Strona główna Grupy pl.rec.dom Electro.pl i reklamacja Monstera Re: Electro.pl i reklamacja Monstera

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Electro.pl i reklamacja Monstera

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
<1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
<kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl>
<13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net>
<kv2a7k$sid$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 21 Aug 2013 14:13:43 +0200
Message-ID: <19bb8eu5nmaek$.8zrrrkzktede.dlg@40tude.net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1377087212 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 82.143.187.50:60613
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048452 pl.rec.dom:135928
Ukryj nagłówki

Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
> J.F. nabazgrał(a):
>>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
>>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
>>> potem termin
>> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
> Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
> to pośrednik i wydłuża tylko czas.

Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.

>>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
>>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
>>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
>>> akceptację wyminy na nowy
>> No wlasnie - 95%.
> 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?

>> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
>> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
>
> Ten przepis to fikcja ...

Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.

J.

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Tadeusz L
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
21.08 Irokez
21.08 Trybun
21.08 Eneuel Leszek Ciszewski
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii
Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Mleko w ekspresie
Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Do czego i jak wykorzystac 'odpad' wody z filtra RO w kuchni?
gazociag - niski srednie wysokie cisnienie
Jak podmienic halogenki na ledy?
Jakie zarówki E27?
Szafki do samodzielnego montazu
Piekarnik z mikrofalą 2w1
Roborock S5 MAX
Prowadnica nie prowadzi
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6