Re: Edgar Cayce - jak on to robił?

Data: 2008-11-18 00:31:11
Temat: Re: Edgar Cayce - jak on to robił?
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Bardzo możliwe, że niektórzy m.in. w sytuacjach zagrożenia wyzwalają
w sobie niezwykłe zdolności.
To bardzo możliwe IMHO.

Normalnie człowiek jest zbyt leniwy, aby sięgać do zasobów, do których
ma IMHO bez wątpienia swobodny dostęp.

Mnie zdarza się także od czasu do czasu, że rezygnuję z jakichś
przedsięwzięć
w sytuacji wyjątkowo jednoznacznych i silnych "złych przeczuć".
Ale z kolei nie zawsze udaje mi się "przewidzieć" coś z czego później nie
jestem zbyt zadowolony - być może zatem niektóre moje oceny tych zdarzeń
nie są dojrzałe w danym momencie czasowym.

A ostatnio udało mi się chyba "przewidzieć" kto odpadnie w "You can dance".
:)
Tylko nie miałem świadomości, że te osoby odpadną.
Po prostu wysyłałem smsa i poczułem bardzo wyraxnie, że powinienem
oddać głos te dwie osoby.
Później okazało się, że obie odpadły w wyniku głosowania widzów.

Tobie zdarzyło się cokolwiek ~przewidzieć?

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gft1fi$4s0$1@news.onet.pl: