Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).

1. Data: 2001-06-09 14:49:41

Temat: Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym urządzić coś w rodzaju plebiscytu.
Mianowicie - ściąłem się dość ostro z kolegą Jackiem
nazwie).
Dlatego też proponuję odpowiedzieć na dwa pytania:
1. Który z nas dwóch jest większym fanatykiem?
2. Który z nas dwóch jest większym błaznem?

Celowo wstrzymałem się od głosu (i zgodnie z Kodeksem Honorowym kolega
Jacek powinien zrobić to samo).
Poza tym ja nie opisuję dyskusji, bo uważam, że nie powienem narzucać
swojej interpretacji wydarzeń.

Jeśli się okaże, że ja jestem większym lub równym fanatykiem/błaznem,
niż kolega Jacek, to dołożę wszelkich starań, żeby się poprawić.
Natomiast, jeśli on wygra w którymś z pytań, to jego pytajcie, co z tym
zrobi.

Proszę ewentualnych głosujących tylko o niemnożenie własnych bytów
(:-)).

PS. Jeszcze raz przepraszam za NTG, ale uważam, że w grupie ze "sci" w
nazwie fanatyzm i błazeństwo nie powinny mieć miejsca.
--
Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

2. Data: 2001-06-09 15:47:39

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> [...]
>
> PS. Jeszcze raz przepraszam za NTG, ale uważam, że w grupie ze "sci" w
> nazwie fanatyzm i błazeństwo nie powinny mieć miejsca.

skoro tak uwazasz i jestes o tym przekonany, to czemu postepujesz inaczej ?
Jacek

3. Data: 2001-06-09 15:55:17

Temat: Re:mleko
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

***** napisał:

> Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> napisał w
> wiadomości news:jpc4itsdjile451u8ogepcdioflb4tjrqp@4ax.com...
>
> Jedno pytanie. Który *dorosły* ssak używa mleka?
> To (chyba) powinno wystarczyć.

Zapytaj kota.
Ssaki nie maja mozliwosci picia mleka w doroslosci, poniewaz sobie nie
udomowily
innych ssakow, dostarczycieli mleka.
Ale np. juz biedronki udomowily sobie mszyce i zbieraja ich nektar.

A ktory dorosly ssak hoduje kury na mieso i jajka ,
ktory dorosly ssak chodzi do sklepu po zakupy ,
ktory dorosly ssak gotuje wode, pije piwo, wino, wodke ?

Argumentacja jest naprawde w stylu Artura.
Jak juz mleko, to czsemu nie od malpy czy psa.
Zatem zycze mu smacznego psiego i malpowego mleka i do widzenia.
I niech wiecej sie nie powoluje na swoja nauczkowosc, bo to kpina.

Nie lubi , nie trawi mleka to jego prywatna sprawa. Co nie znaczy ze swoje
niemoznosci
ma reklamowac jako obowiazujacy standard.
Impotent tez pewnie by pisal, ze kontakt z kobietami w lozku jest szkodliwy.

Ale mleko jest i bylo zdrowe, jest wysokokalorycznym napojem i
produktem/polproduktem
do wytwarzania serow, smietany, masla, serwatki, jogurtow.

I naprawde kto chce to niech pije, kto nie to nie.
Ale niedobrze jest gdy male dzieci sa pozbawiane mleka z uwagi na niemoznosci
rodzicow.

Nie istnieja zdrowsze i lepsze napoje dla dzieci niz mleko.
Soki tez, z marchwi, ale rownie dobrze mozna jesc swieze owoce, tarta marchew,
czy gryzc ja.

Jacek

4. Data: 2001-06-09 16:27:55

Od: "*****" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. Który z nas dwóch jest większym fanatykiem?
> 2. Który z nas dwóch jest większym błaznem?

Jedno pytanie. Który *dorosły* ssak używa mleka?

Pozdrawiam
3msie cieplo

5. Data: 2001-06-10 00:11:19

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał(a):

> [...]
> Dlatego też proponuję odpowiedzieć na dwa pytania:
> 1. Który z nas dwóch jest większym fanatykiem?
> 2. Który z nas dwóch jest większym błaznem?

Mogę Ci napisać, że Twoje posty czytam z zaciekawieniem...Natomiast co dotyczy Jacka,
który jak jest zagrożony, to zmienia nicki...Był on już m.in Expertem ( lidzie mówia
na
niego Expierd), potem Jackiem z numerem, teraz jakiś Pastor...Popytaj o niego na
grupach, to Ci wszyscy powiedzą, że Expierd urzęduje już na stałe w ich
"kill-file'ach.

> Jeśli się okaże, że ja jestem większym lub równym fanatykiem/błaznem,
> niż kolega Jacek, to dołożę wszelkich starań, żeby się poprawić.

Moim zdaniem nie musisz się poprawiać...Po prostu ignoruj posty Expierda i nie
odpowiadaj na nie.

> Natomiast, jeśli on wygra w którymś z pytań, to jego pytajcie, co z tym
> zrobi.

