Re: Ehhh...Ktoś zacznie myśleć???

From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ehhh...Ktoś zacznie myśleć???
Date: Thu, 28 Oct 2010 00:48:47 +0200

Nowy lepszy tren R pisze:
> Dnia 28-październik-10 pędzel Paulinka zmalował:

> Twarz ministra Paulinko, nie jest najważniejszą rzeczą w kształtowaniu
> polityki zagranicznej.

Biorąc pod uwagę, ze Fotygą sterował odręcznie jeden z braci albo nawet
obaj, to fakt. Twarz nie ma tu nic do rzeczy... To tylko działało na jej
niekorzyść.

> No i dlatego właśnie uważasz, że twarz ministra ma tu jakiekolwiek
> znaczenie.

Dlaczego imperialistyczna Moskwa (pojadę Kaczyńskim) Wybiera na
prezydenta człowieka medialnego, wysportowanego, silnego. Dlaczego
prezydent jest przystojny, a minister spraw zagranicznych jeszcze bardziej?

--

Paulinka