Electro w sprawie Monstera

41. Data: 2013-09-23 08:42:32

Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
wiadomości news:l1igor$2ts$1@node2.news.atman.pl...

> "Jan Koval" l1grpm$nkv$...@p...wsisiz.edu.pl

> Wysoki sądzie... Na 100 tysięcy spotkanych ludzi,
> mój klient zamordował tylko 3 osoby, dlatego nie
> należy go nazywać mordercą. :)
>

> Zacytujmy te opinie z Ceneo:

Fajnie, że próbujesz chronić innych przed firmą X. Jeśli masz twarde dowody to idź do
sądu i się sądź.
Czy sprwdziłeś firmę przed zakupem? Przecież jest tam tyle negatywnych komentarzy.

J.

42. Data: 2013-09-25 01:39:18

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" 523f2ca6$0$1214$6...@n...neostrada.pl

> Mylisz się.

Jest tego więcej:

wynoś się!
umyj się!
i właśnie wtedy pobrudziłem się...

Natomiast misie raczej nie są poprawne. :)

Mi się wydaje, że...
Się tak zastanawiam...

Oczywiście początkowo ,,się tak zastanawiam'' było używane tak,
jak ,,będąc młodą lekarką, wszedł raz do mej przychodni pacjent''.

co stoi na przeszkodzie --> co na stoi przeszkodzie
na przykład latem --> na ten przykład latem --> latem przykład na ten

Ale są i poprawne, choc zabawne sformułowania typu:

nie przejmuj się -- nie się przejmuj

-=-

Electro pisze, że ja nie piszę prawdy...
I że jedyną formą kontaktu ze mną jest portal Opineo. :)

ELECTRO.pl 24 września 2013

Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
na adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający jest fakt, że
jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo. Do sklepu
informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła. Zastanawiający jest
również fakt, że pozostała korespondencja ze sklepu do klienta
dociera tylko nie wspomniany bon. W kwestii zgłoszonego problemu
z urządzeniem klient otrzymał informacje o możliwości skorzystania
z bezpośredniej pomocy serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia
za pośrednictwem sklepu. Wiadomość została wysłana 19 sierpnia
i pomimo prośby o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi.
W swojej poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy.

Rozetnę wypowiedź...

Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany
na adres e-mail podany w zamówieniu.

Ale bonu nie widać w mojej skrzynce, choć inne listy docierają.
Nie dotarły jedynie listy zawierające ów bon oraz list od
pikesl_sklepu, w którym piksel_sklep prosi po przysłanie
zdjęć uszkodzonego bubla.

Do sklepu informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła.

A pomimo tego -- sklep wie o tym, że kolejna przesyłka nie dotarła. :)

Zastanawiający jest również fakt, że pozostała korespondencja
ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany bon.

No właśnie. To jest zastanawiające. :)
A może by tak wysłać bon za pośrednictwem Opineo?
Chyba Opineo nie wykiwa mnie -- nie zrealizuje
bonu ,,w moim imieniu'' ale bez mojej zgody?...
Ja bym zaufał. :)

W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał
informacje o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy
serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia za pośrednictwem
sklepu.

Tak. Początkowo sklep proponował rozwiązanie problemu w sklepie,
później -- w serwisie. :) IMO grał na zwłokę. :)

Wiadomość została wysłana 19 sierpnia i pomimo prośby o informację
zwrotną pozostała bez odpowiedzi. W swojej poprzedniej wypowiedzi
oceniający niestety nie pisze prawdy.

Sklep raz wysłał bon po raz pierwszy w czasie realizowania zamówienia,
innym zaś razem dopiero wtedy, gdy otrzymał od przewoźnika informację
o dostarczeniu telefonu...

Wg sklepu obie te relacje są prawdziwe, choć są ze sobą sprzeczne...

Jeszcze inna wersja (mam na myśli teraz rozmowę telefoniczną)
mówi, iż bon został wysłany nie wcześniej niż 2 dni po
dostarczeniu telefonu i miał dotrzeć do mnie nie później
niż 7 dni, licząc od dnia wysłania telefonu przez Electro
lub od otrzymania telefonu przeze mnie.

Zastanawiający jest fakt, że
jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo.

Co widać wyraźnie. :) Przypomnę, że wysyłkowy sklep Electro.pl -- to
sklep internetowy.

Eneuel do Electro, około północy, z 28 na 29 sierpnia 20013 roku:

Nadal nie mam od Was obiecanego bonu wakacyjnego. Numer reklamacji -- 34951

Formularz reklamacji
Twoja reklamacja została wysłana.

