Electro.pl i reklamacja Monstera

31. Data: 2013-08-21 08:26:39

Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>kiedyś słowników nie było na półkach sklepowych -- były dzieła
>towarzysza Lenina. (na 100% byłeś wiernym wyznawcą ideologii
>tegoż ,,wielkiego'', co jasno/wyraźnie widać) Dziś bez trudu
>można znaleźć pisownię cząstek by...

odezwal sie polonista ktory kropek nie umie w zdaniach postawic
we wlasciwym miejscu :)

32. Data: 2013-08-21 08:34:37

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Ustawa jest bublem legislacyjnym i nie warto na nią powoływać się.

jestes glupszy niz ustawa przewiduje
powolywalem sie juz na nia wiele razy i za kazdym razem dzialala na moja korzysc

biedny ciszewski uwaza sie za takiego madrego a co chwile na grupach rozczula sie jak
to dal sie
oszukac i jaki on pokrzywdzony

smiech na sali

dawaj wstawki o ksiedzach bo cos malo ostatnio

33. Data: 2013-08-21 10:33:01

Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

> Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
> ============================
> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
> z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
> W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
> Autoryzowany Serwis MMV

Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:

Zgłoszenia do serwisu:
http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
PENTAG

Pomoc Techniczna: (22) 338 90 30 w godz. 9:00 - 17:00

34. Data: 2013-08-21 11:26:02

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
> [...]
> Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
> Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:

Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
obsluguje :-)

J.

35. Data: 2013-08-21 11:33:33

Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

J.F. nabazgrał(a):

> [...]
> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko

Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin
naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy
drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

36. Data: 2013-08-21 12:10:46

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
> J.F. nabazgrał(a):
>
> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
> na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

> [...]
> 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy

No wlasnie - 95%.
Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
drobiazg.

> drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
> oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
> sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

J.

37. Data: 2013-08-21 12:29:01

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża. I jakoś nie
> pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
> pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane
> pudełko
> i pozwolono na zaglądanie do środka.
>
> BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
> Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
> tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
> czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do
ręki, wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia sieci->sim nr1
(Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w nazwę
wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu kontekstowe - zapisz. Później
ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie
Alcatel z Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z Andkiem w wersji 2.2
musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play. Ale było
to potrzebne tylko w czasie pierwszego uruchamiania karty Aero2 w
urządzeniu. Resetowałem do ustawień fabrycznych tablet już dwukrotnie, a
w czasie konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google
Play nie była już konieczna.

No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię.
O co chodzi z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim żadnej różnicy
między Samsungiem czy Motorolą.

38. Data: 2013-08-21 14:01:55

Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

J.F. nabazgrał(a):

> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
to pośrednik i wydłuża tylko czas.

> No wlasnie - 95%.

5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

> [...]
> Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
> mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz

Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.

> Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają
to w sumie tylko na Allegro.

> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

Ten przepis to fikcja ...

39. Data: 2013-08-21 14:13:43

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
> J.F. nabazgrał(a):
> Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
> to pośrednik i wydłuża tylko czas.

Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.

> 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?

> Ten przepis to fikcja ...

Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.

J.

40. Data: 2013-08-21 15:18:40

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" kv24p6$g4o$...@u...news.interia.pl

> [...]
> sieci->sim nr1 (Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w
nazwę wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu

Problem polegał na nietrafieniu palcem w >>Nowy APN<< -- zamiast dodania
nowego, uruchomiłem resetowanie -- uznałem więc, że nie ma opcji dodawania
i mogę jedynie przywrócić wartości ,,fabryczne''.

Opisałem to Tobie dość szczegółowo w innym poście.

W Ace ani razu nie zdarzyło się nietrafienie w tak duży :) ,,przycisk'',
więc nie brałem pod uwagę takiego czegoś.

Ponieważ na opakowaniu Monstera napisano, że współpracuje z Aero2
a w ustawieniach był APN z Aero2, uznałem, że w Monsterze nie można
dodać żadnego innego APN.

Dopiero rozmawiając z Tobą, sprawdziłem, czy aby na pewno wstukanie
sprawdzanie wszystkiego na wszelki wypadek przed opisaniem jest
u mnie standardowym :) zachowaniem.

> [...]
fabrycznych tablet już dwukrotnie, a w czasie
> konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google Play nie była już

W Monsterze resetowanie daje złe wyniki -- wstawia się niepotrzebnie
słowo 'internet' w poletku typ APN. Usuniecie tego słowa daje pożądany
efekt. Już po wszystkim zacząłem szukać pomocy w sieci i znalazłem
sporo opisów tego problemu. :)

> No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię. O co chodzi
z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim
> żadnej różnicy między Samsungiem czy Motorolą.

Te Alcatele, które ja oglądałem (Idol i jakiś inny) nie były rozbieralne.
W EuroAGD powiedziano mi, że Alcatele z reguły nie są rozbieralne i w razie
zawieszenia -- pozostaje serwis lub czekanie na rozładowanie baterii. Ace
nie zawiesił się ani razu, ale moim zdaniem na takie nierozbieralne telefony
nie nadszedł jeszcze czas.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Instalacja na działce przeróbka pomoc