Re: Electro.pl i reklamacja Monstera

Data: 2013-08-21 14:01:55
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "Chris" <c...@s...pl>

J.F. nabazgrał(a):

> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
to pośrednik i wydłuża tylko czas.

> No wlasnie - 95%.

5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

> Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
> Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
> mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
> drobiazg.

Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.

> Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają
to w sumie tylko na Allegro.

> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

Ten przepis to fikcja ...