W ciągu kilku minut powinieneś otrzymać e-mail potwierdzający
przyjęcie zgłoszenia. Otrzymasz również numer sprawy, pod którym
reklamacja została zarejestrowana.

Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej możecie Państwo śledzić
po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych
klientów), gdzie pracownicy działu reklamacji będą aktualizować
statusy Państwa reklamacji, oraz pozostawiać ważne informacje.

Dziękujemy
Dział Reklamacji ELECTRO.pl

Electro do Eneuela, 29 sierpnia, godzina 00:05 20013 roku:

Twoja reklamacja otrzymała numer sprawy: 35695
W przypadku kontaktu z działem reklamacji prosimy o powoływanie się na ten numer.

W ciągu kilku dni roboczych skontaktujemy się z Państwem, w celu
omówienia dalszego przebiegu reklamacji.
[...]

Czy nadal można rozmawiać z ludźmi, którzy rzadko :) odwołują
się do rzeczywistości w swych wypowiedziach kierowanych do mnie?...
Niemal każda wypowiedź Electro to drwina, opisanie tego, co nie miało
miejsca, płakanie spowodowane rzekomo krzywdzącą oceną, oczernianie mnie...

W toczonym (na Opineo) sporze ja odpowiadam bezzwłocznie, zaś Electro.pl -- po 7
dniach.

Eneuel 2 września
Electro 10 września
Eneuel 10 września
Electro 17 września
Eneuel 17 września godzina 18:27:07
Eneuel 17 września <-- to samo, ale o godzinie 19:13:57
Electro 24 września

Bonu oczywiście nadal nie mam. Wkrótce miną 2 miesiące od kupna,
lato skończyło się, bon ma swoją ważność...

Przypomnę -- bon to numer słany m@ilem.
Można wysłać go wiele razy bez obawy o wielokrotne jego wykorzystanie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

43. Data: 2013-09-25 04:02:26

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" l1t81n$c5l$...@n...news.atman.pl

> Natomiast misie raczej nie są poprawne. :)

> Mi się wydaje, że...

Powyższe jest chyba niepoprawne, ale z innego powodu.
Natomiast umieszczenie 'się' przed czasownikiem nie
jest błędem, ale ta konstrukcja jest stosowana raczej
rzadko.

Niepoprawne misie to takie coś:

mi się nie wydaje
mi się nie udało
jej się nie wydaje [za mąż?...]

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

44. Data: 2013-09-25 21:13:34

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> i właśnie wtedy pobrudziłem się...

I to jest właśnie gwara, której używasz, i która pozwoliła mi
zidentyfikować Twoje pochodzenie.

Poczytaj trochę słownika poprawnej polszczyzny. Dowiesz się trochę o
akcentowaniu i o używaniu "się" na końcu zdania.

W tym przypadku należało napisać "i wtedy właśnie się pobrudziłem". To
co napisałeś śmierdzi rusycyzmem.

Dla mnie EOT, bo to nie ta grupa.

Pozdrawiam,
MW

45. Data: 2013-09-26 02:52:02

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 524335de$0$1266$6...@n...neostrada.pl

> I to jest właśnie gwara, której używasz,

Gwara to coś innego. :)
I gwary są akurat poprawną formą komunikacji. :)

> i która pozwoliła mi zidentyfikować Twoje pochodzenie.

Akurat jestem obecny na grupach od kilkunastu lat i nie
ukrywam ani swego życiorysu, ani swego obecnego miejsca
zamieszkania, ani poprzednich miejsc, w których mieszkałem...

Zostawiłem tutaj około 45 tysięcy postów. :)
Poza kilkoma wszystkie są podpisane:

() albo moim imieniem i nazwiskiem,
() albo moim pseudonimem oraz imieniem,
() albo moim pseudonimem oraz moim imieniem i nazwiskiem...

To (między innymi to) nas różni -- ja nie ukrywam swego
pochodzenia, nazwiska, miejsca zamieszkania, życiorysu,
swoich poglądów itp., a Ty ukrywasz się za pseudonimem. :)

> Poczytaj trochę słownika poprawnej polszczyzny. Dowiesz się trochę o akcentowaniu i
o używaniu "się" na końcu zdania.

> W tym przypadku należało napisać "i wtedy właśnie się pobrudziłem".

Co wówczas gdy jednak nie pobrudziłem się?
Nie się pobrudziłem?

> To co napisałeś śmierdzi rusycyzmem.

Idź z tym problemem do laryngologa. :)

> Dla mnie EOT, bo to nie ta grupa.

