Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Chris" <c...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Date: Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 49
Message-ID: <kv2a7k$sid$1@node2.news.atman.pl>
References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
<1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
<kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl>
<13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1377086516 29261 194.56.211.10 (21 Aug 2013 12:01:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Aug 2013 12:01:56 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048450 pl.rec.dom:135927
Ukryj nagłówki
J.F. nabazgrał(a):
> Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
>> J.F. nabazgrał(a):
>>> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
>>> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
>>> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
>>> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
>>> obsluguje :-)
>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
>> potem termin
> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
to pośrednik i wydłuża tylko czas.
>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
>> akceptację wyminy na nowy
> No wlasnie - 95%.
5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)
> Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
> Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
> mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
> drobiazg.
Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.
>> drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
>> oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier
>> już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
> Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.
To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają
to w sumie tylko na Allegro.
> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
Ten przepis to fikcja ...
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
|