Re: Electro.pl i reklamacja Monstera

Data: 2013-08-21 12:29:01
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: Trybun <I...@j...pl>

> O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
> Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
> dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
> i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości
> ,,fabrycznych'',
> a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
> dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
> zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.
>

> Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
> [...]

W czym dokładnie leży problem dodania APN Aero2? Ja biorę telefon do
ręki, wybieram ustawienia ->sieci komórkowe->ustawienia sieci->sim nr1
(Aero2)->punkty dostępowe->menu kontekstowe -> nowa nazwa apn - w nazwę
wpisuje Aero2 w apn - darmowy - menu kontekstowe - zapisz. Później
ustawiam ten APN jako domyślny, i to wszystko Tak to wygląda w telefonie
Alcatel z Andkiem 4.0.4 na pokładzie. W tablecie z Andkiem w wersji 2.2
musiałem na początku zainstalować aplikację APN z Google Play. Ale było
to potrzebne tylko w czasie pierwszego uruchamiania karty Aero2 w
urządzeniu. Resetowałem do ustawień fabrycznych tablet już dwukrotnie, a
w czasie konfiguracji Aero2 instalacja wużej wymienionego APN z Google
Play nie była już konieczna.

No, w Alcatelu też w razie zawieszenia też czasem trzeba wyjąć baterię.
O co chodzi z tym "Rozbieraniem"? Ja nie widzę w nim żadnej różnicy
między Samsungiem czy Motorolą.