Więc idźmy na polszczyznę, gdzie dowiemy się, czy masz rację. :)

-=-

Szybka i pobieżna ,,analiza'' moich postów mogłaby ukazać,
że wyrzucanie 'się' na koniec to efekt korzystania z tych
grup. :) W Białymstoku często słychać: ,,Ty się nie przejmuj tym''. ;)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Postscriptum: Electro.pl wreszcie przysłał mi bon wakacyjny.
Nie jest to żaden unikalny/dyskretny numer, ale
całkowicie uniwersalne hasło używane na co dzień, które nieraz
padło w moich postach dotyczących tego właśnie bonu. :) Słanie
bonu zajęło sklepowi 2 miesiące bez kilku dni. :) Bon ważny
jest do końca tego roku.

46. Data: 2013-09-26 02:53:04

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 523b2478$0$1231$6...@n...neostrada.pl

> "Moje miasto to Białystok, bo moje życie to Białystok..."

Tysiące moich postów zawierają nawet dokładne (co do
sekund kątowych) koordynaty geograficzne mego położenia. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

47. Data: 2013-09-26 13:04:52

Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" napisał:

Poczytaj trochę słownika poprawnej polszczyzny. Dowiesz się trochę o
akcentowaniu i o używaniu "się" na końcu zdania.

No, się czyta się. I się używa się.

> W tym przypadku należało napisać "i wtedy właśnie się pobrudziłem".

A potem "się umyłem" czy "umyłem się"? ;->

JoteR

48. Data: 2013-09-26 15:21:32

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 524335de$0$1266$6...@n...neostrada.pl

> I to jest właśnie gwara, której używasz, i która
> pozwoliła mi zidentyfikować Twoje pochodzenie.

Gwara nie jest niepoprawnością -- Ty zaś, odsyłając mnie
do słownika poprawnej polszczyzny, sugerujesz, iż piszę
niepoprawnie.

> Poczytaj trochę słownika poprawnej polszczyzny. Dowiesz
> się trochę o akcentowaniu i o używaniu "się" na końcu zdania.

Wyślemy słownik PWN do poprawy? ;)

> W tym przypadku należało napisać "i wtedy właśnie się pobrudziłem".

A mnie uczono, że 'przypadki' są w zaklinaniu ;)
(w deklinacji) rzeczownika, tutaj zaś są 'wypadki'. :)
Mogę też być razy. [ale te bywają mylone z pieniędzmi]

> To co napisałeś śmierdzi rusycyzmem.

się rozwiódł z żoną
się z żoną rozwiódł
się przed tygodniem z żoną rozwiódł <-- mnie to pachnie poezją,
rytmicznym kołysaniem
serca czytelnika ;)

> Dla mnie EOT, bo to nie ta grupa.

Nie się przejmuj. Ślę i na polszczyznę. :) I się tak zastanawiam nad
rzuceniem okiem do słownika... [tylko nie wiem -- prawym rzucić czy
lewym...]

I się tak nad tym zastanawiam, czy aby nie rzucić okiem...
W celu jednak jakim mam tak rzucać?

Oko jednak mówi do mnie -- się rzucę... ;)

Pierwsze lepsze 'się'...

rozejść się dk XI, ~jdę się, ~jdziesz się, rozejdź się, rozszedł się,
rozeszła się, rozszedłszy się - rozchodzić się ndk VIa, ~dzę
się, ~dzisz się, ~chodź się, ~dził się

1. <<o grupie: pójść, udać się w różne strony,
w różnych kierunkach; rozproszyć się>>

Ludzie rozeszli się do domów.
Uczniowie rozeszli się do klas.
Tłum się powoli rozchodził.

2. <<o małżeństwie: rozwieść się>>

Rozejść się z mężem, z żoną.
-->>Po dwóch latach małżeństwa rozeszli się.

3. <<o głosie, świetle, cieple itp.: wydobywając się z jednego
źródła, rozprzestrzenić się w różnych kierunkach??

Dokoła rozchodził się zapach ciasta.
Ciepło rozeszło się po całym ciele.
Fale światła rozchodzą się z ogromną szybkością.

pot. Coś (np. sprawa, plany, zamierzenia) rozeszło się po
kościach <coś nie doszło do skutku, spełzło na niczym>

przen. <<o wiadomościach, plotkach itp.: zostać
rozgłoszonym; rozprzestrzenić się??

Wiadomość rozeszła się szybko po osadzie.
Po mieście rozeszły się pogłoski o katastrofie.

4. zwykle ndk <<o drogach, szlakach itp.: prowadzić z jakiegoś
miejsca w różne strony, w różnych kierunkach; rozwidlać się,
rozgałęziać się>>

Za wsią droga rozchodziła się w trzech kierunkach.

