infantylnych adoracji w poszukaniu jakiś wartościowych, jakichkolwiek
> informacji jest bardzo trudne.
> Tematy wątków są kompletnie nie respektowane, ani oznaczenia typu OT czy
> EOT, które służą przecież praktycznie wyłącznie organizacji informacji i
> dominuje ogólne pierdzielenie, którego sporą część także ty tu wpuszczasz.
> Niusy są w postaci drzew z gałęziami.
> Jeśli ktoś chce przeznaczyć sobie jakąś gałąź do własnych celów, to
> naprawdę tak ciężko jest ją oznaczyć?
> ENder
>
> I tak treść jest już dawno poza zakresem tematu, więc:

Ale tam, EOT ... Przecież nie będziemy robić nowego wątku
"O czystości grup dyskusyjnych".

pl.comp.lang-java - zgodzęsięz Tobą
pl.comp.bazy-danych - zgodzę się z Tobą.
pl.comp.programming - już bywa niezły flame (wątki typu: co lepsze: Java czy
C#)
pl.sci.ai - już jest niezła rozpierdziucha 'metafizyczno-religijna'
pl.sci.biologia - podobnież, kreacjoniści rządzą.
pl.sci.psychologia - ...
pl.sci.filozofia - rozpierdziucha ...
pl.soc.religia - rozpierdziucha ...
pl.soc.polityka - rozpierdziucha ...

Dlaczego więc akurat 'pl.sci.psychologia' stała się
podwórkiem, na którym postanowiłeś nieco poodśnieżać ?

64. Data: 2010-01-12 08:15:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> pl.sci.biologia - podobnież, kreacjoniści rządzą.

BTW, dobry przyczynek, żeby się zastanowić czemu tak jest :-)

Czy możesz potwierdzic, lub zaprzeczyć, że wynika to z:

1. Dużego zaangażowania strony kreacjonistów (Duże zasoby czasowe, duże
zacięcie) i odpuszczania po drugiej stronie?

2. Popierania się kreacjonistów wzajemnie (Coś na kształt tutejszego
duetu Chiron Ikselka - Dokładnie! Howgh!), podczas gdy ewolucjoniści
działają jako "milcząca większość?"

Stalker, z ciekawości

65. Data: 2010-01-12 08:34:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Chiron Ikselka - Dokładnie! Howgh!), podczas gdy ewolucjoniści działają

A chciałbyś się kopać z koniem?

Qra

66. Data: 2010-01-12 08:56:58

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Chiron Ikselka - Dokładnie! Howgh!), podczas gdy ewolucjoniści działają

To raczej kwestia 'w tłumie widzisz tego, co ubiera dziwną czapkę
i wali w garnek lub drze się wniebogłosy'.

67. Data: 2010-01-12 09:01:42

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Etam zaraz po odśnieżać.
> Po prostu tutaj powinienem chyba szukać ludzi od 'głowy'
> i najszybciej zarazić ich pomysłem uporządkowania trochę grupy i tematyki.
> Kilka tygodni pisania w dobrej organizacji i powinni dobre zwyczaje
> przenieść już na inne grupy.
> No gdzieś można by zacząć, wiec gdzie lepiej jak nie tu?

Wiesz, mam taką 'myśl'. jest grupa pl.sci.medycyna.
Tam jest całkiem 'do rzeczy'. Jak masz merytoryczne kwestie
- możesz tam posiedzieć. jestem pewien, że np. psychatrzy się
tam od czasu do czasu przewijają. ;)

Moim zdaniem jednak - szybko się znudzisz. Bo nie o to Ci chodzi ;)

68. Data: 2010-01-12 09:01:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> To raczej kwestia 'w tłumie widzisz tego, co ubiera dziwną czapkę
> i wali w garnek lub drze się wniebogłosy'.

Zwłaszcza, jeśli jest jak to ujęła Qra "koniem kopalnym"? :-)

Stalker

TROLL
OT antytrollowa pomoc
Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej