Data: 2013-08-21 15:26:44
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Pokaż wszystkie nagłówki
"Chris" kv21he$jog$...@n...news.atman.pl
> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA)
ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy
> nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ...
Nie muszą wymienić, ale mogą naprawiać. :) I mogą naprawiać
do skutku, czyli do czasu, gdy gwarancja skończy się. :)
> jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w
> domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie
są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i
> sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim
dostawcą.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
|