Czyjeś drogi się rozchodzą <<ktoś się z kimś rozstaje; ktoś
przestaje mieć z kimś jednakowe poglądy, wspólne interesy>>

5. <<o pieniądzach: ulec wydaniu, roztrwonieniu, rozproszyć
się przez wydanie; o towarach: znaleźć prędko nabywców,
zostać rozprzedanym>>

Pieniądze rozeszły się w ciągu paru dni.
Nakład książki rozszedł się błyskawicznie.

6. <<rozsunąć się, rozchylić się tworząc szczelinę, szparę??

Ściany się rozeszły.

7. zwykle dk <<rozproszyć się, zniknąć>>

Chmury się rozeszły.

Jak widać -- słownik PWN też z Białegostoku... ;)

Nie przejmuj się. <-- zapiszesz to w innym szyku?
Nie oglądaj się.

Za dziewczynami -- nie oglądaj się...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

49. Data: 2013-09-27 19:42:24

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy wynik, jaki wypluł wujek google:

http://www.lpj.pl/index.php?op=35&id=9

Więcej się już nie wypowiadam (a w/g Twojej konstrukcji "więcej już nie
wypowiadam się"), bo nie mam zamiaru kopać się z koniem ("kopać z koniem
się").

Pozdrawiam,
MW

50. Data: 2013-10-25 00:24:19

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 5245c380$0$1221$6...@n...neostrada.pl

> [...]

> Więcej się już nie wypowiadam (a w/g Twojej konstrukcji "więcej już nie wypowiadam
się"), bo nie mam zamiaru kopać się z koniem

Jak widzę -- nie zauważyłeś, że kleję 'się' do stosownego czasownika, nie
zaś (jak najwyraźniej zarzucasz mi) umieszczam 'się' na końcu zdania. Kleję
'się' świadomie, celowo i nie ma owo klejenie związku z Białymstokiem, gdzie
'się' wędruje swobodnie niemal po całym zdaniu, co ,,się czasami komuś może
nie spodobać''.

Google wykaże Ci (o ile zechcesz) że choć mieszkam w Białymstoku
ponad 46 lat i piszę na grupach dyskusyjnych kilkanaście lat,
wiadome 'się' kleję tak od niedawna. Cieszę się z tego, że
zostało to zauważone.

Na uwadze mam kolejne ,,stabilizacje'' moich wypowiedzi, choć
nie wiem, w jakiej kolejności będę je wprowadzał. Przykładowo:

zarzucasz mi mi zarzucasz zarzucasz mnie mnie zarzucasz
zielony tornister tornister zielony
dorośli lubią dzieci dorosłych lubią dzieci

Modyfikacje te mają na celu odkwiecenie ;) moich wypowiedzi
i ujednolicenie/wyprostowanie interpretacji tychże.

misie lubią dzieci -- trudno tu zgadnąć, kto kogo lubi
misie lubią dzieci -- trudno zgadnąć tu, kto kogo lubi
misie lubią dzieci -- tu trudno zgadnąć, kto kogo lubi

konstrukcja, w której 'się' przylega do właściwego czasownika.

Co prawda można by kleić 'się' z przeciwnej strony, ale
ta strona jest już zarezerwowana dla przeczenia 'nie'.
(nie znam sytuacji wędrowania przeczenia 'nie', jeśli
nie liczyć moich wypowiedzi typu 'w celu jakim?')

nie podoba się im zielony tornister

Przyklejenie 'się' z przeciwnej strony czasownika dałoby efekt
właśnie znany mi ze stron litewskich -- >>Ty nie się przejmuj<<. ;)

Nie znam sytuacji umieszczania 'nie' po czasowniku, którego to 'nie' dotyczy:

znam sytuacji nie umieszczania <--- przeczenie 'nie' nie dotyczy
tutaj rzeczownika 'umieszczania', ale dotyczy czasownika 'znam '

Niby można napisać jakoś tak:

przeczenie 'nie' dotyczy tutaj nie rzeczownika 'umieszczania', ale czasownika 'znam
'

jednak chyba nie o to chodzi. ;)

-=-

Innymi słowy -- nie mogąc stawiać zaimka 'się' przed czasownikiem, stawiam go po
czasowniku.
Nie jest to gwara białostocka, ale moja własna, na dodatek bardzo świeża ;) i
nieokrzepnięta.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Termowentylatory - pytania
Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur
Problem z centralnym ogrzewaniem
Sezonowe ogrzewanie balkonu
Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia