FAQ pl.misc.dieta

11. Data: 2002-06-03 18:09:44

Temat: Re: FAQ pl.misc.dieta
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:adg4s2$s3$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Joanna Duszczyńska"

> czepiania

> A ja nie. To nie jest żadne FAQ grupy. To jest kilka poglądów JW
> (słusznych lub nie) i innych wyczytanych przez niego w pisemkach...
> nie powiem, jakich, można się domyśleć.
>
> FAQ musi być rzetelne, uczciwe, obiektywne. Tekst "Dieta" taki nie
> jest, wyraźnie jest nasycony zdaniem jego autora.

Niby masz rację, ale i tak uważam ze Janek wykazał tam inne poglądy niż
pokazuje na grupie - więcej tolerancji.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

12. Data: 2002-06-03 18:29:34

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> skribis:

>Bo na tym to właśnie polega, im więcej pijesz bardziej słodkich, kwaśnych,
>słonych napojów, tym więcej organizm domaga się płynów (chce to rozcieńczyć
>wodą),

co chce rozcienczyc - napoj ?

>ale durnowaty człowieczek pije dalej te same "odżywcze" napoje "z
>witaminami"

dlaczego te dwa wyrazy sa w cudzyslowach ?

>Podobnie jest z wszelkimi truciznami (czytaj: lekami),

sugerujesz ze trucizny to leki ?

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim
biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza

13. Data: 2002-06-03 18:34:05

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:adaqp4$i5q$1@news.tpi.pl...
>
> Czemu dieta kojarzy się tylko z odchudzaniem???

Zwykle się tak kojarzy. Na grupę zwykle zaglądają osoby chcące się
odchudzić.
Myślę, że osoby chcące zachować obecną wagę i chcące polepszyć sposób
żywienia też skorzystają. Np jedzenie pokarmów o niskim IG może mieć wpływ
na stałe, dobre samopoczucie w przeciwieństwie tych o wysokim IG, które mają
duże zmiany poziomu aktywności.

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

14. Data: 2002-06-03 18:38:47

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:adf9fd$i9s$1@news.onet.pl...
> Wpadłam w podziw po tym, co przeczytałam na Twojej stronie o diecie
> optymalnej...
> Naprawdę. Jak to się stało, że stać Cię było na odrobinę
> adekwatnej/wiarygodnej treści? a nawet na to, by tę dietę komuś polecać.
> Naprawdę szacuneczek.

Dziękuję. Nigdy nie byłem wrogiem tej diety tylko ideologicznego myślenia,
przypisywaniu jej zbyt wielu zalet, sekciarstwa. W dalszym ciągu twierdzę,
że nie ma dowodów na jej nieszkodliwość w dłuższym okresie, a są dane
mówiące o potencjalnej szkodliwości. Co nie przeczy temu, że można się na
niej odchudzić, a zmiana sposobu odżywianai, "szok" dietetyczny może mieć
korzystny wpływ. Taki szok może też prawdopodobnie wywołać dieta Waszych
"odwiecznych wrogów" wegetarian. :-))))

> No i jeszcze prócz szacuneczku odrobina "tradycyjnej, staropolskiej,
> upierdliwej krytyki".
> Punkt czwarty "4. Ogólne zasady zdrowego odżywiania." powinien zostać
> zamieniony na "4. Ogólne zasady zdrowego odżywiania w/g aktualnych zaleceń
> oficjalnej medycyny". Słowo "aktualnych" możesz nawet podkreślić, bo
wiedza
> się aktualizuje z czasem...

Takich zastrzeżeń powinno być więcej, ale kto to będzie czytał? Należy
zastrzec, że mogę się mylić, że nie jestem ekspertem, itd. Ale to chyba jest
oczywiste i na razie nie będę wprowadzał zbyt wiele zbędnej filozofii do
tekstu.

15. Data: 2002-06-03 18:42:19

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nie. To nie jest żadne FAQ grupy. To jest kilka poglądów JW
> (słusznych lub nie) i innych wyczytanych przez niego w pisemkach...
> nie powiem, jakich, można się domyśleć.

Pisemko, z którego korzystałem przy pisaniu zapotrzebowania na witaminy
zostało podane jako źródło. Reszta była pisana z pamięci. Proszę o
_konstruktywną_ krytykę. Na razie nic nie wnosisz do dyskusji.

> FAQ musi być rzetelne, uczciwe, obiektywne. Tekst "Dieta" taki nie
> jest, wyraźnie jest nasycony zdaniem jego autora.

Prawdopodobnie każde FAQ nie przesycone entuzjazmem i uwielbieniem dla diety
optymalnej będzie dla Ciebie nierzetelne i nieuczciwe.
Co do obiektywności... Powiedz COKOLWIEK obiektywnego, na DOWOLNY temat a ja
ten obiektywizm podważę.

16. Data: 2002-06-03 18:43:46

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:adgbgt$4as$1@news.onet.pl...
> Niby masz rację, ale i tak uważam ze Janek wykazał tam inne poglądy niż
> pokazuje na grupie - więcej tolerancji.

Dzięki, nawiasem mówiąc, jeżeli "przegiąłem" w którąś stronę to proszę mnie
skorygować. Cytat oraz nowe proponowane brzmienie.
BTW Mocno się gryzłem w palce, żeby nie klepnąć coś ehm.... :-)

17. Data: 2002-06-03 18:46:05

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:adfemr$1e4$2@news.onet.pl...
> [...]
> wodą), ale durnowaty człowieczek pije dalej te same "odżywcze" napoje "z
> witaminami" i dalej chce się pić... ;)))

Chyba myślimy podobnie tym razem. :-O :-)

> organizm chce się pozbyć, działa moczopędnie, a specyfik rozpuszczalny w
> tłuszczu działa żółciopędnie?
> Przecież to jedyny sposób (szybkie wydalenie z moczem, lub żółcią) tego,
co
> truje...

W to bym wątpił. Czuję wpływ "optymalny"
:-)

18. Data: 2002-06-03 19:57:34

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adgdgk$p4n$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:adfemr$1e4$2@news.onet.pl...
> rozcieńczyć
>
> Chyba myślimy podobnie tym razem. :-O :-)

: O :) ... jeżu, to już drugi, a może nawet trzeci raz! 8 )

Węszysz podstęp??? ;)))

19. Data: 2002-06-03 20:14:48

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adgdcc$odl$2@news.tpi.pl...
> [...]
> wiadomości news:adgbgt$4as$1@news.onet.pl...
>

> Dzięki, nawiasem mówiąc, jeżeli "przegiąłem" w którąś stronę to proszę

Proszę uprzejmię: przeginasz na grupie i proszę o kurs
w kierunku optymalnych... ;)))
Zostaw te palce! Żartowaaaaałam... ;)))

> Cytat oraz nowe proponowane brzmienie.

Aż tyle czasu, to ja nie mam, za dużo musiałabym cytować ;)

> BTW Mocno się gryzłem w palce, żeby nie klepnąć coś ehm.... :-)

No widzisz, Twoja osobista strona mogłaby tych optymalnych treści
nie wytrzyyymać... ;)
no i te palce, jeszcze sobie odgryziesz i będzie na nas... ;->

20. Data: 2002-06-04 06:36:45

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> skribis:

>A ja nie. To nie jest żadne FAQ grupy. To jest kilka poglądów JW
>(słusznych lub nie) i innych wyczytanych przez niego w pisemkach...
>nie powiem, jakich, można się domyśleć.

No powiedz, w jakich pisemkach pisze sie o diuretykach, kwasach omega-3 i
omega-6 ?

Pozdrawiam, Leh
--

Węglowodanożerca?