FAQ pl.misc.dieta

31. Data: 2002-06-06 12:26:35

Temat: Re: FAQ pl.misc.dieta
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie tak, ale dalej nazwywamy go pomidorem,
> tylko że to pomidor nowszej, lepszej generacji :-)

Nazywacie. Subiektywne.

> Bo na tej samej wodzie robię także dużo herbaty i nie szkodzi mi.
> Próbka reprezentatywna:-)

Subiektywna.

> Jezeli jestem tylko myślą, elektronem, symulacją to i tak istnieję
> tylko w innej formie niż przyjęta. Pamiętaj że "istnieć" to nie znaczy
> tylko "być człowiekiem". Liść istnieje choć nie jest człowiekiem.
> Myśl zaistniała w mojej głowie, więc jest a przynajmniej była :-)

Znowu jesteś subiektywna. Jak widzisz, wszystko co powiesz może zostać
uznane za subiektywne w zależności od koncepcji filozoficznej. :-))
Dołóż jeszcze teorię względności i "obiektywizm" staje się tylko
wyimaginowaną ideą.
FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

32. Data: 2002-06-06 20:29:52

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
Co do diety opty, to trochę już za dużo napisałem o tej diecie. Nie chcę
powtarzać tego, co przeczytają na optymalnych linkach. Poza tym wstrzymam
się na razie z przypisywaniem zbyt wielu niesprawdzonych zalet do czasu,
kiedy się dowiem więcej na ten temat.
BTW I tak wygrywa pod względem ilości tekstu w opisie. :-)

33. Data: 2002-06-06 20:46:52

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za uwagi. Dopisałem niektóre z nich.
Co do biegania, to zbyt intensywne będzie powodowało nadmierny katabolizm.
Niektórzy zalecają raz biegać mało intensywnie, a w co drugi trening
przeplatać intensywne z truchtem tak jak pisałeś.
Na mleku tez można chudnąć, pod warunkiem, że się go nie pije zbyt dużo.
Jeżeli całkowita ilość węglowodanów jest mniejsza niż 100-150 g, to zwykle
się chudnie a mleko się w tym zmieści. Niestety wielu dorosłych nie trawi
laktozy, coż, mają pecha... :-)

Użytkownik "l0c0" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

34. Data: 2002-06-06 20:48:13

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możliwe, gdyż takie witaminy jak A,D,E,K są rozpuszczalne tylko w
> tłuszczach, więc jeśli usuniemy tłuszcz, to je również.

Prawidłowa dieta zakłada przyjmowanie tłuszczu. Usuwając nasycony z mleka,
zastępujemy go nienasyconymi z ryb oraz pochodzenia roślinnego, więc ten
problem mamy z głowy. :-)

35. Data: 2002-06-08 10:28:52

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adohpf$4fg$3@news.tpi.pl...

> Prawidłowa dieta zakłada przyjmowanie tłuszczu. Usuwając nasycony z mleka,
> zastępujemy go nienasyconymi z ryb oraz pochodzenia roślinnego, więc ten
> problem mamy z głowy. :-)

Sugerujesz, że tłuszcze nasycone stwarzają jakiś problem w organiźmie, a
nienasycone go nie stwarzają.
Czy mógłbyś wyjaśnić na czym polega ten problem z tłuszczami nasyconymi.
Oczywiście nie chodzi mi o jakieś slogany z kolorowych pisemek, tylko o
wytłumaczenie na bazie wiedzy biochemicznej.

Pozdrawiam
Leszek

36. Data: 2002-06-08 11:29:40

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście nie chodzi mi o jakieś slogany z kolorowych pisemek, tylko o
> wytłumaczenie na bazie wiedzy biochemicznej.

a po co i tak do ciebie nic nie dociera

37. Data: 2002-06-08 22:22:47

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a po co i tak do ciebie nic nie dociera

Ale teraz może dotrze. Tylko żeby miało co dotrzeć. W co wątpię.

38. Data: 2002-06-09 10:35:56

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale teraz może dotrze. Tylko żeby miało co dotrzeć. W co wątpię.

no widzisz z góry zakładasz ,ze nic nie dotrze

39. Data: 2002-06-09 20:16:22

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no widzisz z góry zakładasz ,ze nic nie dotrze

Widzisz Czarnycharakterku, cieniutki jesteś jeżeli chodzi o wiedzę.
Potrafisz tylko mącić i namawiać ludzi, żeby robili sobie krzywdę jedzeniem
owoców na czczo. Napisz może wreszcie coś konstruktywnego. Czekam np. na
wyjaśnienie dlaczego to tłuszcze nasycone są szkodliwe dla organizmu.

Pozdrawiam
Leszek

40. Data: 2002-06-10 09:43:08

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Widzisz Czarnycharakterku, cieniutki jesteś jeżeli chodzi o wiedzę.

faktem jest ,ze wiedzy ezoterycznej nie przyswoiłem sobie na kursach dla
dyplomowanych doradców zywienia optymalnego w takim stopniu jak ty.
Leszku!!! twoja wiedza na temat odzywiania jest GÓWNO (sic!)warta.
oczywiscie mozesz się ze mną nie zgodzic gdyz jestes święcie przekonany ze na
kursach w arkadii pozjadałes wszystkie rozumy ale tak niestety nie jest.
ale o tym to ty się nie dowiesz póki siedzisz po uszy otumaniony przez sekte i
jej charyzmatycznego guru.

> Potrafisz tylko mącić i namawiać ludzi, żeby robili sobie krzywdę jedzeniem
> owoców na czczo. Napisz może wreszcie coś konstruktywnego. Czekam np. na
> wyjaśnienie dlaczego to tłuszcze nasycone są szkodliwe dla organizmu.

W temacie przekonywania ciebie i innych czlonków sekty optymalnych patrz wyzej

> Pozdrawiam
> Leszek

Węglowodanożerca?
Razem czy osobno?