Po co ten plebiscyt?

> PS. Jeszcze raz przepraszam za NTG, ale uważam, że w grupie ze "sci" w
> nazwie fanatyzm i błazeństwo nie powinny mieć miejsca.

Oczywiście.

Pozdrawiam,
Kaja
--
f...@f...pl
" Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa

6. Data: 2001-06-10 16:58:06

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. Który z nas dwóch jest większym fanatykiem?
> 2. Który z nas dwóch jest większym błaznem?

Chyba Cię nie pocieszę, ale skoro dałeś się podpuścić i dyskutowałeś z
Ekspertem...Sam sobie odpowiedz
Justyna
"Ponieważ w tym kraju wszystko stoi na głowie, dno jest pewnie na samej
górze" Joanna Chmielewska

.

7. Data: 2001-06-11 09:09:05

Temat: Odp: Re:mleko
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał

: ***** napisał:

: > Jedno pytanie. Który *dorosły* ssak używa mleka?
: > To (chyba) powinno wystarczyć.

: Zapytaj kota.

Kot z natury nie pije mleka krowiego. Nauczył go tego człowiek, tak samo, jak
nauczył psa jeść Pedigree Pal, słodycze, owoce i warzywa. Zapytaj dzikiego
kundla, wilka lub psa dingo, czy ze smakiem zjadłby bigos lub Milky Way, jak to
robią udomowione czworonogi.

: Ssaki nie maja mozliwosci picia mleka w doroslosci, poniewaz sobie nie
: udomowily innych ssakow, dostarczycieli mleka.

Człowiek udomowił bydło dla mięsa. A możliwość pozyskiwania mleka (+ wyrabianie
z niego innych produktów) jako łatwo dostępnego źródła białka odkrył przy
okazji. Nie próbuj wmawiać, że człowiek zaczął hodować krowy dla mleka, bo chyba
parsknę ze śmiechu.

: Ale np. juz biedronki udomowily sobie mszyce i zbieraja ich nektar.

Taaa, a tasiemiec udomowił sobie człowieka :->

: A ktory dorosly ssak hoduje kury na mieso i jajka ,
: ktory dorosly ssak chodzi do sklepu po zakupy ,

A po co mają to robić, skoro pokarm zdobywają polując lub pasąc się?

: ktory dorosly ssak gotuje wode, pije piwo, wino, wodke ?

O pardon, to picie alkoholu jest naturalną potrzebą człowieka? No proszę, nie
wiedziałam o tym.

: Zatem zycze mu smacznego psiego i malpowego mleka i do widzenia.

Przypuszczalnie równie "dobre" dla człowieka, jak i krowie.

: I naprawde kto chce to niech pije, kto nie to nie.

No i amen, ale nie wmawiaj ludziom ciemnoty, że jak nie będą pili mleka, to się
wykończą.

: Ale niedobrze jest gdy male dzieci sa pozbawiane mleka z uwagi na niemoznosci
: rodzicow.

Małe dzieci piją mleko swoich matek. Więc uwaga, jakby nie na miejscu.

: Nie istnieja zdrowsze i lepsze napoje dla dzieci niz mleko.

Ludzkie jak najbardziej. Krowie - nie przypuszczam.

Nie rób z łaski swojej FUT'ów na własną grupę, bo już Ci napisałam, że to
szczeniacki zagrywki. Dyskutuję na pl.sci.medycyna i nie mam ochoty zmieniać
miejsca rozmowy.

--
Maja

8. Data: 2001-06-11 11:48:57

Temat: Re: Re:mleko
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Człowiek udomowił bydło dla mięsa.

dla mleka glownie
mieso mogl zawsze zdobywac polujac na tabuny zwierzat w lasach

> [...]
> okazji. Nie próbuj wmawiać, że człowiek zaczšł hodować krowy dla mleka, bo chyba

nie gniewaj sie, ale bije od ciebie straszne dyletanctwo i szkoda mi czasu na
odpisywanie.
Jacek

9. Data: 2001-06-11 15:38:58

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mogę Ci napisać, że Twoje posty czytam z zaciekawieniem..
Miło mi.

>Moim zdaniem nie musisz się poprawiać...Po prostu ignoruj posty Expierda i nie
>odpowiadaj na nie.
Wiesz - odpowiadać nie muszę, ale ignorować (via kill file) nie chcę -
gdzie znajdę tyle powodów do śmiechu?

>Po co ten plebiscyt?
Lubię dawać innym szansę (:-)).

>Pozdrawiam,
Ja również.

10. Data: 2001-06-11 18:57:18

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chyba Cię nie pocieszę, ale skoro dałeś się podpuścić i dyskutowałeś z
>Ekspertem...Sam sobie odpowiedz

Cóż, kto z kim przestaje, taki sam się staje i niestety dotyczy to
również mnie :-(.
--
Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

Parkinson-Tremor
lacina [of]
antybiotyki versus wodeczka
co można robić a co nie po operacji przepukliny
Czuc z ust .....