Data: 2013-08-21 15:42:29
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Pokaż wszystkie nagłówki
"J.F." 13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$....@4...net
>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
>> na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin
> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
Już nie ogranicza -- ja w Electro.pl nie kupię niczego. :)
-- reklamacja nie tak, jak chcą, choć jednak na ich formularzu jako reklamacja
-- ani słowa podpowiedzi, co zrobić, aby Aero2 ruszyło, choć z mojej strony
współpraca była co najmniej bardzo dobra (informacja o tym, że karta Play
współpracuje bez problemu a karta Aero2 rejestruje się w sieci)
-- brak bonu wakacyjnego (do tej pory nie ma)
Zwróciłem się do nich, korzystając z tego formularza, wybierając 'pytanie dotyczące
reklamacji':
http://www.electro.pl/document-kontakt-84.html
co zignorowali a w czasie rozmowy telefonicznej zauważyli, że
trzeba zwrócić się do nich, korzystając z tego formularza:
http://www.electro.pl/index.php?a=reclamation
-=-
Aby Prześmiewca miał to, o co prosi:
Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do Boga. :)
-=-
Wy możecie kupować w tym sklepie, ja nie będę. :)
Mam porównanie z innymi sklepami, mam porównanie z innymi supportami...
Przykład:
DLNA... Nacisnąłem ,,przycisk'' typu ,,dlaczego mam problem'' i poszło
pytanie w świat. Zanim obejrzałem się, m@ilem przyszła odpowiedź, choć
nie była mi potrzebna, gdyż wiedziałem, jakie robię błędy.
Takich przykładów jest sporo -- po prostu inni ludzie traktują
swoją pracę jako obowiązek.
-=-
Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
nie chcę.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
|